Өнер және жарнама

  • Пәнді оқу барысында әлемдегі және Қазақстандағы жарнаманың даму тарихымен, жарнамалық қызметтің негізгі ұғымдарымен, жарнамалық үдеріспен, жарнамалық қызметтің экономикалық негіздерімен, жарнаманың мақсатты аудиториясымен, жарнаманың мәнімен, мазмұнымен және сипаттамасымен, стандартты емес, шығармашылық, креативті, бірегей жарнама, граффити, кросс-жарнама, Private label, life placement, флешмоб, Testimonial advertising, Mistery shopping, SMS-жарнама, партизандық, жарнама және Ambient media.
  • Образовательная программа 6B02101 Дизайн
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top