Стратегиялық цифрлық маркетинг

  • Бұл курс студенттерді веб-маркетинг, іздеу жүйесінің маркетингі, онлайн PR, серіктестік маркетинг, дисплей жарнамасы, электрондық пошта маркетингі, SMM және т.б. сандық маркетинг әдістерін әзірлеу және жүзеге асыру кіріспесімен таныстырады. Оқу бағдарламасы тұтынушылар тәжірибесін жақсартуға арналған цифрлық маркетингтік науқандардың тиімділігін дұрыс өлшеу және бағалау құралдарын қамтиды. Сонымен қатар, инновация үшін негізгі мүмкіндіктерді қоса алғанда, жаңа трендтердің зерттеуін қамтиды.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top