Туризм және қонақ үй маркетингі

  • Маркетингтің қазіргі тенденцияларын және оның тұжырымдамасын туристік кәсіпорындар мен қонақ үйлерде жүзеге асыру технологиясын зерттейді, сонымен қатар оларды маркетингтік зерттеу және қызмет көрсету нарығының жағдайын бағалау дағдыларына үйретеді. Туристік және қонақ үй кәсіпорнының маркетингтік өнім, баға, сату, коммуникациялық стратегиясын қалыптастыру туралы жүйелік идеяны қарастырады. Мақсатты нарықты таңдау және оны басып алу құралы ретінде нарықты сегментациялауды талдайды.
  • Образовательная программа 6B11103 Туризм және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top