Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01101 Кардиология ересектердің, балалардың в Қазақстан-Ресей медицина университеті

  • Инвазивті емес кардиоваскулярлық визуализация
    Несиелер: 32

    Арнайы ультрадыбыстық зерттеу әдістерінің нәтижелерін талдау және жүргізу дағдыларын, сондай-ақ жүрек-қан тамырлары жүйесі аурулары кезіндегі диагностиканың сәулелік әдістерін қалыптастырады. Пациентпен, оның қоршаған ортасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен өзара әрекет ету дағдысы; тәуекелдерді бағалау; ҚР ТД жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет ету, өз бетінше оқу және басқаларды оқыту, конференцияларға қатысу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жүрек электрофизиологиясы
    Несиелер: 20

    Жүрек қызметінің электрофизиологиясының заманауи негіздерін, жүрек ырғағы мен өткізгіштігінің бұзылуының негізгі түрлерін дифференциалды диагностикалауды, жүрекішілік электрофизиологиялық зерттеулерді, радиожиілік абляциясын, ЭКС, ИКД, СРТ имплантациясын жүргізу көрсеткіштері мен техникасын жүргізу білімі мен дағдыларын қалыптастырады. ҚР ДСБ жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет ету, кәсіби командалар құрамында жұмыс істеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стационардағы кардиология, ересектер
    Несиелер: 40

    Пән пациенттің жай-күйін анықтау және алдын ала диагноз қою мақсатында оны алғашқы қарап-тексеру білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастырады; инвазивті зерттеулердің қаупін төмендету үшін тестілеудің емдік-диагностикалық инвазивті емес әдістерін жүргізу дағдылары; емдеуді таңдау және тағайындау дағдылары; қажет болған жағдайда басқа бейіндегі мамандардың консультацияларын жүргізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер менеджменті
    Несиелер: 4

    Пән олардың мамандығына қатысты ғылыми зерттеу әдіснамасы саласындағы білімді, ғылыми зерттеу әдістемесін таңдау, зерттеу объектілерін таңдау және анықтау, ғылыми зерттеулердегі қателерді анықтау, ғылыми жұмыстарды, баяндамаларды, ғылыми семинарлар мен конференцияларға табысты қатысу үшін жарияланымдарды құрастыру дағдыларын; жоспарлау, ұйымдастыру, өткізу және ресімдеу процедурасын жүзеге асыру үшін зерттеу тобында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қарқынды кардиология, ересектер
    Несиелер: 16

    Кардиологиядағы критикалық жағдайларда диагностика және интенсивті терапия білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Дәрі-дәрмектік және электрлік кардиоверсия, дефибрилляция, жүрек-өкпе реанимациясы. Пациентпен, оның айналасымен, денсаулық сақтау мамандарымен өзара іс-қимыл жасау дағдысы; тәуекелдерді бағалау; қр тд жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет ету, өз бетінше оқу және басқаларды оқыту, пікірталастарға қатысу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Амбулаторлы-емханалық кардиология
    Несиелер: 32

    Пән жүрек-қантамыр жүйесі ауруларын диагностикалау, дифференциалды диагноз қою, емдеу, алдын алу және оңалту, пациенттерді амбулаториялық кезеңде жүргізу, пациентпен, оның қоршаған ортасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасау дағдылары, ҚР ДСМ жүйесінің оң саласы шеңберінде жұмыс істеу дағдылары, зерттеу мәселелерін тұжырымдау, деректер базасын талдау білімдері мен дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кардиологиядағы шұғыл жағдайларды диагностикалау және емдеу
    Несиелер: 4

    ЖКС кезінде шұғыл көмек көрсету алгоритмі, дифференциалды диагностика, Диагностика білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Клиникалық өлім кезінде реанимациялық іс-шараларды жүргізу дағдысы. Пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның айналасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен өзара іс-қимыл жасау білімі мен дағдыларын қалыптастырады; тәуекелдерді бағалау; ҚР ДСБ жүйесінің оң және ұйымдастырушылық алаңы шеңберінде әрекет ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Стационардағы кардиология, балалар
    Несиелер: 40

    Пән балалар кардиологиясының, кардиореабилитациясының өзекті мәселелері бойынша білімді қалыптастырады және туа біткен және жүре пайда болған жүрек ақауларын, балаларда жүрек-қантамыр жүйесінің басқа да ауруларын диагностикалау мен емдеу дағдыларын арттырады; пациентпен, оның қоршаған ортасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен өзара іс-қимыл жасау дағдылары; тәуекелдерді бағалау; ҚР ДСМ жүйесі аясында жұмыс істеу, өз бетінше оқу, қатысу конференцияларда

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қарқынды кардиология, балалар
    Несиелер: 6

    Балалар жасындағы гемодинамиканың сыни бұзылуларын диагностикалау мен интенсивті терапияның білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Балалардағы жүрек-өкпе реанимациясының ерекшеліктері. Пациентпен, оның қоршаған ортасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен өзара іс-қимыл жасау дағдысы; тәуекелдерді бағалау; ҚР ТД жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет ету, өз бетінше оқу және басқаларды оқыту, пікірталастарға, конференцияларға қатысу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Созылмалы жүрек жеткіліксіздігі. Хирургиялық емдеудің көрсеткіштері
    Несиелер: 4

    Жүрек жеткіліксіздігі мәселелерін тереңдетіп зерделеу, INTERMACS жіктемесі бойынша пациент профильдері, қан айналымын механикалық қолдауды бастау мерзімдері; ЖСЖ бар пациенттердегі негізгі және қосымша диагностикалық іс-шаралар тізбесі; LVAD/BiVAD орнату үшін пациенттерді іріктеу критерийі , операция алдындағы ұсынымдар. Пациенттермен, оның қоршаған ортасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен өзара іс-қимыл жасау дағдылары; тәуекелдерді бағалау; ҚР ДСМ жүйесінің оң саласы шеңберінде әрекет ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дәлелді медицина
    Несиелер: 4

    Пән олардың тиімділігі мен қауіпсіздігінің қолда бар дәлелдеріне сүйене отырып, профилактикалық, диагностикалық және емдік шараларды қолдану бойынша шешім қабылдау дағдыларын, зерттеу сұрақтарын құрастыру, мәліметтер базасын талдау, өздігінен оқу және басқаларды оқыту, пікірталастарға, конференциялар қатысу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Интервенциялық кардиология
    Несиелер: 14

    Ересектерде жүрек - қан тамырлары ауруларын диагностикалау мен емдеудің жоғары технологиялық интервенциялық әдістерін, интерпретациялау, жүргізу білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Пациент үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның айналасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен өзара іс-қимыл жасау дағдысы; тәуекелдерді бағалау; ҚР ТД жүйесінің оң және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет ету

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Код ON1

    Клиникалық диагнозды қалыптастырады, емдеу жоспарын тағайындайды және медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлеріндегі дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалайды

  • Код ON5

    Қауіпсіздік пен диагностика сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді тиімді әдістерді қолдана отырып бағалайды

  • Код ON2

    Дифференциалды диагностика жүргізеді және дәлелді медицина қағидаттарына негізделген қорытынды тұжырымдайды

  • Код ON4

    Пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның айналасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасайды

  • Код ON7

    Зерттеу мәселелерін тұжырымдайды, ғылыми деректер базасын талдайды, қорытынды жасайды және нәтижелерін өзінің клиникалық практикасында қолданады

  • Код ON8

    Өз бетінше білім алады және басқаларды оқытады, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына қатысады

  • Код ON6

    ҚР ДСМ НҚА шеңберінде "Кардиология ересектердің, балалардың" мамандығы бойынша жұмыс істейді, кәсіби топтар құрамында жұмыс істейді

  • Код ON3

    Науқасты кешенді тексерудің нәтижесін келесі ұсыныстарды әзірлеу арқылы түсіндіреді

Top