Брендинг және айдентика

  • бренд-менеджер қызметінің ерекшелігі және қазіргі заманғы кәсіпорынның маркетингтік қызметін басқарудың практикалық дағдыларын қалыптастыру туралы білім. Бренд түрінде жүзеге асырылған өнім сипаттамаларының жиынтығын зерттеу; брендті позициялау тұжырымдамасын талдау; тұтынушы мен бренд арасындағы қабылданатын және қолдау көрсетілетін байланысты диагностикалау; бренд бейнесін қалыптастырудың негізгі принциптерін және оның тұтынушымен қарым-қатынасын зерделеу.
  • Образовательная программа 6B02101 Дизайн
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top