SAM оқушылардың оқу жетістіктерінің динамикасы мен мазмұнын меңгеру сапасын бағалаудың тесттік құралы

  • Мақсаты: Sam мәтіндік құралын игеру Мазмұны: SAM (мектеп жетістіктерін бақылау). Л. с. Выготскийдің мәдени-тарихи теориясы оқушылардың білім жетістіктерінің мазмұны мен динамикасын игеру сапасын бағалаудың тест құралы ретінде. Сэм.Оқушылардың пәндік пәндерді игеруі нәтижесінде қалыптасқан білім беру және пәндік құзыреттіліктерді диагностикалау. SAM ерекшелігі-оның индикативті негізінің құрылымын анықтауға негізделген пәндік құзыреттілікті интегралды сандық бағалау және құзыреттілікті сапалы бағалау мүмкіндіктерінің жиынтығы. Sam артықшылықтары. Құзыреттілік: құралды сараптамалық қызметте қолданады Мақсаты: SAM мәтіндік құралын игеру Мазмұны: SAM (мектеп жетістіктерін бақылау). Л. с. Выготскийдің мәдени-тарихи теориясы оқушылардың білім жетістіктерінің мазмұны мен динамикасын игеру сапасын бағалаудың тест құралы ретінде. Сэм.Студенттердің пәндік пәндерді игеруі нәтижесінде қалыптасқан білім беру және пәндік құзыреттіліктерді диагностикалау. SAM ерекшелігі-оның индикативті негізінің құрылымын анықтауға негізделген пәндік құзыреттілікті интегралды сандық бағалау және құзыреттілікті сапалы бағалау мүмкіндіктерінің жиынтығы. Sam артықшылықтары. Құзыреттері: құралды сараптамалық қызметте қолданады
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top