Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04116 Менеджмент және бизнес экономикасы (MBA) в Қазақстан-Британ техникалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бизнес, экономика және қаржы, нарыққа саяси ықпалы, бизнес-процестерді, персоналды және стратегиялық активтерді тиімді басқара алатын, стратегиялық және операциялық міндеттерді анықтай алатын, стратегиялық қызметті қалыптастыра алатын және жүзеге асыра алатын, нарыққа саяси ықпал ету саласындағы заманауи білімі мен дағдылары бар басқарушы кадрларды дайындау. компанияның болашақ стратегиясы, сондай-ақ бизнес пен жобаны басқарудың ғылыми және практикалық құралдарын пайдалана отырып, олардың жетістіктері мен бақылауына қол жеткізу
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 1,5 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Қаржылық есептілік және басқаруды бақылау

    Бұл курс MBA студенттеріне қаржылық есеп пен басқаруды бақылау жүйелеріне қатысты әртүрлі мәселелерге шолу жасайды. Ол студенттердің бухгалтерлік есеп стандарттары туралы түсінігін және студенттердің есеп теориясының аспектілерін есеп берудің негізгі мәселелерін шешу үшін пайдалану қабілетін нығайтуға арналған. Бухгалтерлік есептің маңыздылығын, тілін және әдістерін нақты түсінуді дамыту арқылы студенттер басқаруды жоспарлау, шешім қабылдау және бақылауды жақсарту үшін қаржылық есептілікті дайындау және талдаудың маңызды дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Стратегиялық қаржылық менеджмент

    Бұл курс қаржылық есептің стратегиялық аспектілерін, инвестициялық, бизнес құндылығын, бизнес стратегиясын әзірлеуді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетинг басқару

    Бұл курс студенттерге магистратура деңгейінде маркетингтің маңызды тұжырымдамаларын ұсынады. Курс нарықтардың сипаттамаларына және сәйкес маркетингтік стратегияларға бағытталған. Бұл курстың негізгі мақсаты студенттерге маркетингтік стратегияны құрастыру және енгізу бойынша дағдыларды дамытуға және тәжірибе алуға көмектесу болып табылады. Студенттер маркетингтік теорияларды, концепцияларды және тәжірибелерді қолдану туралы түсінік, өйткені олар күрделі ұйымдағы маркетинг функциясын басқаруға қатысты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өзгерістерді басқару

    Бұл курс ұйымдардағы өзгерістерді басқарудың теориясы мен тәжірибесіне жан-жақты шолу болып табылады. Өзгерістердің теориялық үлгілері ұсынылады, содан кейін өзгерту бастамаларын жобалау және енгізу бойынша толық нұсқаулық егжей-тегжейлі беріледі. Курс қызметкерлердің қарсылық көрсетуі және өзгерістердің ұйымға таралмауы және ұзақ мерзімді перспективада сақталуы мүмкін емес себептері сияқты өзгерту әрекеттеріне қарсылық білдіретін және әлсірететін мәселелерді қарастырады. Оқулықта Google сияқты ұйымдардағы өзгерту әрекеттерінің көптеген қызықты мысалдары мен жағдайлары келтірілген; BBC; Лондондағы Хаммерсмит ауруханасы; MSF; Toyota және басқалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Портфельдік инвестициялар

    Бұл курс динамикалық өзгеретін қаржы жүйесінде жаңа міндеттер қояды және инвестициялық мүмкіндіктерді көрсетеді. Қазіргі заманғы портфель теориясының негіздері, активтерге баға белгілеу үлгілері, бағалы қағаздармен сауда-саттық және әртүрлі қаржы құралдарына инвестицияларды талдау негіздері қарастырылады. Курс қазіргі заманғы портфельді бағалауға кіріспеден басталады, содан кейін капиталдық активтерге баға белгілеу үлгілері мен теориялық бағаны талдау негізінде активтерді бағалауға көшеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік қаржы

    Курс қаржылық және инвестициялық шешімдер қабылдау үшін қажетті келесі тақырыптарды егжей-тегжейлі қарастырады: корпоративтік басқару; әлеуметтік және экологиялық аспектісі бар объектілерге инвестициялар; NPV, IRR әдістерін қолдану арқылы күрделі салымдарды бағалау; капитал құрылымы, акцияларды сатып алу және дивиденд саясатын талдау, айналым капиталын басқару және айналым капиталын басқару тиімділігін бағалау әдістері; левередж түрлері және оның кәсіпорынның пайдасы мен қаржылық нәтижесіне әсері; қосылулар мен жұтулар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық операцияларды басқару

    Трансформация процестері Операцияларды басқарудың зерттеу объектісі болып табылады. Материалдық және ақпараттық ағындар жеткізу тізбегін басқарудың зерттеу объектісі болып табылады. Курс студенттерге әртүрлі бизнес жағдайларын бағалау және осылайша операциялар мен жеткізу тізбегін басқаруда шешім қабылдау дағдыларын дамыту арқылы олардың бизнесінің операциялары мен жеткізілім тізбегін бақылау және басқаруда табысқа жетуге көмектесетін құралдармен қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару

    Бұл курс заманауи жобалық басқарудың барлық негізгі аспектілерін, техникалық, мінез-құлық және стратегиялық аспектілерін қамтитын жобалық менеджменттің (ЖМ) кешенді шолуы болып табылады. Жобаны басқару (ЖБ) дағдылары мен біліктілігі, жобаның өмірлік циклінің хронологиялық тәртібінде заманауи ЖМ негіздерін, әдістерін және мәдениетін түсіну, жобаны таңдау мен бастаудан, жоспарлаудан, орындаудан және бақылаудан жобаны жабуға дейін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымдастыру мінез-құлқы

    Бұл курс социологиялық зерттеулермен ұйымдардағы жеке және ұжымдық мінез-құлық сипатын түсіндіруді анықтайды. Курс студенттердің ұйымдық құрылым контекстінде адамдардың өзін қалай ұстайтыны туралы түсінігін жақсартуға, ұйымның мүшесі және көшбасшысы ретіндегі жеке мінез-құлықты түсінуге, қызметкерлердің, менеджерлердің, бағыныштылардың және клиенттердің қарым-қатынасы мен мінез-құлқын болжауға, дәлелдерді жеткізу, басқаларды тыңдау және түсінудегі коммуникативті дағдыларды дамытуға бағытталған. Бұл курс ғылыми әдістер мен эмпирикалық зерттеулерде негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Брендті басқару

    Пәннің негізгі мақсаты фирманың Бренд менеджмент бағдарламасын құру, брендингтің тиімділігін бағалау, бренд элементтерін, қаптаманы, бренд стилін әзірлеу процесін ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыру. Бағдарлама брендтерді жобалау, жылжыту және капиталдандыру кезінде анлитикалық, креативті және инновациялық қызмет дағдыларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес-зерттеу

    Курс қазіргі бизнесті зерттеудің негізгі ұғымдарын, принциптерін және әдістерін қамтиды. Курс зерттеуді тиімді жобалаудың негізгі принциптеріне, этикалық мәселелер мен ойларға, зерттеу ұсыныстарын әзірлеу стратегияларына, рефераттық нұсқауларға, ғылыми жобаның құрылымдарына, ғылыми жобаны қалай жазуға және ұсынуға бағытталған. Курс сонымен қатар әдебиеттерді іздеу, әдебиеттерді шолу, сауалнамалар және статистикалық (регрессия) әдістердің кейбір кеңінен қолданылатын тәсілдерін ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоба тәуекелдерін басқару

    Бұл курс жобаға әсер ететін оқиғаларды анықтау әдістері мен механизмдерінің кешенін зерттеуге, сондай-ақ бизнеске қауіп төндіретін теріс тәуекелдерді басқару және азайту бойынша шараларды әзірлеуге бағытталған. Тәуекелдерді басқару келеңсіз оқиғалардың пайда болуын болжау және олардың жағымсыз әсерін азайту, сонымен қатар жобаны дамытуға мүмкіндік беретін оң оқиғалардың ықтималдығын арттыру мақсатында оларды жоспарлаудан тұрады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік коммуникациялар

    Курс ұйымдардағы іскерлік коммуникация дағдыларын үйренуге бағытталған; әсіресе іскерлік контекстте қысқа және қатесіз іскерлік құжаттарды жазу, тұлғааралық қарым-қатынас, шағын топтық қарым-қатынас және презентация сөзі. Бұл дағдылар басқарудағы табысқа жету үшін маңызды құндылықтар ретінде анықталады. Қарастырылатын мәселелер айқындықты, стильді, үнді, эмпатияны және табысты қарым-қатынастың басқа маңызды элементтерін қамтиды. Курс сонымен қатар коммуникация теориялары туралы түсінікті дамытады, басқару коммуникацияларын жоспарлау стратегияларын сипаттайды және жаңа технологиялар адамдардың бизнестегі қарым-қатынас тәсілін қалай өзгертетінін және осы өзгерістердің ұйымдар үшін салдарын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоба командасын басқару

    Бұл курс жобаның орындалуын оңтайландыру үшін топ мүшелерін бақылауды, кері байланысты қамтамасыз етуді, мәселелерді шешуді және топтағы өзгерістерді басқаруды үйренуге бағытталған. Бұл процестің басты артықшылығы команданың мінез-құлқына әсер ету, қақтығыстарды басқару және туындаған мәселелерді шешу болып табылады. Бұл процесс бүкіл жоба бойынша жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық цифрлық маркетинг

    Бұл курс студенттерді веб-маркетинг, іздеу жүйесінің маркетингі, онлайн PR, серіктестік маркетинг, дисплей жарнамасы, электрондық пошта маркетингі, SMM және т.б. сандық маркетинг әдістерін әзірлеу және жүзеге асыру кіріспесімен таныстырады. Оқу бағдарламасы тұтынушылар тәжірибесін жақсартуға арналған цифрлық маркетингтік науқандардың тиімділігін дұрыс өлшеу және бағалау құралдарын қамтиды. Сонымен қатар, инновация үшін негізгі мүмкіндіктерді қоса алғанда, жаңа трендтердің зерттеуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Энергетика және мұнай-газ секторларындағы саясат және экономика

    Бұл курс тереңдетілген курс болып табылады және табиғи ресурстарды пайдалану саласындағы басқарушылық шешімдерді қабылдаудың маңызды мәселелеріне бағытталған. Пәннің материалдары негізінде студенттер табиғи ресурстарды кешенді пайдалану саласында туындайтын мәселелер туралы негізгі түсініктерді алады, типтік жағдайларды және оларды шешу тәсілдерін анықтауға мүмкіндік алады, аналитикалық дағдыларды қалыптастырады және ғылыми-зерттеу жұмыстарының ауқымын кеңейтеді. келесі бағыттар: энергетикалық салалардың жұмыс істеу проблемалары туралы жалпы ақпарат және идеялар мысалы, мұнай және газ кен орындарын игеру кезінде туындайтын типтік мәселелер мен міндеттер; энергетикалық секторлардағы бизнес тиімділігін бағалаудың негізгі критерийлерін анықтау және таңдау; табиғи ресурстарды кешенді пайдалану саласындағы нысаналы көрсеткіштер мен бағдарлар деңгейлерін белгілеу бойынша қабылданған шешімдердің негізділігін растауды алу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Келісімшарт және сатып алуды басқару

    Бұл курс кеңейтілген курс болып табылады және бірқатар озық техникалық, процедуралық және іскерлік құзыреттерге ие бола отырып, келісімшарттық әкімшілендіруді және бейімделген жобаларды басқаруды үйренуге арналған. Сондай-ақ, студенттер мемлекет немесе халықаралық қаржы институттары қаржыландыратын келісім-шарттарды басқаруда кеңінен қолданылатын бақылау, өнімділікті бақылау, трендтерді талдау және есеп беру процедураларымен жақын және практикалық танысу арқылы білім алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоба құнын басқару

    Бұл курс жобаның бекітілген бюджет аясында аяқталуын қамтамасыз ету үшін жоспарлау, бюджеттеу және шығындарды бақылау процестеріне бағытталған. Жобаның құнын басқару қажеттілігі жоба ресурстарының объективті шектеулерімен анықталады. Жоба құнын басқару тұжырымдамасы оның өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдерінде жоба құнын тиімді басқаруды қамтамасыз ететін жобаны басқарудың құралдарына, әдістеріне және құралдарына негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес экономикасы

    Экономика өмірдің қарапайым бизнесі туралы және ол сонымен қатар Бизнестегі көптеген курстардың негізі болып табылады. Ол сондай-ақ іскерлік өмірді интеллектуалды түсіну үшін қажетті көптеген концептуалды материалды қамтиды. Бұл курстағы экономикалық принциптерді оқытудың тәсілі студенттерге қажетті концептуалды аппаратты қиын әрі қызықты етіп меңгеруге тырысу болып табылады. Біз материалдың жанды, қызықты және өзекті түрде ұсынылуын қамтамасыз етеміз. Тұжырымдамаларды қолдануды көрсету үшін біз үнемі қазіргі нақты әлем мысалдарын қолданамыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интеллектуалды деректер талдауы

    Курс студенттердің аналитика және деректерді визуализациялау сияқты белсенді дамып келе жатқан және келешегі бар білім салаларындағы құзыреттерін дамытуға арналған және заманауи ақпараттық технологиялар мен Business Intelligence жүйелерін зерттеуді менеджмент, экономика, бизнесті талдау мәселелерін шешудегі дәстүрлі тәсілдермен біріктіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы талаптарды сақтау

    Ұсынылып отырған курстың негізгі мақсаты студенттерді халықаралық құқық нормаларымен, қазақстандық және шетелдік заңнаманың нормаларымен, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы стандарттармен және ұсынымдармен таныстыру болып табылады. Олар сондай-ақ қолданыстағы заңнамаға, корпоративтік қағидаттар мен құндылықтарға негізделген компанияларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сәйкестік бағдарламаларын әзірлеу және енгізу бойынша практикалық дағдыларға ие болады.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс – корпоративтік мәдениет элементтерін, ұйымдық құрылымды, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар мен беделді жоғалтудың алдын алуды қамтамасыз ететін ішкі нормативтік құжаттармен реттелетін ережелер мен рәсімдерді енгізуге бағытталған халықаралық деңгейде танылған ішкі комплаенс жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәуекелдерді басқару

    Бұл курстың негізгі мақсаты студенттерге тәуекелдерді бағалау негіздерімен қатар тәуекелдерді басқару шешімдерін қабылдаудың тұжырымдамалық негіздері мен математикалық құралдарымен қамтамасыз ету болып табылады. Курс тәуекелдерді бағалауға және белгісіздік жағдайында шешім қабылдауға, сондай-ақ тәуекелдерді басқару құралдарына бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік коммуникацияларды басқару

    Курс ең үлкен коммуникативті және коммерциялық әсерге қол жеткізу үшін бір-бірімен және бүкіл маркетинг кешенімен жоспарлауды, ұйымдастыруды, үйлестіруді зерттейді. Маркетингтік коммуникациялар маркетинг кешенінің құрамдас бөліктерінің бірі болғандықтан, оларды жалпы маркетингтік жоспар шеңберінде басқару керек, яғни. оларды кәсіпорынның тауарлық, бағалық және маркетингтік қызметімен біріктіру. Маркетингтік коммуникацияларды басқару процесінде кәсіпорын белгілі бір саясатты ұстануы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам ресурстарын басқару

    Пәннің мақсаты: адам ресурстарын басқару, жоспарлау және кадрлармен қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастыру. Персоналды бағалау жүйесін жетілдіру, KPI жүйесін пайдалану ерекшеліктері, еңбек өнімділігін арттыру, қолда бар еңбек ресурстарын ұтымды пайдалану; персоналды дамыту; тиімді жұмыс істеу үшін ұйымдастырушылық және экономикалық жағдайлар жасау, қызметкерлердің кәсіби құзыреттілігін арттыру; ынталандыру әдістері зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық тәуекелді басқару

    Бұл курс тәуекелдерді басқарудың негізгі тұжырымдамаларына назар аударады және әртүрлі тәуекел түрлерін, ұйымда тәуекелдер қалай туындауы мүмкін және фирмалар қаржылық тәуекелдерді қалай басқарады. Тәуекелдерді басқарудағы корпоративтік басқарудың рөлі, оның ішінде директорлар кеңесі мен кәсіпорын тәуекелдерін басқару ұйымның тәуекелдерін басқаруда маңызды болып табылады және бұл тақырыптар да осы курста қарастырылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық маркетинг құралдары

    Курс маркетингтік зерттеулердің негізгі тәсілдерімен, тұтынушылардың мінез-құлқын басқарумен, компанияның бәсекелестік стратегиясын және маркетинг кешенін әзірлеумен біріктірілген заманауи онлайн маркетинг құралдарын зерттеуге бағытталған. Студенттер мақсатты нарықта, оның ішінде цифрлық ортада маркетинг қызметінің стратегиясы, жоспарлары және жобалық жұмысы туралы білімдерін қолдана алады, Интернетте өнімдерді, брендтер мен компанияларды маркетингтің заманауи әдістері мен құралдарын енгізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мұнай мен газдағы жеткізу тізбегін басқару

    Курс мұнай-газ саласы компанияларының жаһандық жеткізу тізбегін зерттеуге бағытталған. Жеткізу тізбегін басқару әртүрлі операциялар жиынтығын конфигурациялау, үйлестіру және үздіксіз жетілдіру ретінде анықталады. Мұнай-газ саласындағы жеткізу тізбегін басқару мақсатын көрсетеді. Ол сонымен қатар жеткізу тізбегін басқаруды талдайды және анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобаны басқару әдістемесі

    Бұл курс жобаны басқарудың негізгі әдістерін зерттеуге бағытталған, ол келесі объектілерді қамтиды: жобаны басқару негіздері: жобалық ұсыныстарды талдау және таңдау; жобаның өмірлік циклі және ортасы; жобаны басқарудың ұйымдық құрылымдары; жобаларды басқару бойынша білім салалары; жобалар мен бағдарламалардың портфолиосын басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Жобаны талдау

    Бұл курс жобаны талдауды зерттеуге бағытталған. Бұл жобаның орындылығын бағалау және сапасына, ресурстардың қолжетімділігіне қойылатын талаптарды қанағаттандыру, сондай-ақ проблемаларды анықтау және оларды шешу жолдарын анықтау үшін құжатталған, жан-жақты және жүйелі шолу. Дизайнды шолу жобалау және әзірлеу процесінің кез келген кезеңінде жүзеге асырылуы мүмкін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік экономикалық орта

    Пән жаһандану жағдайында басқарушылық шешімдер қабылдауға жүйелі көзқарасты және экономикалық ақпаратты бағалау және түсіндіру, даму тенденциялары мен дағдарыстарды болжау қабілетін дамытады. Негізгі тақырыптарға мыналар жатады: негізгі экономикалық тұжырымдамалар, нарықтық жүйелер мен құрылымдар және олардың ұйымдарға әсері, Үкіметтің экономикадағы рөлі, микро және макроэкономикалық орта, сұраныс пен ұсыныс, белгісіздіктің тұтынушылардың мінез-құлқына әсері, ойын теориялары. Макро және микроэкономиканың тиісті аспектілері олардың бизнеске әсері және қоршаған ортаға және қоғамның даму перспективаларына назар аудара отырып шешім қабылдау тұрғысынан зерттеледі. Пән таңдалған ұйымға экономикалық әсерді бағалауға, экономиканы дамытудың балама сценарийлерін болжауға және ұйымның оларға жауап беруіне бағытталған жобамен аяқталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мұнай және газ саласындағы логистиканы басқару

    Бұл курс мұнай-газ саласында қолданылатын заманауи логистикалық технологияларды зерттеуге бағытталға жеткізу тізбегін басқару және логистикалық әлеуеттің ерекшеліктері. Мұнай-газ саласының талаптарын ескере отырып, отын-энергетикалық кешен, контексте халықаралық мұнай-газ логистикасы мәселелері, халықаралық көлік мәселелері, соның ішінде жүк тасымалы операциялары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сатуды жоспарлау және жылжыту

    Маркетингтік стратегия – бұл компаниялар тауарлар мен қызметтерді жылжытуды және сатуды жоспарлайтын негізгі құжат. Студенттер компанияның өз мақсаттарына жетуі үшін қандай маркетингтік стратегия құралдары қажет екенін біледі: нарық үлесін ұлғайту, тауаша алу немесе табыс мақсатына жету. Мұндай құралдар баға белгілеу, мақсатты аудиториямен байланыс және брендті позициялау болуы мүмкін. Маркетингтің үлкен бөлімдерін SEO, контент маркетингі, электрондық пошта маркетингі, SMM сияқты құралдар деп санауға болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мұнай және газ активтерін басқару

    Пікірталастың негізгі мақсаты студенттерге мұнай-газ активтерін басқару туралы түсінік беру болып табылады, бұл студентке ақпарат алуға және мұнай-газ саласындағы халықаралық құқық мәселелерін шешуге көмектеседі. Курстың негізгі мақсаты – мұнай-газ саласындағы пайыздарды есептеу, бағалау және мұнай-газ активтерін басқару үшін пәнаралық негізді және тәжірибелік дағдыларды таңдау. Студенттер сатып алу, сату, даму, актив құны бойынша шешімдер қабылдауға жауапты

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және мотивация

    Бұл курс көшбасшылық пен мотивацияның рөлі күрделі ұйымдардың табиғатына, ресурстарына, стратегиялары мен модельдеріне қалай әсер ететінін қамтиды. Ол жұмыс топтарындағы басқарушылық көшбасшылық, мотивация және тұлғааралық қатынастар процесін және олардың ұйымдық тиімділікке әсерін зерттеу үшін нақты жағдайларды талдауды пайдаланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Уақытты басқару

    Бұл жоспарлау мен уақытты басқарудың заманауи тәсілдеріне негізделген тәжірибеге бағытталған курс. Бұл курс аясында студенттер сабақта және өз бетінше жеке уақытты жоспарлауға, негізгі өмірлік міндеттерді бейнелеуге байланысты көптеген әртүрлі тапсырмаларды орындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау

    Бұл курс ерекше әлемдік тәжірибеге негізделген шешім қабылдауды және халықаралық деңгейдегі шешім қабылдаушыларға қатысты құзыретті қамтиды. Үш мәселе бойынша негізгі әрекет ететін идеяларды әзірлеуге назар аударылады: шешім қабылдау; шешім қабылдау тәжірибесі; негізгі адам рөлі шешім қабылдаудан туындайды. Бұл фокус теориялар мен тұжырымдамалардың, өзін-өзі бағалаудың, жағдайлық есептер мен пікірталас пен әңгімеге баса назар аудара отырып, пікірталастардың үйлесімі арқылы қамтамасыз етіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік зерттеулер және аналитика

    Бұл курс студенттер арасында маркетингтік зерттеулердің біртұтас жүйесін қалыптастыруға және қызметтің әртүрлі салаларында талдау негіздерін пайдалану дағдыларын үйретуге арналған. Курс зерттеу дизайнын, сандық және сапалық зерттеу әдістерін, бастапқы және қосымша мәліметтерді, қайталама деректерді бағалау мен пайдалануды, маркетингтік зерттеулердің түрлерін, аналитикалық құралдарды және зерттеу есептерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық менеджмент

    Пәннің мақсаты ұйымның стратегиясын әзірлеу және іске асыру қабілетін қалыптастыру. Пәнде компанияны стратегиялық таңдау, Стратегиялық талдау мәселелері қаралды, жеке бизнес компаниялары мен әртараптандырылған компаниялар үшін әртүрлі деңгейдегі стратегияларды қалыптастыру мәселелері қаралды, стратегиялық аймақтар портфелін талдаудың матрицалық әдістері, портфельді басқару, стратегиялық әрекеттерді іске асыру және бақылау мәселелері ұсынылды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Бизнес және нарықтық экономиканы талдау негізінде компанияның даму және трансформация стратегиясын жүзеге асыру, ауыспалы экономикалық жағдайда компанияның саяси және қаржылық стратегиясын бейімдеу үшін тиімді басқару шешімдерін қабылдау.
  • Сәтті бизнес үшін сауатты бизнес-жоспарлауға мүмкіндік беретін қаржылық тәуекелдерді бағалау және келісім-шарттар мен сатып алуларды тиімді басқару әдістерін қолдана отырып, қаржылық және басқарушылық есеп деректерін талдау арқылы компанияның қаржылық жоспарлауы бойынша басқару шешімдерін жасау.
  • Өзінің басқару тәжірибесінде қарым-қатынастың әр түрінің күшті және әлсіз жақтарын ескере отырып, ресми және бейресми коммуникация арналарын қолдану, бағыныштылар мен әріптестермен кері байланыс орнату тәсілдерін жетілдіре алу, команданың дамуы мен мотивациясының әртүрлі кезеңдерін енгізу.
  • Сыртқы орта мен бизнестің функционалдық бағыттары туралы білімдерін көрсету, стратегиялық маркетинг тұжырымдамалары мен теорияларын қолдану, брендті жылжыту және басқару, нарықтық жағдайларды зерттеу
  • Экономикалық және іскерлік шешімдер қабылдау үшін қажетті терең білім мен бірқатар дағдылар мен дағдыларды көрсету, сондай-ақ тиімді инвестициялау және шешім қабылдау үшін әртүрлі қаржылық құралдар мен әдістерді қолдану
  • Кросс-функционалды бизнесті басқару білімін синтездеу және оны жаһандық контексте ұйымдарды стратегиялық басқаруда қолдану
  • Жобалардың көлемін, мерзімін және құнын анықтау, сондай-ақ тәуекелдерді, сапаны және келісім-шарттарды басқару үшін жобаларды басқару құралдары мен әдістерін пайдалану
  • Сыни және аналитикалық мәселелерді шешу дағдыларын, сондай-ақ күрделі бизнес тізбектері мен жобаларында тиімді шешім қабылдау және өсіп келе жатқан белгісіздікті жеңу үшін ауыстырылатын дағдыларды меңгеру.
  • Этика мен әлеуметтік жауапкершілікке негізделген адамдар мен ұйымдарды басқару тұжырымдамалары мен теорияларын анықтау
  • Бизнестің стратегиялық мақсаттары мен міндеттерін шешу үшін тиімді коммуникация әдістерін меңгеруді, кәсіби және әлеуметтік қарым-қатынаста құқықтық және этикалық стандарттарды қолдануды, ұйымды тиімді басқару үшін әртүрлі коммуникация түрлерін қолдануды көрсету.
Top