Қала мен аймақты ілгерілетуді басқару

  • Мақсаты-білім алушыларда интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар саласында кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: білім алушылардың тұрғылықты жері ретінде аумақтың тартымдылығын арттыру және қызметті жүзеге асыру, оның инвестициялық тартымдылығын арттыру үшін аумақты позициялау үшін әртүрлі маркетингтік құралдарды қолдану дағдыларын дамыту; аумақты басқарудың бәсекелестік тәсілін қалыптастыруға және дамытуға жәрдемдесу. Қалыптасқан құзыреттер: мемлекеттік және басқару саласындағы басқарушылық шешімдерді қабылдау және орындау кезінде әлеуметтік-экономикалық проблемаларды диагностикалау мен талдаудың заманауи әдістерін қолдану мүмкіндігі.
  • Образовательная программа 7M04105 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top