Жарнама менеджменті

  • Осы пәннің шеңберінде мыналар оқытылады: Жарнама түсінігі. Жарнамалық коммуникацияның ерекшеліктері. Нарықтық қатынастар жағдайындағы жарнама. Жарнама әсерінің психологиялық механизмдері. Жарнамалық қызметтің әлеуметтік, құқықтық, этикалық аспектілері. Тұтынушы аудиториясын талдау. Жарнамалық хабарламаны құру. Жарнама мәтінінің құрамы. Жарнама мәтінін қабылдау мәселелері. Жарнамалық науқанды жоспарлау және жүзеге асыру.
  • Образовательная программа 6B02101 Дизайн
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top