Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01102 Педагогика және психология: педагогикалық өлшемдер в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы ғылыми және практикалық міндеттерді тұжырымдай және шеше алатын, жоғары академиялық стандарттарға сәйкес қазіргі заманғы өлшемдер мен білім сапасын бағалау саласында терең білімі бар, еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жоғары мектеп педагогикасы
Шет тілі (кәсіби)
Басқару психологиясы
Ғылым тарихы және философиясы
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Көпөлшемді статистика
Мемлекеттік білім беру саясаты
Психологиялық-педагогикалық ғылым мен білім берудегі мәдени-тарихи және қызметтік тәсіл
Педагогикалық өлшеулер теориясы
Білім сапасының халықаралық салыстырмалы зерттеулері
Білім сапасын басқару жүйесіндегі мониторинг
Сыныптағы заманауи бағалау жүйесі
Педагогикалық квалиметрия және тестология
SAM оқушылардың оқу жетістіктерінің динамикасы мен мазмұнын меңгеру сапасын бағалаудың тесттік құралы
Білім беру шарттарын бағалау: ECERS халықаралық шкаласы
Білім берудегі өлшеудің теориялық және әдіснамалық негіздері
-
2 Оқу жылы
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі ақпараттық және статистикалық әдістер
Білім берудегі өлшеу құралдарын жобалау
Жоғары мөлшерлемемен емтихандарды ұйымдастырудың әлемдік тәжірибесі
Академиялық жазылым
Білім беру шарттарын бағалау: SACERS халықаралық шкаласы
Жоғарғы мектеп психологиясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- академиялық және кәсіптік мақсаттар үшін көпмәдениетті ғылыми және білім беру ортасында жұмыс істейтін шет тілі білімін білім алушылардың білім беру бағдарламалары мен жеке білім беру маршруттарын жобалауда қолданады; IT-құзыреттерін жетілдіреді;
- қазіргі білім беру парадигмасы контекстінде философиялық, психологиялық-педагогикалық ғылымның тұжырымдамалық ережелерін қолданады;
- зерттеу қызметінің қолданбалы әдістері мен академиялық жазу дағдыларын біріктіруді; Академиялық адалдық мәдениетін сақтайды және сақтанады;
- Педагогикалық өлшеулер саласында цифрлық және ақпараттық-статистикалық әдістер мен технологияларды тиімді пайдаланады;
- жоғары оқу орнында сабақ өткізу кезінде жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының әдіснамасын және мамандандырылған кәсіптік білім мен дағдыларды қолданады;
- кәсіби мәселелерді шешу үшін пәнаралық сипаттағы ғылыми білімді, классикалық және жаңа өлшеу теориясын синтездеу;
- білім беру сапасын бағалау мәселелерін шешу кезінде зерттеу және сараптама қызметін басқаруды жүзеге асыру; кәсіби қызметті регламенттейтін ұлттық және халықаралық стандарттарды қолданады.
- педагогикалық өлшемдер саласындағы өзекті мәселелерге теориялық және әдіснамалық талдау жүргізеді, ғылыми зерттеулерді жоспарлайды және ұйымдастырады;
- білім беру жүйесінің әртүрлі деңгейлерінде білім беру жағдайларын бағалаудың заманауи технологияларын, шкалалары мен жүйелерін қолданады;
- білім берудегі мониторингтік зерттеулердің өлшеу әдістері, құралдары мен құралдары кешенін жобалау және қолдану арқылы психологиялық-педагогикалық білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жүйелейді және жалпылайды;