7R01101 Кардиология ересектердің, балалардың в Қазақстан-Ресей медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби құзыреттілікке ие, амбулаториялық және стационарлық көмек, Қазақстан Республикасының халқына Мамандандырылған, жоғары технологиялық, жедел шұғыл және паллиативтік медициналық көмек көрсету жағдайында өз бетінше қызмет етуге қабілетті және дайын білікті дәрігер-кардиологты даярлау
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақстан-Ресей медицина университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 210
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R001 Кардиология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Инвазивті емес кардиоваскулярлық визуализация
Арнайы ультрадыбыстық зерттеу әдістерінің нәтижелерін талдау және жүргізу дағдыларын, сондай-ақ жүрек-қан тамырлары жүйесі аурулары кезіндегі диагностиканың сәулелік әдістерін қалыптастырады. Пациентпен, оның қоршаған ортасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен өзара әрекет ету дағдысы; тәуекелдерді бағалау; ҚР ТД жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет ету, өз бетінше оқу және басқаларды оқыту, конференцияларға қатысу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 32
-
Жүрек электрофизиологиясы
Жүрек қызметінің электрофизиологиясының заманауи негіздерін, жүрек ырғағы мен өткізгіштігінің бұзылуының негізгі түрлерін дифференциалды диагностикалауды, жүрекішілік электрофизиологиялық зерттеулерді, радиожиілік абляциясын, ЭКС, ИКД, СРТ имплантациясын жүргізу көрсеткіштері мен техникасын жүргізу білімі мен дағдыларын қалыптастырады. ҚР ДСБ жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет ету, кәсіби командалар құрамында жұмыс істеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 20
-
Стационардағы кардиология, ересектер
Пән пациенттің жай-күйін анықтау және алдын ала диагноз қою мақсатында оны алғашқы қарап-тексеру білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастырады; инвазивті зерттеулердің қаупін төмендету үшін тестілеудің емдік-диагностикалық инвазивті емес әдістерін жүргізу дағдылары; емдеуді таңдау және тағайындау дағдылары; қажет болған жағдайда басқа бейіндегі мамандардың консультацияларын жүргізу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 40
-
Ғылыми зерттеулер менеджменті
Пән олардың мамандығына қатысты ғылыми зерттеу әдіснамасы саласындағы білімді, ғылыми зерттеу әдістемесін таңдау, зерттеу объектілерін таңдау және анықтау, ғылыми зерттеулердегі қателерді анықтау, ғылыми жұмыстарды, баяндамаларды, ғылыми семинарлар мен конференцияларға табысты қатысу үшін жарияланымдарды құрастыру дағдыларын; жоспарлау, ұйымдастыру, өткізу және ресімдеу процедурасын жүзеге асыру үшін зерттеу тобында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қарқынды кардиология, ересектер
Кардиологиядағы критикалық жағдайларда диагностика және интенсивті терапия білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Дәрі-дәрмектік және электрлік кардиоверсия, дефибрилляция, жүрек-өкпе реанимациясы. Пациентпен, оның айналасымен, денсаулық сақтау мамандарымен өзара іс-қимыл жасау дағдысы; тәуекелдерді бағалау; қр тд жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет ету, өз бетінше оқу және басқаларды оқыту, пікірталастарға қатысу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 16
-
Амбулаторлы-емханалық кардиология
Пән жүрек-қантамыр жүйесі ауруларын диагностикалау, дифференциалды диагноз қою, емдеу, алдын алу және оңалту, пациенттерді амбулаториялық кезеңде жүргізу, пациентпен, оның қоршаған ортасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасау дағдылары, ҚР ДСМ жүйесінің оң саласы шеңберінде жұмыс істеу дағдылары, зерттеу мәселелерін тұжырымдау, деректер базасын талдау білімдері мен дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 32
-
Кардиологиядағы шұғыл жағдайларды диагностикалау және емдеу
ЖКС кезінде шұғыл көмек көрсету алгоритмі, дифференциалды диагностика, Диагностика білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Клиникалық өлім кезінде реанимациялық іс-шараларды жүргізу дағдысы. Пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның айналасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен өзара іс-қимыл жасау білімі мен дағдыларын қалыптастырады; тәуекелдерді бағалау; ҚР ДСБ жүйесінің оң және ұйымдастырушылық алаңы шеңберінде әрекет ету
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Стационардағы кардиология, балалар
Пән балалар кардиологиясының, кардиореабилитациясының өзекті мәселелері бойынша білімді қалыптастырады және туа біткен және жүре пайда болған жүрек ақауларын, балаларда жүрек-қантамыр жүйесінің басқа да ауруларын диагностикалау мен емдеу дағдыларын арттырады; пациентпен, оның қоршаған ортасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен өзара іс-қимыл жасау дағдылары; тәуекелдерді бағалау; ҚР ДСМ жүйесі аясында жұмыс істеу, өз бетінше оқу, қатысу конференцияларда
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 40
-
Қарқынды кардиология, балалар
Балалар жасындағы гемодинамиканың сыни бұзылуларын диагностикалау мен интенсивті терапияның білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Балалардағы жүрек-өкпе реанимациясының ерекшеліктері. Пациентпен, оның қоршаған ортасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен өзара іс-қимыл жасау дағдысы; тәуекелдерді бағалау; ҚР ТД жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет ету, өз бетінше оқу және басқаларды оқыту, пікірталастарға, конференцияларға қатысу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Созылмалы жүрек жеткіліксіздігі. Хирургиялық емдеудің көрсеткіштері
Жүрек жеткіліксіздігі мәселелерін тереңдетіп зерделеу, INTERMACS жіктемесі бойынша пациент профильдері, қан айналымын механикалық қолдауды бастау мерзімдері; ЖСЖ бар пациенттердегі негізгі және қосымша диагностикалық іс-шаралар тізбесі; LVAD/BiVAD орнату үшін пациенттерді іріктеу критерийі , операция алдындағы ұсынымдар. Пациенттермен, оның қоршаған ортасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен өзара іс-қимыл жасау дағдылары; тәуекелдерді бағалау; ҚР ДСМ жүйесінің оң саласы шеңберінде әрекет ету
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дәлелді медицина
Пән олардың тиімділігі мен қауіпсіздігінің қолда бар дәлелдеріне сүйене отырып, профилактикалық, диагностикалық және емдік шараларды қолдану бойынша шешім қабылдау дағдыларын, зерттеу сұрақтарын құрастыру, мәліметтер базасын талдау, өздігінен оқу және басқаларды оқыту, пікірталастарға, конференциялар қатысу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Интервенциялық кардиология
Ересектерде жүрек - қан тамырлары ауруларын диагностикалау мен емдеудің жоғары технологиялық интервенциялық әдістерін, интерпретациялау, жүргізу білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Пациент үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның айналасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен өзара іс-қимыл жасау дағдысы; тәуекелдерді бағалау; ҚР ТД жүйесінің оң және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет ету
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 14
Оқыту нәтижелері
- Клиникалық диагнозды қалыптастырады, емдеу жоспарын тағайындайды және медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлеріндегі дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалайды
- Қауіпсіздік пен диагностика сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді тиімді әдістерді қолдана отырып бағалайды
- Дифференциалды диагностика жүргізеді және дәлелді медицина қағидаттарына негізделген қорытынды тұжырымдайды
- Пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның айналасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасайды
- Зерттеу мәселелерін тұжырымдайды, ғылыми деректер базасын талдайды, қорытынды жасайды және нәтижелерін өзінің клиникалық практикасында қолданады
- Өз бетінше білім алады және басқаларды оқытады, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына қатысады
- ҚР ДСМ НҚА шеңберінде "Кардиология ересектердің, балалардың" мамандығы бойынша жұмыс істейді, кәсіби топтар құрамында жұмыс істейді
- Науқасты кешенді тексерудің нәтижесін келесі ұсыныстарды әзірлеу арқылы түсіндіреді