Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Коммуникация теориясы және жарнама
-
Қарым-қатынастың негізгі компоненттері мен түрлерін; жарнаманы әлеуметтік-бұқаралық коммуникацияның негізгі элементі ретінде зерттеу үндеу; қарым-қатынастың қасиеттері мен заңдылықтарын бөліп көрсету мүмкіндігі қарапайым жарақаттар; бұқаралық коммуникацияның белгілі бір бағыты ретінде жарнама саласын зерттеу дағдыларын меңгеру.
-
Образовательная программа 6B02112 Жарнама дизайны
-
Несиелер 3
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 1