Қызмет көрсету саласын цифрландыру

  • Қызмет көрсетушілердің заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану мотивтерін зерттейді. Сандық технологияларды салыстыруды үйретеді. Курс цифрландырудың ұдайы өндіріс циклінің жекелеген кезеңдеріне әсер етуінің әртүрлі аспектілерін, қызмет көрсету секторын цифрландыруды мемлекеттік реттеу және қолдау мәселелерін, сондай-ақ бәсекелестіктің цифрлық трансформациясын және заманауи компаниялардың қызметін қарастырады. Цифрландыруды енгізудің пайдасы мен ықтимал тәуекелдерін зерттейді және талдайды. Цифрландыру процестерінің әсерінен ұйымның, саланың, аймақтың және жалпы экономиканың негізгі әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерінің динамикасын болжау дағдыларын дамытуды жоспарлайды.
  • Образовательная программа 6B11103 Туризм және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top