Жарнамадағы креативті технологиялар

  • Жарнама тұжырымдамасы. Жарнамадағы шығармашылық ұғымы. Жарнамалық ойлау стилінің ерекшелігі. Жарнамадағы шығармашылық технологияның маңызы. Шығармашылық тұжырымдама мен жарнамалық идеяны іздеу әдістері. Шығармашылық және жарнама стратегиясы.Бриф-шығармашылық үшін бастапқы деректер. Миға шабуыл және Синектика әдістері. Жарнамалық бейнені жасау. Әр түрлі тарату құралдарына (арналарына) арналған жарнамалық өнімдерді өндіру технологиялары.
  • Образовательная программа 6B04112 Бизнес менеджменті
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top