Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04116 Менеджмент және бизнес экономикасы (MBA) в Қазақстан-Британ техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бизнес, экономика және қаржы, нарыққа саяси ықпалы, бизнес-процестерді, персоналды және стратегиялық активтерді тиімді басқара алатын, стратегиялық және операциялық міндеттерді анықтай алатын, стратегиялық қызметті қалыптастыра алатын және жүзеге асыра алатын, нарыққа саяси ықпал ету саласындағы заманауи білімі мен дағдылары бар басқарушы кадрларды дайындау. компанияның болашақ стратегиясы, сондай-ақ бизнес пен жобаны басқарудың ғылыми және практикалық құралдарын пайдалана отырып, олардың жетістіктері мен бақылауына қол жеткізу
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Қазақстан-Британ техникалық университеті
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қаржылық есептілік және басқаруды бақылау
Стратегиялық қаржылық менеджмент
Маркетинг басқару
Өзгерістерді басқару
Портфельдік инвестициялар
Корпоративтік қаржы
Стратегиялық операцияларды басқару
Жобаларды басқару
Ұйымдастыру мінез-құлқы
Брендті басқару
Бизнес-зерттеу
Жоба тәуекелдерін басқару
Іскерлік коммуникациялар
Жоба командасын басқару
Стратегиялық цифрлық маркетинг
Энергетика және мұнай-газ секторларындағы саясат және экономика
Келісімшарт және сатып алуды басқару
Жоба құнын басқару
Бизнес экономикасы
Интеллектуалды деректер талдауы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы талаптарды сақтау
Тәуекелдерді басқару
Маркетингтік коммуникацияларды басқару
Адам ресурстарын басқару
Қаржылық тәуекелді басқару
Сандық маркетинг құралдары
Мұнай мен газдағы жеткізу тізбегін басқару
Жобаны басқару әдістемесі
Жобаны талдау
Кәсіпкерлік экономикалық орта
Мұнай және газ саласындағы логистиканы басқару
Сатуды жоспарлау және жылжыту
Мұнай және газ активтерін басқару
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бизнес және нарықтық экономиканы талдау негізінде компанияның даму және трансформация стратегиясын жүзеге асыру, ауыспалы экономикалық жағдайда компанияның саяси және қаржылық стратегиясын бейімдеу үшін тиімді басқару шешімдерін қабылдау.
- Сәтті бизнес үшін сауатты бизнес-жоспарлауға мүмкіндік беретін қаржылық тәуекелдерді бағалау және келісім-шарттар мен сатып алуларды тиімді басқару әдістерін қолдана отырып, қаржылық және басқарушылық есеп деректерін талдау арқылы компанияның қаржылық жоспарлауы бойынша басқару шешімдерін жасау.
- Өзінің басқару тәжірибесінде қарым-қатынастың әр түрінің күшті және әлсіз жақтарын ескере отырып, ресми және бейресми коммуникация арналарын қолдану, бағыныштылар мен әріптестермен кері байланыс орнату тәсілдерін жетілдіре алу, команданың дамуы мен мотивациясының әртүрлі кезеңдерін енгізу.
- Сыртқы орта мен бизнестің функционалдық бағыттары туралы білімдерін көрсету, стратегиялық маркетинг тұжырымдамалары мен теорияларын қолдану, брендті жылжыту және басқару, нарықтық жағдайларды зерттеу
- Экономикалық және іскерлік шешімдер қабылдау үшін қажетті терең білім мен бірқатар дағдылар мен дағдыларды көрсету, сондай-ақ тиімді инвестициялау және шешім қабылдау үшін әртүрлі қаржылық құралдар мен әдістерді қолдану
- Кросс-функционалды бизнесті басқару білімін синтездеу және оны жаһандық контексте ұйымдарды стратегиялық басқаруда қолдану
- Жобалардың көлемін, мерзімін және құнын анықтау, сондай-ақ тәуекелдерді, сапаны және келісім-шарттарды басқару үшін жобаларды басқару құралдары мен әдістерін пайдалану
- Сыни және аналитикалық мәселелерді шешу дағдыларын, сондай-ақ күрделі бизнес тізбектері мен жобаларында тиімді шешім қабылдау және өсіп келе жатқан белгісіздікті жеңу үшін ауыстырылатын дағдыларды меңгеру.
- Этика мен әлеуметтік жауапкершілікке негізделген адамдар мен ұйымдарды басқару тұжырымдамалары мен теорияларын анықтау
- Бизнестің стратегиялық мақсаттары мен міндеттерін шешу үшін тиімді коммуникация әдістерін меңгеруді, кәсіби және әлеуметтік қарым-қатынаста құқықтық және этикалық стандарттарды қолдануды, ұйымды тиімді басқару үшін әртүрлі коммуникация түрлерін қолдануды көрсету.