Жарнамалық қызметті басқару

  • Қаржылық қажеттіліктерді ескере отырып, жарнамалық хабарламаларды іріктеу және жинақтау; жарнамалық кампанияларды мақсатқа сай ұйымдастыру және олардың тиімділігін бағалау; қолданыстағы заңнамаға сәйкес кәсіптік қызметтегі сауда және оның бағыттарының түрлері; талдау мен зерттеулер арқылы жарнама нарығының сапасын бағалау; әлеуетті тұтынушылардың мақсатты топтарын талдау және іріктеу; жарнама агенттіктерімен жұмыс істеу дағдылары.
  • Образовательная программа 6B02112 Жарнама дизайны
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 5
  • Семестр 2
Top