Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11114 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Қонақжайлылық кәсіпорындарының қызметін ұйымдастыру негіздерін, қонақжайлық кәсіпорындарын ұйымдастыру мен келушілерге қызмет көрсетудің озық отандық және шетелдік тәжірибесін, корпоративті сәйкестілікті құру принциптерін, өнімнің тағамдық құндылығын, әртүрлі қасиеттердің әсерінен олардың қасиеттерінің өзгеруі туралы білімдерін көрсету факторлар, әртүрлі ассортименттегі тағамдар, сусындар мен аспаздық өнімдерді дайындау технологиясы, тамақ өнімдерін өңдеудің заманауи әдістері мен техникалық құралдары, елдер халықтарының ұлттық тағамдарының дәстүрлері мен ерекшеліктерін ескере отырып, ас мәзірін жоспарлауды көрсете білу.
  • Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.
  • Халықаралық этикет нормаларын, тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынас негіздерін, персоналды басқару, қақтығыстарды басқару, қоғамдық тамақтандыру қызметін ұсыну технологиясын, мейрамхана қызметтерінің талаптары мен стандарттарын, сәйкес санаттағы қонақ үйлерге қызмет көрсету талаптарын, мәдениетін білу мейрамхана мен қонақ үйге қызмет көрсету, тамақтандыру кәсіпорындарының негізгі технологиялық процестері, мейрамханада дастарқан жайу және тағамдарды ұсыну стандарттарын білу.
  • Қонақ үй қызметтерін стандарттау және сертификаттау саласындағы білімді қолдана білу, қызметкерлердің қызмет көрсету стандарттарын орындауын бақылау және өнімдер мен қызметтердің сапасын қамтамасыз ету, тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі мәселелерін реттейтін құжаттарды пайдалану, бизнес-процестер жүйесін, ережелер мен стандарттарды қалыптастыру, бизнесті бақылаудың нысандары мен әдістерін анықтау - қонақ үйлердің процестері, ішкі бақылау қызметін ұйымдастыру, клиенттер мен келушілердің қанағаттанушылығын бағалау және талдау, орындалған жұмыс сапасының кәсіпорында жасалған ережелер мен стандарттарға сәйкестігін бағалауды жасай білу.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату, тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешуге арналған шет тілдерінің нысандарын ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау қабілетіне ие болу
  • Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын қолдануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын лингвистикалық сипаттау және талдау әдістерін меңгеру, дәлелді ақпаратты пайдалану негізінде қазіргі заманғы мәселелерді шешімін шет тілінде аяндау.
  • Өндірістік қызметтің, департаменттердің материалдық ресурстарға және персоналға қажеттіліктерін жоспарлай білу, қонақ үй мен мейрамхана қызметін жоспарлау және болжау технологияларын қолдану, есеп пен сатып алу қызметін бақылау, инновациялық технологияларды енгізу тиімділігін бағалау, қаржылық динамиканы талдау бөлімдердің көрсеткіштері, ағымдағы жылжыту мен сату жоспарларын бағалау, маркетингтік зерттеулер жүргізу, бәсекеге қабілетті даму стратегиясын қалыптастыру және жүзеге асыру, дағдарысқа қарсы стратегияларды қолдану сценарийлерін әзірлеу және оларды іске асыру құралдарын таңдай алу.
  • Қонақ үй және орналастыру қызметтерін жоспарлауды, мәдени-бос уақытты дамыту бағдарламаларын құруды, қонақ үй индустриясындағы кәсіпорынның жарнамалық науқанын жоспарлауды, қонақүйлердің, күзет қызметтерінің, қонақ үйлерді сауықтыру орталықтарының қызметтерін, конференциялар мен жоспарлауды және басқаруды білу. кездесу қызметтері, конференция және банкет бағдарламаларын әзірлеу, тамақтандыру қызметін ұйымдастыру, үйлестіру және бақылау, қонақ үйлердегі функционалды процестерді жобалауды жасай білу.
  • Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
  • Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау.
Top