Мейрамхана және мейманхана қызметтерін ілгерілету және сату технологиялары'

  • Қонақ үй және мейрамхана қызметтерін сату әдістері, мейрамхана және қонақ үй кәсіпорны маркетингінің теориялық негіздері, мейрамхана және қонақ үй қызметтері маркетингінің ерекшеліктері, негізгі айырмашылық принциптері, мейрамхана және қонақ үй қызметтерін жіктеу және сегментациялау, тауарларды жылжыту элементтері мен стратегиясы, сату түрлері, белсенді сату технологиясы, сауда презентациясы әдістемесі, сатып алушының мінез-құлқы, сатып алушыны іздеу және бағалау әдістері.
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top