Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7R01101 Кардиология ересектердің, балалардың в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Ересектердің, балалардың кардиологиясы" мамандығы бойынша өз бетінше жұмыс істеу үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды меңгерген, дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес кардиолог дәрігерлердің қазіргі заманғы сапа талаптарына жауап беретін білікті кадрлармен қамтамасыз ету
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 210
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R001 Кардиология ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Стационардағы кардиология

    Кардиологиялық бейіндегі аурулардың этиологиясы, патогенезі және клиникалық белгілері бойынша жаңа білім алу, зерттеудің қосымша әдістерін жүргізуге қатысу, стационарлық жағдайларда кардиологиялық бейіндегі ересек жпациенттерді жүргізу бойынша кәсіптік іскерліктер мен дағдыларды жетілдіру. Аурухананың жедел жәрдем бөлімінде кардиолог дәрігерінің дағдыларын меңгеру. Балалардағы кардиологиялық бейіндегі аурулардың этиологиясының, патогенезінің, клиникалық белгілерінің ерекшеліктерін терең зерделеу, стационарлық жағдайларда балалар жасындағы пациенттерді басқару дағдылары мен дағдыларын жетілдіру

    Несиелер - 80
  • Қарқынды кардиология

    Қарқынды кардиология мәселелерінде практикалық дағдыларды терең теориялық зерттеу және игеру ургентті артериялық гипертензия, жедел коронарлық синдром, миокард инфарктісі, жүрек ырғағының бұзылуы, кардиогендік шок, өкпе ісінуі, созылмалы жүрек жеткіліксіздігінің жедел декомпенсациясы, өкпе эмболиясы және халықаралық стандарттарға сәйкес ауруханаға дейінгі және госпиталь кезеңдерінде реанимациялық жәрдем көрсетуге қабілетті маман даярлау. Және туа біткен жүрек ақауы, жүрек ырғағының бұзылуы, жедел жүрек жеткіліксіздігі госпитализацияға дейінгі кезеңде де, стационарлық кезеңде де шұғыл жағдайларда көмек көрсетуге қабілетті балалық шақтағы интенсивті кардиология мәселелерінің ерекшеліктерін тереңдетіп зерттеу

    Несиелер - 22
  • Инвазивті емес кардиоваскулярлық визуализация

    Амбулаториялық-емханалық және стационарлық жағдайларда жүрек пен қан тамырларын зерттеудің инвазивті емес кардиоваскулярлық бейнелеу әдістері бойынша теорияны терең зерттеу және практикалық дағдыларды меңгеру. Қалыпты жағдайда және әртүрлі жүрек аурулары кезінде эхокардиографияны жүргізу және интерпретациялау бойынша практикалық дағдыларды меңгеру. Жүректің магнитті-резонанстық томографиясын жүргізуге және нәтижелерін интерпретациялауға қатысу

    Несиелер - 32
  • Амбулаториялық-емханалық кардиология

    Амбулаториялық-емханалық кардиологиялық қызметті ұйымдастыру және құрылымы бойынша жаңа білімді тереңдету және есепке алу-есеп беру құжаттамасың игеру. Амбулаториялық жағдайда ересектердегі және балалар жастағы кардиологиялық профиль ауруларын диагностикалау және емдеу ерекшеліктерін терең зерттеу. Жүрек-тамыр ауруларының скринингі мен алдын алу дағдыларын меңгеру

    Несиелер - 32
  • Туа біткен жүрек ақауы бар балаларды оңалтудың инновациялық әдістері

    Туа біткен жүрек ақаулары (ТБЖА) бар балаларды оңалтудың медициналық-әлеуметтік аспектілері бойынша жаңа білімдерді тереңдету және меңгеру. ТБЖА-ның әртүрлі түрлерінің клиникалық жағдайының ерекшеліктерін терең теориялық зерттеу, ТБЖА бар балаларды реабилитациялаудың әртүрлі кезеңдерінде реабилитациялық көмекті ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.

    Несиелер - 8
  • Шұғыл кардиология

    Пациенттерге шұғыл кардиологиялық көмек көрсету мәселелерін дәлелді медицина негізінде зерттеу: кардиогенді шок кезінде (ЭКМО, ВАБК) қан айналымын механикалық қолдау қажеттілігімен, асқынған миокард инфарктісімен (миокардтың жарылуы, қарыншааралық қалқаның ақауы, митральды қақпақшаның хордының үзілуі, ауыр митральды жеткіліксіздік). Миокард инфарктісі асқынған пациенттерге кезең-кезеңмен емдеу іс-шараларының заманауи дағдыларын және медициналық көмек көлемін меңгеру

    Несиелер - 8
  • Балалардағы инфекциялық емес миокардиттер

    Дәлелді медицинаға сәйкес балалардағы инфекциялық емес миокардитпен ауыратын асқынулардың диагностикасы, емдеуі, алдын алу бойынша терең теориялық оқу және практикалық дағдыларды меңгеру

    Несиелер - 8
  • Интервенциялық кардиология

    Интервенциялық кардиология тәсілдерің терең теориялық оқу және жаңа дағдыларды меңгеру. Коронарлық ангиографияға, перкутандық араласуға (стентілеу және баллонды ангиопластика), перикардиоцентезге және аритмологиядағы диагностика мен емдеудің интервенциялық әдістеріне қатысу

    Несиелер - 14
  • Кардиологиядағы инструменталды диагностика және емдеу әдістері

    Кардиологиядағы зерттеу мен емдеудің аспаптық инвазивті емес әдістерінің заманауи принциптерін зерттеу. Әртүрлі жүрек аурулары кезінде эхокардиография, стресс-эхокардиография, қан тамырларының ультрадыбыстық зерттеу нәтижелерін жүргізу және интерпретациялау бойынша практикалық дағдыларды меңгеру. Өткізгіштік пен жүрек ырғағының бұзылуын емдеудің заманауи әдістерін терең зерттеу. Жүректің электрофизиологиялық зерттеу жүргізгенде және нәтижелерін интерпретацияланғаңда қатысу: радиожиілік абляцияда, кардиостимуляторды имплантациялау кезінде, кардиовертер-дефибрилляторды имплантациялау кезінде.

    Несиелер - 8
  • Жүрек электрофизиологиясы

    Жүректің анатомиясы, физиологиясы және электрофизиологиясы бойынша жаңа білімді тереңдету және игеру, амбулаториялық-емханалық және стационарлық жағдайларда балалар мен ересектердегі жүректі зерттеудің электрофизиологиялық әдістері бойынша кәсіби дағдылар жетілдіру. Әртүрлі кардиологиялық және жүректен тыс ауруларда ЭКГ интерпретациялауда, тәулік бойы ЭКГ мониторингін жүргізуде, 24 сағаттық қан қысымын бақылауда, ЭКГ стресс-тесттерінде жаңа білім мен дағдыларды меңгеру

    Несиелер - 20

Оқыту нәтижелері

  • ОН-4. Науқас үшін жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін пациентпен, оның туыстарымен, басқа денсаулық сақтау мамандарымен тиімді қарым-қатынас жасау білу
  • ОН-5. Басқа топ мүшелерінің шешімін тыңдау қабілетін көрсете отырып пациентті басқарудың негізделген нұсқасын ұсыну
  • ОН-6. Клиникалық диагнозды тұжырымдау, дәлелді медицина негізінде стационарлық және амбулаториялық кезеңдерде кардиологиялық бейіндегі пациенттің (балалар, ересектер) дифференциалды диагнозын жүргізу кезінде кәсіби білім мен дағдыларды қолдану
  • ОН-1. Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық өрісі шеңберінде Кардиология мамандығы бойынша жүріс тұрыстың әдеп нормаларын білімдерін көрсету және әрекет ету
  • ОН-2. Төтенше жағдайларда базалық көмек көрсету, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби командалар құрамында жұмыс істеу
  • ОН-3. Білім мен дағдыларды өз бетінше игерудің әртүрлі формаларын қолдану. Өз бетінше алынған ғылыми-медициналық ақпаратты және отандық / шетелдік тәжірибені практикалық қызметке біріктіру
  • ОН-7. Дәлелді медицина негізінде стационарлық және амбулаториялық кезеңдерде кардиологиялық бейіндегі пациентті (балаларды, ересектерді) жүргізу кезінде кәсіби білім мен дағдыларды қолдану
  • ОН-8. Көрсетілетін көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін кардиологиялық бейіндегі науқастарды (балалар мен ересектер) емдеудің неғұрлым тиімді әдістерін қолдану
  • ОН-9. Қан айналымы жүйесі ауруларының скринингін жүргізу, кардиологиялық бейіндегі пациенттерді (ересектер мен балалар) диспансерлеу және салауатты өмір салты бойынша халықпен санитарлық-ағарту жұмыстарын жүргізу кезінде кәсіби білім мен дағдыларды қолдану
  • ОН-10. Модуль/пән материалын өз бетінше зерделеу кезінде, сондай - ақ пациенттердің медициналық құжаттамасын талдау және мониторингілеу үшін практикалық қызметте ақпараттық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану (оның ішінде ҚМАЖ)
Top