Жарнамалардың арнайы түрлері

  • Жарнаманың ақпараттық және коммуникативтік рөлін зерттеу. Жарнамалық идеяларды әзірлеудің әдістері мен әдістері, жарнамалық ақпарат құралдарының түрлерін таңдау. Жарнамалық науқандарды жүргізудегі жарнаманың рөлі, әртүрлі жарнамалық материалдардың стилі. Жарнамалық мәтіндер, буклеттер, парақшалар, плакаттар және радио және теледидар жарнамаларының сценарийлерін жасау. Жарнамалық акцияларды, жарнамалық науқандарды өткізудің шетелдік тәжірибесін зерделеу бойынша жобалау алдындағы талдау жасайды.
  • Образовательная программа 6B02101 Дизайн
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top