Территориялық маркетинг

  • Пән қалалар, аймақтар, елдер немесе туристік бағыттар сияқты әртүрлі аумақтардың имиджін ілгерілету және жақсарту үшін маркетинг әдістерін зерттеуге және қолдануға бағытталған. Ол назарды, инвестицияларды, туристерді, бизнесті және тұрғындарды тарту үшін өнімдер мен қызметтерге қатысты маркетингтік тұжырымдамаларды белгілі бір аймақтардың сипаттамалары мен қажеттіліктерімен біріктіреді. Мазмұны: Бәсекеге қабілеттілікті талдау, позициялау және брендинг, туризм мен инвестицияны дамыту, коммуникация стратегиялары, ынтымақтастық және серіктестік, нарықты зерттеу, өнімділікті бағалау.
  • Образовательная программа 7M04101 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top