Жарнаманың даму тенденциялары

  • Фирмалар мен компаниялардың Жарнама қызметі практикасының өзекті мәселелерін зерттейді. Маркетингтік коммуникация құралдарын, стратегиялар мен технологияларды зерттеу студенттерге жарнамалық және PR - акциялар мен науқандарды ұйымдастырудың, тауарлар мен қызметтерді жылжытуға бағытталған сатуды жылжытудың, жеке сатудың практикалық дағдыларын игеруге, материалды жақсы қабылдауға және игеруге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, компаниялардың сыртқы нарықтардағы жарнамалық қызметінің айқын мысалдары бар.
  • Образовательная программа 6B02101 Дизайн
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top