6B02101 Дизайн в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дизайн саласында (арт дизайнер, графикалық дизайнер) іргелі пәндік білімдерге және дизайнердің кәсіби қызметінің жалпы интегралдық әдіснамасына қол жеткізу үшін практикаға бағытталған жоғары кәсіби кадрларды даярлау, шығармашылық қасиеттерді және өзін-өзі білім беру қызметіне қажеттерді дамыту.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Мақсаты – студенттерді қазіргі қоғам өмірінің экономикалық проблемаларымен таныстыру, экономикалық ойлауды қалыптастыру және кәсіпкерлік саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдылар саласында білім алу. Студенттерде экономиканың жұмыс істеу заңдылықтары туралы кешенді түсініктер қалыптастыруға, кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі салаларында қолданбалы құзыреттіліктерді және іскерлік білім алуға бағытталған, өз бизнесін ашу мен табысты жүргізу ерекшеліктерін ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Мақсаты - білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттарымен, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерімен, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және жұмыс істеу заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің дағдыларын және мемлекет пен қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты - ғалымдардың қазіргі жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулер жүргізудің принциптері, технологиялары, практикалық әдістері мен әдістері туралы білімді қалыптастыру. Ғылыми мәдениет пен этиканың базалық негіздерін, ғылыми мәтіндерді икемді қабылдауды, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау мен ұйымдастыруда алған білімдерін тиімді қолдану дағдыларын, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Мақсаты – экологиялық процестерді талдауға, антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарын, төтенше жағдайларда қорғау әдістері мен технологияларын бағалауға мүмкіндік беретін Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері бойынша білім қалыптастыру. Адам денсаулығына экологиялық факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады; тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін арттыру жөніндегі іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру үшін экологиялық процестерді болжау; авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың ықтимал салдарын ескере отырып, қолайсыз экологиялық және төтенше жағдайларда шешімдер қабылдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ілиястану
Пәннің мақсаты Ілияс Жансүгіровтың шығармаларын терең әрі жан-жақты зерделеу арқылы қазақ халқының әдебиетін, өнерін, дәстүрлерін, мәдениеті мен тілін бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары терең ойлы тұлғаны дамыту болып табылады. Ілияс Жансүгіров шығармаларының қазақ әдеби тілін дамытудағы маңыздылығын түсінуді, зияткерлік-шығармашылық ойлау дағдыларын, ұлттық-рухани мұра құндылықтарын бағалай білуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік графика 1
Сызбаларды орындаудың негізгі ережелерін, Парақ форматтарын, кішірейту масштабын, үлкейту масштабын, табиғи шаманы, сызба сызықтарын, сызбаның негізгі жазуын, сызбалардағы және басқа да конструкторлық құжаттардағы жазуларды орындаудың сызбасын, өлшемдерін және ережелерін, материалдардың графикалық белгіленуін, қималардың жіктелуін, қарапайым қиманы, күрделі қималарды зерделейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мақсаты: жалпы функционалдық экономикалық және қаржылық сауаттылықты қалыптастыру, практикалық мәселелерді шешу үшін экономикалық және қаржылық есептеулердің әдістері мен құралдарын меңгеру. Қысқаша сипаттама: "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Сондай-ақ, курс аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерге бағдарлануға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайн негіздері
Пән бойынша олар дизайнның негізгі ұғымдарын, дизайн көздерін, Ренессанс сұлулығының синтезін, композицияның көркемдік құралдарын, ырғақты, пропорцияларды, симметрия мен асимметрияны, контраст пен нюансты, композицияның негізгі элементтері мен түрлерін, пішін мен форманың қасиеттерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сурет 1
Студенттерде шындықты көркем-бейнелі қабылдауды, оның түстік әртүрлілігінде дамыту және студенттердің өз бетінше шығармашылық жұмысына қажетті білім мен дағдыларды игеруі, тұрмыстық заттардан жасалған натюрморттың тоналды суреті, натюрморттың тоналды суреті, жұмсақ материал, сәндік натюрморт, құрғақ қылқалам, негізгі конфигурациялар, кеңістіктегі кубтық формалардың композициясын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Компьютерлік графика
Студенттерді Adobe Photoshop, CorelDRAW, AutoCAD және 3D MAX сияқты графикалық бағдарламалардың негізгі ұғымдары мен принциптерімен таныстыру, белгілі бір графикалық модельдерді алу тәсілдерін, әртүрлі кеңістіктік геометриялық фигуралардың жазықтығындағы кескін ережелерін және жазықтық сызбадағы инженерлік геометриялық есептерді шешуді үйрену.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дизайндағы ұлттық ою-өрнек
Ұлттық ою - өрнектің тарихы мен теориясына, ХІХ-ХХ ғғ.тоғысындағы ұлттық ою-өрнектің тарихына, этностилдердің дамуына, қоғам дамуының қазіргі кезеңіндегі ұлттық ою-өрнектің тарихына енгізуді қарастырады. Ұлттық ою-өрнектің мәні, мақсаты мен мүмкіндіктері, оның Қазақстанның қоғамдық өмірінің өндірістік-экономикалық және мәдени салаларындағы орны туралы түсінік дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Материалдық мәдениет және дизайн тарихы
материалдық мәдениет пен дизайнның тарихы мен теориясын, ерекшеліктерін қарастырады. Бүкіл әлем бойынша дизайнның даму кезеңдерін зерттейді. Ежелгі Египет, грек және Рим өнерінің материалдық құндылықтарымен танысады. Орта және жаңа дәуірдегі дизайн үлгілерін талдайды. Танымал дизайнерлердің, өнертапқыштардың, суретшілердің жұмысымен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Түстану
Пән барысында түстердің спектрлік табиғатын, түстердің үш түсті табиғатын, негізгі және қосымша түстерді, түстер мен пигменттердің атауын, түстердің негізгі сипаттамаларын, түстердің араласу заңдылықтарын, түстердің түсі мен үйлесімділігін, дизайндағы түс функцияларын, түстерді дизайның әртүрлі салаларында қолдануды, түстің бейнелі және эмоционалды мәнін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Сәнді сурет 1
Сәнді суреттің бейнелеу тілі негіздерін меңгеру. Пәндік орта, өсімдіктер және жануарлар әлемі мысалында тоналды және сызықтық сурет техникасын меңгеру. Әртүрлі графикалық техникаларды қолдана отырып, жылдам сурет салу, сурет салу және сызу әдістерін үйрену. Елестету, қиял және есте сақтау бойынша суретті меңгеру әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Кескіндеме 1
Студенттерді шындықты көркем қабылдауға, кескіндеме, акварель, гуашь, темпера, пастель материалдармен жұмыс істеуге үйретеді. Олардың түрлі-түсті әртүрлілігінде олардың экспрессивті мүмкіндіктерін анықтау және студенттердің өзіндік шығармашылық жұмысында қажетті білім мен дағдыларды игертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Заманауи графикалық дизайн
Қазіргі әлемдегі графикалық дизайнның көркемдік құндылықтарын, графикалық дизайнның басқа өнер түрлерімен байланысын, шындықтың ұтымды және көркемдік өзгеруін, заманауи графикалық дизайн функцияларын, заманауи типографияны, шрифт гарнитурасын, журнал жолағын теру ережесін, орналасу орналасуын және басып шығаруға дейінгі дайындықты зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Сурет 2
Пән бойынша білімгерлер перспектива заңдылықтарын, композицияларды, натюрморт, жарық пен көлеңкенің дұрыс құрылысын зерттейді, композицияның ортасын дұрыс анықтайды, графикалық қарындаш, тұздық, сангин, пастель, тушь сияқты кәсіби құралдармен жұмыс істеуді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Сәнді сурет 2
Объектінің кескінін сауатты орындауды үйрену, масштабты оқу, масштабты үлкейту масштабына аудару, әртүрлі материалдарды өңдеу, қосымша материалдарды таңдау және олармен жұмыс істеу; әртүрлі графикалық материалдар мен техникалық әдістердің мүмкіндіктері туралы түсінікке ие болу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Заманауи кескіндеме 1
Пән бойынша заманауи кескіндеменің түрлерін, ерекшеліктерін, қарастырады, фотореализм, поп арт, абстракция, минимализм бағыттарында картина жазу техникасын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Жарнамалардың арнайы түрлері
Жарнаманың ақпараттық және коммуникативтік рөлін зерттеу. Жарнамалық идеяларды әзірлеудің әдістері мен әдістері, жарнамалық ақпарат құралдарының түрлерін таңдау. Жарнамалық науқандарды жүргізудегі жарнаманың рөлі, әртүрлі жарнамалық материалдардың стилі. Жарнамалық мәтіндер, буклеттер, парақшалар, плакаттар және радио және теледидар жарнамаларының сценарийлерін жасау. Жарнамалық акцияларды, жарнамалық науқандарды өткізудің шетелдік тәжірибесін зерделеу бойынша жобалау алдындағы талдау жасайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қазақстан сәулет өнерінің тарихы
Ежелгі кезеңдегі Қазақстан сәулет өнерін, сақтар, үйсін және қаңлы кезеңіндегі Қазақстан сәулетін (1 мың - VIII ғ. басы), Түркі қағанаттары мен Қараханидтер мемлекеті кезеңіндегі Қазақстан сәулетін (IX-XII ғғ.), Моңғол кезеңіндегі Қазақстан мен қазақ хандықтарының сәулетін (XIII-XIV ғғ., XV-XVIII ғғ., XIX - XX ғғ. басындағы Қазақстан сәулетін, ХХ ғ. Қазақстан сәулетін, ХХ ғ. 40-70 жж. Қазақстан сәулетін, Қазақстан сәулеті ХХ ғ. 80-90 жж. қазіргі даму кезеңін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Дизайн тарихы және теориясы
Пәнді зерделеу барысында индустрияға дейінгі өркениеттердің пәндік әлемін, жаңа әмбебап шығармашылық мамандық ретінде дизайнның пайда болуын, ХХ ғасырдағы дизайнның дамуын, дизайн теориясының кейбір мәселелерін, Қазақстанда дизайнның даму кезеңдерінкр қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Графикалық дизайн типологиясы
Қазіргі заманғы нарықтың ең жақсы тұтынушылық, эстетикалық және бәсекеге қабілетті талаптарына жауап беретін жарнамалық-графикалық объектілерді бірліктен бастап өнімдер кешеніне дейін жобалау кезінде жобалық-графикалық және дизайнерлік қызметті қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Графика техникасы
Суретшінің шығармашылық туындыларды жасауы туралы түсінік беретін графикалық материалдармен ксилография мен литографияның техникасы мен технологиясымен, гравюра түрімен, станоктық графикамен, ксилографиямен, қолданылатын пышақтармен және кескіштермен, гравировка үшін қолданылатын кескіштермен, металлмен, клишелермен, литографиямен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Көрнекі коммуникациялар және медиа дизайн
Визуалды коммуникация дизайнының жобалау мәдениетінің негізгі ұғымдары мен категорияларын, заманауи визуалды коммуникация мен медиа дизайнға қойылатын жалпы талаптарды талдау және бағалау әдістерін, осы саладағы дизайн-жобалауға әсер ететін функционалдық жағдайлар кешенін, эргономикалық талаптарды, әлеуметтік-экономикалық аспектілерді, процессуалдық-кеңістіктік және басқа да факторларды біріктіру және есепке алу әдістерін; жобалық есептердің ықтимал шешімдерінің жиынтығын синтездеу әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Графикалық дизайн нысандарын жобалау1
Пән бойынша графикалық дизайн нысандарын жобалаудың мақсаты, міндеті, әдіс тәсілдерімен, графикалық нысанның формасын гармонизациялаудың көркем құралдарын, композиция типтерін, статикалық жарнамалық графикадағы композиция типтерін, графикалық дизайн нысандарын типографика құралдарымен (средствами) жобалауды, жарнамадағы түс функциясын, түстің психологиялық әсерін, сауда орындарындағы жарнама құралдарын, жарнамалық баспа өнім түрлерін жасаудың ерекшеліктерімен, сыртқы жарнама құралдарымен қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Графикалық дизайн элементтері мен процесстері 1
Кәсіби сананы, композициялық-кеңістіктік ойлауды, нысанды өз идеясына сүйене отырып жобалауды, композициялық модельдеу әдісін, кеңістіктегі қарапайым функционалды процестерді ұйымдастыруды, графикалық дизайн элементтерін жобалаудың бастапқы кезеңінен жобалауды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кескіндеме 2
Пәнді оқыту станоктық кескіндеме негіздерін, композициялық құрылысты, адам фигурасының ырғақты және пластикалық сипаттамаларын, кескіндеме шешімін, фигураның фонмен байланысын, қойылымның түс-тондық және көлемдік-кеңістіктік қасиеттерін, түс, тональды, ырғақты және ою-өрнек қатынастары арқылы адам мен орта фигурасының өзара байланысын, жартылай фигураның кеңістіктік формаларының арақатынасын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Заманауи кескіндеме 2
Заманауи кескіндеменің негізгі бағыттарын, ассамбляж, абстрактілі экспрессионизм, абстракционизм, арт деко, вортицизм, графити бағыттарның орындалу техникасын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Аrt дизайн
Арт-дизайнның даму тарихы, арт нысандардың жіктеліуі, көркем-бейнелі модельдеу, арт-дизайндағы композиция, арт-объектілерге және оларды орындау процесіне қойылатын талаптар, арт объектілерін орындау кезеңдерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Арнайы композиция
Бейнелеу тілінің формалары. Фотосурет костюмнің аналогтық және бейнелі бейнесі ретінде. Киім мен аксессуарлардың құрылымдық талдауын орындау үшін әртүрлі әдеби көздерді (ғылыми-көпшілік басылымдарды, оқу-әдістемелік материалдарды, мерзімді баспасөздегі жарияланымдарды және т. б.) тарту. Адам пішінінде киімнің суреттерін және сандық бейнелерін орындауды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Түрлендіру тектоникасы және комбинаторикасы
Орта дизайнерінің жобалық шеберханасының материалдарын, құралдары мен жабдықтарын, жобалық шеберхананың эргодизайнын, әр түрлі дизайн объектілері мысалында формаларды жүйелеу мен жіктеуді, формалардың жалпы типологиясын, оны қалыптастыру мен пайдалану факторлары мен компоненттерін, құрал-жабдықтар мен қоршаған ортаны толтыру формаларын жіктеуді, тектониканы көлемдік-кеңістіктік формалардың құрылымының көрінісі ретінде зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Графикалық дизайн нысандарын жобалау 2
Пәнді оқыту барысында ХІХ ғасырдың аяғы ХХ ғасырдың басындағы жарнама графикасының генезисіне және дамуына ықпа еткен стильдік бағыттар модерн, авангард, китч, примитив, конструктивизм, экспрессионизм, готикалық органикалық стиль, төмен сапалы грандж, мондриандық плакат, минимализм, сәлем китти» стиліндерінің элементтерін зерттеп графикалық дизайн нысандарында қолдануды тәжірибеден өткізеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: "Жасанды интеллект негіздері" студенттерге жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларын, әдістері мен қосымшаларын ұсыну болып табылады. Қысқаша сипаттамасы: Пән жасанды интеллект жүйесінің теориялық негіздерін тереңдете оқыту арқылы студенттердің ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілік деңгейін арттыруға, зияткерлік жүйелерді құрудың жаңа заманауи технологияларын меңгеруге және алынған білімдер мен дағдыларды практикада қолдануға
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Компьютерлік анимация
Олар Macromedia Flash бағдарламасында анимация жасаумен танысады, жарнамалық қызметтегі компьютерлік анимацияның рөлін анықтайды. Олар Flash пайдаланушы интерфейсін ұйымдастырумен, сурет салу құралдарымен, сурет параметрлерін орнатумен, ролик үшін қарапайым нысандарды құрумен, сызықтар мен фигуралардың контурын өзгертумен, түстермен жұмыс істеумен, растрлық кескіндерді импорттаумен, жарнамадағы мәтінді қолданумен, визуалды эффектілерді қолданумен, Кадрлық анимациямен жұмыс істеумен, сондай-ақ объектінің қозғалысы мен трансформациясының Автоматты анимациясымен, қабаттардың сипатымен және оларды анимацияда қолданумен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Графикалық дизайн элементтері мен процесстері 2
Конфигурациялық және түсті-аймақтық комбинаториканы орындауды, сәндік композицияны зерттейді. Студенттердің кәсіби санасын, композициялық-кеңістіктік ойлау дағдыларын, жұмысқа шығармашылық қатынасты дамытуды қалыптастырады. Нысанды өз идеясына сүйене отырып жобалауды, композициялық модельдеу әдісімен танысу, кеңістіктегі қарапайым функционалды процестерді ұйымдастыруды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жарнаманың даму тенденциялары
Фирмалар мен компаниялардың Жарнама қызметі практикасының өзекті мәселелерін зерттейді. Маркетингтік коммуникация құралдарын, стратегиялар мен технологияларды зерттеу студенттерге жарнамалық және PR - акциялар мен науқандарды ұйымдастырудың, тауарлар мен қызметтерді жылжытуға бағытталған сатуды жылжытудың, жеке сатудың практикалық дағдыларын игеруге, материалды жақсы қабылдауға және игеруге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, компаниялардың сыртқы нарықтардағы жарнамалық қызметінің айқын мысалдары бар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Мультимедиялық өнімдерді әзірлеу
Аналогтық ақпаратты цифрлық және керісінше түрлендірудің теориялық негіздерін, растрлық және векторлық графикалық файлдардың негізгі түрлері мен форматтарын, сандық аудио және видео өңдеуді алудың негізгі технологияларын, анимацияны құру тәсілдері мен оның негізгі түрлерін, мультимедиялық өнімдерді жасау үшін қолданылатын аппараттық құралдарға қойылатын талаптарды, мультимедиялық өнімдерді жасау кезеңдері мен технологиясын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Өнер және жарнама
Пәнді оқу барысында әлемдегі және Қазақстандағы жарнаманың даму тарихымен, жарнамалық қызметтің негізгі ұғымдарымен, жарнамалық үдеріспен, жарнамалық қызметтің экономикалық негіздерімен, жарнаманың мақсатты аудиториясымен, жарнаманың мәнімен, мазмұнымен және сипаттамасымен, стандартты емес, шығармашылық, креативті, бірегей жарнама, граффити, кросс-жарнама, Private label, life placement, флешмоб, Testimonial advertising, Mistery shopping, SMS-жарнама, партизандық, жарнама және Ambient media.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Графикалық дизайн элементтері мен процесстері 3
Веб-дизайнға кіріспе: желілік орта, веб-сайттардың тиімділігі, пайдаланушылардың жалпы сипаттамалары және сайттарды бағдарламалау ерекшеліктерін, практикалық сайт, оның сипаттамаларын, веб-сайтты жобалауды, веб-сайт жоспарын, веб-сайтты жіктеуді, сайт құрылымын, веб-сайт модельдерін жіктеуді, веб-сайтты салыстыруды, навигация теориясы жолдарын, HTML сипаттамасы, тегтер, жақтаулар, HTML-де құжат құруды, Html құжаттарындағы пішіндер, кеңейтілген HTML, пішіндер, автоматика сценарийлері, мультимедиа, таңбаларды кодтауды, мәтін мен графиканы енгізуді, гиперсілтемелер жасау кесте дизайнын, веб-бет элементтерінің анимациясын, сілтеме түрлері, құжаттың ғаламдық құрылымын, метадеректер, CGI бағдарламалары, CGI сценарийлері, CGI ортасының айнымалы мәндері, сұрау және жауап тақырыптары, кіру құқықтары, браузерлер пішінді өңдеу тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Креативті дизайн
Жарнама дизайнында шығармашылық идеяларды іздеу әдістерін, креативті жарнаманың құрылымдық элементтерін, синетика әдісінің мәнін, фокальды нысандарды, креативті дизайндағы медиа технологияларды, аудио жарнама, фанки-креатив, бриф толтыру секілді әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Фирмалық стиль
Жарнама элементтері ретінде фирмалық стильдің анықтамасын, функцияларын, логотипті, брендингті, ребрендингті, брендбукты, фирмалық белгіні, қаріпті, фирмалық блокты, ұрандарды, жарнамалық плакаттарды, корпоративтік кейіпкерлерді, фирмалық стильдегі кәдесый өнімдерін әзірлеу принциптерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Графикалық дизайн нысандарын жобалау 3
Интернетте жарнамалық графиканы жобалау мен енгізуді, жарнамалық сайттарды жобалауды, жарнама түрлерін, жарнамалық интернет-сайттарды жобалаудың тұжырымдамалық ұсыныстарын, жарнамалық Сайттарды жобалау мен құруды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Фотографика
Сканерленген суретті сканерлеу және түзету жұмыстарын, фотографиялық кескінмен практикалық жұмыстарды, Adobe Photoshop графикалық редакторында жұмыс істеу дағдыларын, бағдарламаның негізгі мәзірімен және ішкі мәзірімен жұмыс істеуді, фотография өнерінің өзіндік ерекшеліктерінің қалыптасуы мен дамуын, кадрда кескін құру принциптерін, фотографияға арналған Бастапқы материалдарды өңдеу әдістерін зерттеуді зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Арнайы сурет және заманауи кескіндеме 3
Пәнді оқу барысында неореализм, стрит арт, неопластицизм бағыттарының орындалу техникасын, ерекшеліктерін, колористикасын зерттейі, графика және кескіндеме жұмыстарын орындайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 6
-
Заманауи дизайн (бейін бойынша)
Заманауи дизайн дамуын, заманауи дизайн бағыттарын, түрлерін, дизайн және технологиялардың дамуп эволюциясын, дизайнерлік кеңістікті қалыптастырудың теориялық және практикалық ерекшеліктерін, ХХ ғ. және ХХІ ғ. басындағы дизайндағы негізгі стильдер және ағымдарды, дизайн тарихындағы негізгі кезеңдер мен стильдерді зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 6
-
Этнодизайн
Ұлттық дизайнның тарихы мен теориясын, ХІХ - ХХ ғасырлар тоғысындағы ұлттық дизайнның тарихын, ұлттық дизайнның тарихын, этностардың дамуын, қоғам дамуының қазіргі кезеңіндегі ұлттық дизайнның тарихын, ұлттық дизайнның мәні, мақсаты мен мүмкіндіктері, Қазақстанның қоғамдық өмірінің өндірістік-экономикалық және мәдени салаларындағы орны туралы идеяны зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 6
-
Графикалық дизайн тарихы
Графикалық дизайн курсына кіріспе, пәннің қарапайым түрде қысқаша жүйелі баяндалуын зерттейді. Пропедевтика пәнді терең зерделеуден бұрын болады және дизайнерлердің кәсіби білім берудегі негізгі курс болып табылады; дизайнердің ойлауы мен дизайн объектілерінің пайда болуы арасындағы байланысты көрсетеді, абстрактілі-ассоциативті ойлауды дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 6
-
Заманауи дизайн-жобалаудағы инфографика
Осы пән бойынша дизайндағы инфографиканың рөлі мен функциялары қарастырылады-жобалау, көркем-экспрессивті құралдардағы басылымды безендірудің заманауи әдістері, инфографиканың әртүрлі әдістерін қолдана отырып, оның түріне сәйкес басылымның дизайн шешімдері, мерзімді басылымдардың дизайны саласындағы зерттеу және практикалық жұмыстың негізгі әдістері мен әдістері, қаріптер, иллюстрациялар, жолақтың сәндік элементтері және оларды кешендерге біріктіру ережелері
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 6
-
Сурет және кескіндеме 3
Адам фигурасының қаңқасын және бұлшықет құрылымын анатомиялық фигураны - экоршені, адам денесінің бұлшықет құрылымын, дене бөліктерінің қозғалысымен, деформациясымен, қозғалғыштығымен және олардың функцияларының әртүрлілігімен байланысты адам фигурасының рельефінің күрделілігін салуды үйренеді. Олар пішінді түстермен қалай мүсіндеуді, адамның басының бейнесін, әртүрлі бұрыштардағы адам фигураларын, ерлер мен әйелдердің портретімен жұмыс жасауды, интерьердегі заттарды бейнелеуді, фигураның қысқа мерзімді эскиздерін әртүрлі бұрыштарда орындауды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 6
-
3D Studio Max, AutoCAD бағдарламаларында моделдеу
Курс бойынша студенттер 3D MAX-пен жұмыс істеудің негізгі принциптерін, еден жоспарларын құруды, жалпы корпусты әзірлеуді, көріністер мен материалдарды жасауды, негізгі және кеңейтілген қарабайырларды, модификациялау және редакциялау құралдарын, импорт пен экспортты, 3D перспективасын құруды, аксонометриялық бейнені құруды үйренеді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 6
Несиелер - 8
-
Жарнама және баспа графикасы
Әр түрлі стильдік шешімдерде тауарлық белгілерді жобалауды, конструктивті, функционалды, эстетикалық шешімді, тектоника мен пластиканы, тауарлық белгілердің пішінін жасаудың бейнелі шешімін, модульділік пен трансформация әдісін қолдануды зерттейді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Графикалық дизайндағы заманауи жобалау технологиялары
Графикалық дизайндағы жаңа технологиялар мен материалдарды қолдануды, графикалық тіл және визуалды мәдениетті, графикалық дизайндағы коммуникативтілік ұғымын, графикалық дизайн жобалаудағы эргономикалық принциптерді, дизайн объектілерін жобалауға кешенді, жүйелі көзқарастарды қарастырады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 6
-
Полиграфия негіздері
Полиграфия дизайнын, полиграфия дизайнындағы жобалауды, полиграфия дизайнының пайда болу тарихын, полиграфия дизайнының қолданылу саласын, кітапты көркем безендіруде полиграфия дизайнын, баспа өнімдерін безендіруде полиграфия дизайнын, полиграфия дизайнындағы жобалау кезеңдерін зерделейді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 6
-
Жарнама негіздері, жарнамалық мәтінмен жұмыс-копирайтинг, PR
Мәтін түрлерінің жіктелуін, жарнамалық мәтіннің көркемдік және маркетингтік құндылығы ұғымын, көркемдік қабылдау ұғымын және оның жарнамалық және PR мәтіндеріндегі рөлін, жарнамалық мәтін мен оның жанрларын, жарнамалық мәтіннің композициялық құрылымын, PR мәтінінің типологиясын, PR мәтінінің композициялық құрылымын, PR мәтінін және оның жанрларын зерттейді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 6
-
Жиһаз және аксессуарлар дизайны
Курс студенттерді қоршаған орта түрлері мен формаларының жалпы типологиясымен, қоршаған орта объектілерін жүйелеумен және жіктеумен, қоршаған ортаны тақырыптық толтырумен және жабдықтаумен, қоршаған орта бейнесінің идеялық-эстетикалық транскрипциясымен, оны декодтаумен, байытумен, көркемдік мағынасын декодтаумен, тұрғын, қоғамдық және өнеркәсіптік мақсаттағы интерьер ортасын жобалау ерекшеліктерімен, әртүрлі мақсаттағы сәулет ортасын тақырыптық толтырудың функционалдық ерекшеліктерімен таныстырады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы рөлі контекстінде әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық ғылымдар саласындағы іргелі білім мен дағдылар негізінде көптілді ортада тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас кезінде белсенді азаматтық ұстанымды көрсету; бағалау кезінде құқықтық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық салалардағы қоғамдық әлеуметтік маңызы бар құбылыстар мен процестерді түсінудің инновациялық тәсілдерін қолдану;
- Функционалды, эргономикалық, эстетикалық дизайнның ерекшеліктерін, Графикалық дизайн объектілеріне қойылатын негізгі техникалық және технологиялық талаптарды ескере отырып, жарнама жасау үшін қажетті құралдарды әзірлеу, дизайн жобасын жүзеге асыру үшін материалдарды таңдауды негіздеу, материалды дизайн элементі ретінде түсіндіру;
- Фото-клаузорларда жазық, көлемді және кеңістіктік формаларды модельдеу және жобалау, жарнама қызметінің стратегиялары мен тактикасын, баспагер, жарнама беруші, баспахана және жарнама агенттігі арасындағы қарым-қатынасты, полиграфия мен жарнаманы таратуды түсіну, баспа және жарнама өнімдерін графикалық безендіруді қолдана отырып, оны дамытудың барлық кезеңдерінде шығармашылық жобалық идеяны жүзеге асыру;
- Бояғышта араласқан кезде түстің пластикалық қасиеттерін, кескіндеме техникасы мен түс реңктерін, табиғатты, пішін мен бейнені визуалды қабылдаудың колористикалық шешімдерін, пластикалық, колористік құрылымды ұйымдастырудағы кескіндемелік ерекшеліктерді қолданыңыз;
- Құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді зерделеуде зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалау және қолдану қабілетіне ие;
- Өнеркәсіптік графиканың негізгі теориялық тұжырымдамалары мен нақты терминдерін, типологиялары мен негізгі тұжырымдамалық модельдерін қолдану, өнеркәсіптік графиканы дамытудың заманауи әдістері мен әдістерін, өнеркәсіптік графика объектілерінің түрлері мен түрлерін, дизайн және көркемдік міндеттерді жобалаудағы заманауи технологияларды табу;
- Жабық және ашық кеңістіктердегі объектілерді және ортаны эскиздік және демонстрациялық бейнелеу тәсілдерін, күйлердің, көңіл-күйдің түс және жарық беру дағдыларын, сондай-ақ жобаланатын объектілердің сыртқы келбетін (материалдардың түсі мен құрылымын), қалыптаудың негізгі теориялары мен әдістерін, кескіндерді, көлемдерді, кеңістіктерді визуалды қабылдау заңдарын меңгеру;
- Тарихи, мәдени, теориялық және философиялық аспектілердегі қазіргі заманғы дизайнның ең танымал шығармаларының көркемдік процестерін, даму тенденцияларын және стилін, уақыты мен авторлығын талдау;
- Кестелерді пайдаланып веб-беттерді жобалаңыз, ақпаратты ұсыну, іздеу, беру және сақтау, сайт үшін материалды таңдау арқылы HTML құжатын жасаңыз және оны дерекқорға енгізіңіз, сайтты тестілеуді талдаңыз.
- Компьютерлік графиканың көркемдік құралдары мен заңдылықтарын, кеңістіктік және үш өлшемді бағдарлауды қолдана отырып, зерттелетін бағдарламалардың интерфейсін, үш өлшемді графиканың техникалық әдістерін, кешенді графикалық көріністің негізгі түрлерін кәсіби түрде, терең кеңістіктік композицияның үш өлшемді кескінінің модельдерін суреттей білу;
- Көркемдік-жобалау міндеттерін шешуде жобалау алдындағы материалды, техникалық құжаттаманы ресімдеу жоспарын әзірлеу, түстік графикамен, типографиямен, фотографиямен, графикалық құралдармен жұмыс істеу ерекшелігін түсіну және бәсекеге қабілетті жарнама өнімдерін жасау;
- Көрнекі тілдің негізгі элементтерін, форманың экспрессивтілігін, композиция сезімін, табиғи шындық пен дағдыларды мағыналы визуалды қабылдау ерекшеліктерін, заттардың бетін пластикалық өңдеуді, адам фигурасын бейнелеуді, модельдің қозғалысы мен сипатын, адам қаңқасының бөлімдерінің пропорцияларын, фигураның ауырлық центрін және тірек нүктелерін анықтау ережелерін, анатомиялық суретті сауатты және сындарлы түрде орындау;
Ұқсас БББ
6B02101 Дизайн
С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
6B02101 Дизайн және компьютерлік графика
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B02101 Дизайн
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)
6B02101 Сәулет және дизайн
Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)
6B02101 Дизайн
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B02101 Дизайн
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B02101 Дизайн
Астана халықаралық университеті
6B02101 Дизайн
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
6B02101 Дизайн
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B02101 Дизайн
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B02101 Графикалық дизайн
Қазақ технология және бизнес университеті
6B02101 Дизайн
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B02101 Сән, интерьер дизайны және өнеркәсіптік дизайн
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B02101 Дизайн
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B02101 Дизайн
«Мирас» университеті (Мирас)
6B02101 Дизайн
«Тұран-Астана» университеті