Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11111 Туризм в Қазақ-орыс халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Туризм" білім беру бағдарламасының мақсаты: еңбек нарығының қазіргі заманғы талаптарына жауап беретін туризм саласындағы инновациялық - бағдарланған, бәсекеге қабілетті кадрларды олардың кәсіби өсуі мен жеке дамуының негізі ретінде сапалы даярлауды қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ-орыс халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 245
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларды ғылыми-зерттеу жұмысының үдерісімен, оның құрылымымен және қолданылатын әдістермен таныстыру болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер ғылыми таным әдістерін, олардың жіктелуін, ғылыми танымның даму тарихын қарастырады, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі ұғымдары туралы ақпарат алады, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы мен процесіне қойылатын талаптарды зерттейді, өзіндік зерттеу жұмысының дағдыларын алады, ғылыми теорияны дәлелдеудің әдістері мен әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық теория (микро және макроэкономика)
Курс білім алушыларды ұлттық экономиканың жұмыс істеу заңдылықтары, әртүрлі нарықтардың құрылымы мен инфрақұрылымы, нарықтық экономиканы мемлекеттік реттеу әдістері, мінез-құлық принциптері, шаруашылық жүргізуші субъектілер туралы біліммен қамтамасыз етуге бағытталған. Пән білім алушыларға нарықтық экономика механизмінің теорияларын түсінуге және пайдалануға, шексіз қажеттіліктерді қанағаттандыру үшін сирек ресурстарды тиімді пайдалану нәтижесінде материалдық игіліктер мен қызметтерді өндіру, айырбастау, бөлу және тұтыну туралы адамдар арасындағы қатынастарды зерттеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Ұлттық шоттар жүйесі
Пән ұлттық жүйені жүргізудің әдістемесі мен нормативтік-құқықтық реттеуі туралы жүйелі идеяны қалыптастыруға, макро және микро деңгейде экономикалық және әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді есептеуге, талдауға және түсіндіруге, сондай - ақ олардың өзгеру тенденцияларын анықтауға үйретуге бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар ұлттық шоттарды жүргізудің нормативтік-құқықтық базасымен, шаруашылық жүргізуші субъектілердің экономикалық қызметі нәтижелерінің көрсеткіштерін есептеу мен түсіндірудің үлгілік әдістемелерімен танысуға тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Startup жобаларын модельдеу
Пән кәсіпкерлік теориясы саласындағы негізгі түсініктерді анықтайды. Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың ерекшеліктерін сипаттайды. Білім алушылар әмбебап тұлғалық қасиеттердің белгілі бір жиынтығына ие болуы, үлкен ұжымды мақсатқа жетуге жетелеу қабілетіне ие болуы, басқарушылық жағдайда неғұрлым тиімді стильді таңдай білуі, кәсіпкерлік саласында алған білімдерін көрсете білуі тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі бухгалтерлік есеп
Пән туристік ұйымдардағы бухгалтерлік есепті ұйымдастыра білу, бөлімдер бойынша қаржылық есептілік жасау дағдылары, бухгалтерлік ақпаратты бухгалтерлік есепті басқару мен ұйымдастыруда өңдеу және шешім қабылдау үшін пайдалану керек Туристік ұйымдардағы бухгалтерлік есеп бойынша нұсқаулықтарды, ережелер мен заңнамалық актілерді қарастырады. Нақты аналитикалық мүмкіндіктерді бағалау үшін студенттер баланста берілген шектеулі ақпаратты білуі керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Осы пән шеңберінде білім алушылар мемлекет пен қоғамның жұмыс істеуінің құқықтық негіздерімен, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім кешені мен азаматтық ұстанымды қалыптастырумен танысады. Құқықтық мәдениет, құқықтық сана және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет феномені қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырады, әсіресе жастар арасында, шет елдердің тәжірибесі бойынша сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың жетекші әдістерінің бірі деп танылды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Курс білім алушылардың алған білімдерін тікелей байланыстыру және оларды іс жүзінде қолдану арқылы қаржылық және ақша ресурстарын тиімді құру және пайдалану бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастырады; олардың ағымдағы және ұзақ мерзімді перспективада қаржылық ақпаратты түсінуі және пайдалануы; білім алушылардың экономикалық қауіпсіздігі мен әл-ауқатын ескере отырып, өзінің жеке және кәсіби қаржылық шешімдеріне, әрекеттеріне жауапкершілікті қалыптастыруға бағыт-бағдар беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм статистикасы
Курс туризмнің физикалық, экономикалық, әлеуметтік және басқа аспектілерімен байланысты бастапқы мәліметтер мен индикаторлардың және макроэкономикалық агрегаттардың негізгі ұғымдарымен, анықтамаларымен, жіктелуімен таныстырады. Туристік кәсіпорындардың қаржы-шаруашылық қызметін бағалау және талдау үшін статистикалық әдістерді қолдану дағдыларын игеруге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік қызмет психологиясы
Пән туристік қызметті ұйымдастырудың психологиялық аспектілерін ашады; адамдардың жағдайын диагностикалау және болжау ерекшеліктерін ашады; жеке тұлғаның жеке ерекшеліктерін ескере отырып, басқару процесін бағдарламалау технологияларын үйретеді; психологиялық ғылым мен туристік саланың ерекшеліктерін білу негізінде жанжалды жағдайларды шешу дағдыларын қалыптастырады; туризм менеджерінің психологиясын түсіндіреді, менеджердің клиенттермен, қызметкерлермен, бизнес серіктестерімен қарым-қатынасын сипаттайды; туризм менеджерінің психологиясын анықтайды Туризмдегі жарнаманың психикалық процестерінің рөлі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм индустриясындағы қаржы
Курс болашақ мамандарда туристік кәсіпорынның қаржыны басқару теориясы саласындағы заманауи іргелі білімді қалыптастырады және қазіргі нарықтық қатынастардағы туроператорлар мен туристік агенттіктердің қаржылық өзара іс-қимылының маңызды негіздерін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм маркетингі және менеджменті
Курс нарықтық экономика жағдайында қызмет көрсету және туризм саласындағы кәсіпорындардың мінез-құлқы туралы теориялық білімді қалыптастырады. Білім алушыларды шетелдегі және ҚР-дағы менеджмент пен маркетингтің тұжырымдамалық аспектілерімен, олардың мәнімен, функциялары мен технологияларымен туризм саласындағы кәсіпорындардың маркетингтік стратегияны қалыптастыру және туристік нарықта тиімді жұмыс істеу үшін нарықтық мүмкіндіктерін айқындау негізі ретінде таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Курорттар
Пән әлемнің курорттық өңірлері елдерінің туристік әлеуеті және олардағы туристік индустрияның даму ерекшеліктері және халықаралық туристік нарықта еркін бағдарлану қабілеттері бойынша білім негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Курс әлеуметтік-тарихи, этикалық және философиялық контексте қоғамның мәдениетаралық әртүрлілігін қабылдауға, сондай-ақ өңірлік ерекшелігіне қарай халықтың туристік-рекреациялық қажеттіліктерін, рекреациялық және туристік белсенділігін, Қазақстан мен әлемнің рекреациялық және туристік ресурстарын, олардың аттрактивтілігін, рекреациялық және туристік қызмет түрлерін, туристік инфрақұрылымды дамыту ерекшеліктерін талдауға ықпал етеді, Қазақстан мен әлемнің аумақтық рекреациялық жүйелерінің бірегейлігі және әлемдік Туризмдегі жаһандану процестері және одан әрі мәдени география, табиғи және мәдени мұра объектілері, сондай-ақ Қазақстан мен әлемнің аумақтық туристік-рекреациялық жүйелері туралы базалық теориялық білімді практикада қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм және қонақжайлылық индустриясымен таныстыру
Курс кәсіби білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді, таңдалған мамандықты терең түсінуді, оның басқару, ұйымдастырушылық, жобалау және зерттеу қызметіндегі орнын болжайды. Білім алушыларды әсіресе кәсіби қызметпен, туристік индустрия объектілерімен, кәсіби қызмет түрлерімен және туризм бакалаврына қойылатын талаптармен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экскурсиялық-көрме қызметі
Пән туристер мен экскурсанттарға экскурсиялық-көрме қызметін ұйымдастыру және экскурсиялық қызмет көрсету туралы түсінік қалыптастырады. Курс Қазіргі заманғы туристік нарықтың мақсаттары мен міндеттерімен танысуға бағытталған; - негізгі туристік өнімдердің бірі ретінде экскурсиялық қызметті ұйымдастырудың жаңа тәсілін игеру; - экскурсиялық өнімді жасайтын, өзіндік маркасы бар және тұтынушылық сұраныс пен қызмет көрсетуді саралауды ескеретін білікті туроператорларды дайындау; Курс экскурсия және көрме қызметін ұйымдастырудың теориялық, құқықтық және практикалық негіздерін; экскурсиялар мен көрмелердің негізгі функцияларын, белгілері мен жіктелуін; экскурсия және көрме қызметінің тарихын, теориясын, әдістемесі мен әдіснамасын зерттейді .
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық қауіпсіздік және қоршаған орта мәселелері
"Экологиялық қауіпсіздік және қоршаған орта проблемалары" пәнінің оқу курсында жеке тұлға мен мемлекеттің экологиялық қауіпсіздігі мәселелері қарастырылады, бұл қазіргі өркениетті демократиялық мемлекеттерде жеке адамның қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі прогрессивті өзгерістермен қатар, осы мемлекеттердің жоғары техногендік және әлеуметтік-экологиялық тәуекел өрісіне енуіне байланысты қауіптер ауқымы кеңейе бастайды. Мемлекет үшін де, жекелеген азаматтар үшін де өңірлік, содан кейін жаһандық ауқымда қауіптілік деңгейін, экологиялық қатерлерді арттыру қағидаттарына айтарлықтай назар аударылды. Пәнді оқу қазіргі қоғамдағы проблемаларға негізделген, бірқатар себептерге байланысты қауіпсіздік проблемаларының мәртебесі өзгереді, олар әртүрлі қауіп-қатерлердің әсерінен туындайды: жаһандық, аймақтық және ұлттық; табиғи, техногендік және барған сайын әлеуметтік - экологиялық.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм экономикасы
Курс туризм экономикасы саласындағы теориялық білімді қалыптастырады, бұл білімді туристік фирмалардың экономикалық қызметі саласында тиімді басқару шешімдерін қабылдауға мүмкіндік беретін кәсіби қызметті және құзыреттілікті қалыптастыруды модельдейтін жағдайларда қолдана білуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмнің картографиясы және топонимикасы
Курс білім алушылардың әртүрлі аумақтық деңгейлерде кешенді және салалық Географиялық зерттеулер жүргізу кезінде базалық географиялық тәсілдер мен әдістерді қолдану қабілетін, кеңістіктік деректер базасын жобалау, картографиялық және геоақпараттық өнімдерді жасау және редакциялау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмдегі PR
Курс туристік кәсіпорын мен оның жұртшылығы (мақсатты аудитория) арасындағы қолайлы қатынастарды қалыптастыруға бағытталған жоспарланған және ұзақ іс-қимыл кешенін қалыптастырады. Туризмдегі PR оқу пәні-туризмнің Маркетингтік коммуникациялар жүйесінде PR-қызметтің жалпы көріністерін қалыптастыруға, туристік өнімдерді, туристік кәсіпорындарды және нарықтағы туристік дестинацияларды жылжытуда заманауи PR технологияларын пайдаланудың негізгі дағдыларын беруге арналған. Пән студенттерде туризм саласындағы PR-іс-шараларды ұйымдастыру саласындағы білім мен практикалық дағдылар жүйесін одан әрі практикалық қолдану, туризм саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмдегі баға белгілеу
Бұл оқу курсында баға белгілеу әдістерінің теориялық негіздері, кәсіпорынның баға стратегиясын дұрыс таңдау, қазіргі жағдайда туризмде бағаны қалыптастыру тактикасы ашылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде отандық тәжірибе мен шетелдік зерттеулер негізінде нарық заңдарын егжей-тегжейлі біле отырып, білім алушылар фирмалардың Туризм индустриясы саласындағы баға саясатын және тауарлар мен қызметтерге баға белгілеу әдістерін таңдау үшін қажетті дағдыларды, сондай-ақ оларды практикалық жұмыста қолдана алады деп болжанады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мұражайтану
Курс мұражайлардың, әртүрлі мұражай мектептерінің қызметін қалыптастырудың жалпы заңдылықтарын; мұражай ісінің тарихы мен мұражайлардың негізгі түрлерін, мұражай коллекцияларын жинақтауды, мұражай объектілерін жіктеуді, жүйелеуді және түсіндіруді зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар виртуалды мұражайларды пайдалана алады; виртуалды экскурсиялар өткізе алады; бағдарлай алады және өлкетану, музеологиялық әдебиеттерді өз бетінше зерттей алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық технологиялар, инновациялар және Е-туризм
Пән туристік қызмет саласында пайдаланылатын заманауи компьютерлік технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады, ҚР және шет елдерде Туризмдегі инновациялық қызметті дамытудың негізгі бағыттарымен, инновациялық процестің мәнімен және оның кезеңдерімен, сондай-ақ білім алушыларды туристік фирмаларда жаңа техникалық құралдар мен технологияларды қолданудың инновациялық тәсілдеріне оқытуда таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм индустриясындағы қаржылық тәуекелдер
Пән тәуекелдерді басқару жүйесін бағалау және дамыту саласында оқытушыларды даярлау элементі болып табылады туристік бизнес. Курстың теориялық дамуы тұрақты туризмнің ерекшеліктерін, оның қоғам өміріндегі рөлін, туризмді ерекше қызмет түрі ретінде жоспарлау мүмкіндіктерін зерттеуді қамтиды. Курстың мазмұны студенттердің аналитикалық ойлау қабілетін қалыптастырады. Курсты практикалық игеру тұрақты туризм санатына жататын турларды дамытуда нақты дағдыларды игеруді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнесті талдау
Пән шеңберінде бизнесті дамыту бойынша басқарушылық шешімдерді әзірлеу үшін Экономикалық талдаудың теориясы мен практикасы, кәсіпкерлік қызмет субъектісінің қаржы-шаруашылық қызметін талдау кезінде жүйелі ойлау, бизнес-талдаудың заманауи құралдары зерделенеді. Осы курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар: нарық пен бизнес-процестерді талдауға, кәсіпкерлік қызметтегі мақсаттарға жету үшін басқарудың заманауи әдістерін қолдануға қабілетті болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік қызмет көрсету сапасын басқару
Пән туристік қызметтерді сертификаттаудың қажетті стандарттары мен ережелерін, нормативтік-құқықтық құжаттарды, сондай-ақ көрсетілетін қызметтердің тиімділігін бағалау тәсілдері мен өлшемдерін зерделеуге, сапа менеджменті теориясы мен практикасының негізгі жетістіктерімен танысуға, туристік-экскурсиялық кәсіпорын қызметінің барлық салаларында осы жетістіктерді пайдаланудың практикалық дағдыларын игеруге байланысты мәселелер шеңберін қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туроператорлар мен туристік агенттіктердің технологиясы және ұйымдастырылуы
Курс "Туризм" мамандығы бойынша бакалаврларды даярлаудың маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Туристік қызметті ұйымдастыру және технологиясы саласындағы болашақ мамандардың кәсіби білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын қалыптастырады. Білім алушылар кәсіби туристік қызметте технологиялық инновацияларды және заманауи бағдарламалық өнімдерді іздеуді, талдауды, іріктеуді жүзеге асыру, туризм саласындағы технологиялық инновациялар мен мамандандырылған бағдарламалық өнімдерді пайдалану қабілетіне ие болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени мұра
Курс мұра құбылысын, оның әлеуметтік-экономикалық және әлеуметтік-мәдени дамуын анықтайтын адамзаттың маңызды ресурстарының бірі ретінде табиғи және мәдени мұраны сақтау және тиімді пайдалану стратегияларын жан-жақты зерттеуді қамтиды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық коммуникациялар
Бұл пән студенттердің мәдениетаралық коммуникация теориясы мен практикасының тұжырымдамалық аппаратын игеруін, сондай-ақ әртүрлі мәдениеттердегі коммуникативті мінез-құлықтың нақты көріністерін дұрыс түсіндіру қабілетін дамытуды, мәдени сезімталдық дағдыларын қалыптастыруды және мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында барабар коммуникативті-тілдік қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілікті дамытуды мақсат етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экскурсиятану
Курс Туризм саласындағы жалпы теориялық білімді, сондай-ақ экскурсиялық-туристік қызметті дайындау, өткізу, жоспарлау бойынша практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар түрлі экскурсияларды өткізу әдістемесі мен техникасын меңгереді; экскурсия тақырыбы бойынша әдістемелік, өлкетану, тарихи және басқа әдебиеттерді таңдап, пайдаланады; экскурсиялық әңгіме мен көрсету әдістерін меңгереді, оларды тәжірибеде кәсіби қолдана алады; туристік фирмалардың экскурсоводтарының жұмыс сапасы мен кәсіби дайындық деңгейін бағалай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік аудандастыру
Курс туристік аудандастырудың ғылыми принциптерін зерделеуге және оларды одан әрі дамытуға бағытталған, әлі игерілмеген жерлерде туризмді дамыту үшін жаңа рекреациялық ресурстар мен басқа да алғышарттарды анықтауға мүмкіндік береді; әртүрлі тәртіптегі жаңа туристік аудандарды бөліп көрсету және құру; олардың туристік мамандануын дұрыс анықтау, туризмді дамыту тәжірибесін кейбір аудандардан ұқсас жағдайлары бар басқа аудандарға ауыстыру; туризмді дамыту тәжірибесіне әр түрлі туристік аудандар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі бренд-менеджмент
Курс болашақ мамандарда пәннің арнайы терминологиясы, тауар белгілері мен брендинг саласындағы нормативтік-құқықтық реттеу, жаңа брендті әзірлеу және нарыққа шығару әдістері, қолданыстағы брендті басқару әдістері, брендті басқару әдістері мен құралдарын қолдану дағдылары, брендтің құнын бағалау, брендинг арқылы кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін басқарудың тиімділігін арттыру жолдарын іздеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық
Пән тиімді басқарудың теориялық және практикалық аспектілерін, көшбасшылықты, тиімді коммуникация модельдерін, топта жұмыс істеу тәсілдерін игеруді көздейді. Білім алушылар басқару жағдайларын талдауға, адамдарға мақсатты әсер ету дағдыларына, басқару және келіссөздер стратегияларын таңдау мен іске асыруға, жеке және командалық мақсаттарды үйлестіруге үйренеді. Білім алушылар өз әлеуетін ашу және бағыныштылардың таланттарын тану, өсу мен дамуға деген көзқарасты көтермелеу дағдыларын игереді, мотивация мен табысқа қалай тиімді әсер ету керектігі туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік ұйымдарға салықтар және салық салу
Курс Жалпы және туризмдегі салық салудың ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушылар әртүрлі салалардағы қызмет нәтижелерінің тиімділігін бағалау кезінде экономикалық білім негіздерін пайдалану, тұтынушының және (немесе) туристің талаптарына сәйкес туристік индустрия кәсіпорны, туристік өнім қызметінің шығындарын есептеу және талдау, басқару шешімдерін негіздеу қабілетіне ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм индустриясындағы стандарттау және сертификаттау
Пәнді игеру студенттердің туристік қызметтерді стандарттау және сертификаттау негіздері, Туристік саланы мемлекеттік реттеу ерекшеліктері туралы теориялық білімдерін қалыптастырады. Курс білім алушыға өнімдер мен қызметтерді стандарттау және сертификаттау, тұжырымдамалық аппаратты дамыту, әлеуметтік-мәдени қызмет пен туризмде өнімдер мен қызметтерді сертификаттау модельдері мен схемаларын практикалық қолдану дағдыларын дамыту туралы толық түсінік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық басқару
Бұл курс мәдениетаралық менеджменттің негізгі ұғымдарын, теорияларын, принциптері мен әдістерін, мәдениетаралық менеджмент саласындағы зерттеулердің негізгі бағыттарын зерттейді, әсер ету тереңдігін зерттейді. Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларда сыртқы ортаның күрделене түсуі жағдайында басқарудың мәні, мәдениетаралық өзара іс-қимыл, іскерлік мәдениеттің табиғаты, оның мәдениеттің негізгі тұрақтылары мен айнымалыларымен байланысы, оның басқарудың басым моделіне әсері туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады; әр түрлі халықтардың экономикалық өмірі мен іскерлік мінез-құлқын ұйымдастырудағы айырмашылықтар туралы, сондай-ақ көпұлтты компаниялардың, ұйымдардың, жобалардың персоналды басқару нысандары мен әдістері туралы идеяларды дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық және ішкі туризм технологиясы
Пән ішкі және халықаралық туризм мен қонақжайлылық саласының заманауи менеджерлерін даярлауға бағытталған, олар сапалары бар өнімдер мен қызметтерді жобалай алады, халықаралық деңгейдегі тұтынушылардың талаптарын қанағаттандырады, туристік индустрияның негізгі секторларында муниципалды, аймақтық және халықаралық деңгейде кешенді туристік қызмет көрсетуді ұйымдастырады, сонымен қатар оларды басқарады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық туризм
Курс білім алушыларда: спорттық туризм бойынша жарыстарға қатысуды қамтамасыз ететін оқу процесін ұйымдастыру үшін; спорттық-туристік іс-шараларды қауіпсіз өткізуді қамтамасыз ету үшін; қатысушылардың жасын, дене бітімін және басқа да ерекшеліктерін ескере отырып, күрделілігі әртүрлі санаттағы маршруттарда табиғи орта жағдайында топпен жұмыс істеу үшін; спорттық туризм бойынша жарыстарға қатысуды қамтамасыз ететін оқу процесін ұйымдастыру үшін; спорттық туризм үшін кадрлар даярлау жөніндегі мекемелерде; адамды экстремалды жағдайларда өмір сүруге дайындау үшін
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясындағы анимациялық қызмет
Курс студенттерде туризм мен қонақжайлылықтағы анимациялық қызметтің мәні мен ерекшеліктері туралы, анимациялық бағдарламаларды құру және жүргізу әдістемесі туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыруды қамтамасыз етеді, студенттерде анимациялық бағдарламаларды әзірлеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға ықпал етеді – туризм және қонақжайлылық саласындағы болашақ мамандар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейрамхана ісі
Курс студенттерде мейрамхана кешендерін ұйымдастыруға және басқаруға байланысты теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға, қазіргі жағдайда туризм мен мейрамхана бизнесі экономиканың қарқынды дамып келе жатқан және кіріс салаларының бірі болып табылатын біртұтас кешен екендігіне бағытталған дүниетанымды қалыптастыруға бағытталған. Бұл білімді пайдалану қызмет көрсету саласында кәсіби қызметті сауатты және тиімді жүзеге асыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туристік қызметтің құқықтық негіздері
Курс білім алушыларда білім беру бағдарламасын игеру кезеңдерін сипаттайтын және туристік қызметті реттейтін заңнамалық және нормативтік-құқықтық аспектіні игеруді қамтамасыз ететін жалпы мәдени және жалпы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этно-және эко-турларды ұйымдастыру технологиясы
Курс экологиялық туризмді ұйымдастыру саласындағы негізгі ұғымдарды; экотуристерге қызмет көрсету ерекшеліктерін; туристердің жекелеген санаттарына қызмет көрсету ерекшеліктерін, табиғат қорғау және Туристік кәсіпорындардың өзара іс-қимыл ерекшеліктерін; турды жобалау кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету шараларын, қауіптілігі жоғары туристік қызметтерді және оларды жүзеге асыруды зерделеуге бағытталған. Курс студенттерді қазіргі ұрпақтың патриоттық және рухани-адамгершілік тәрбиесіне қатысты халықтық дәстүрлермен, құндылықтармен және идеалдармен таныстырады, еліміздің маңызды мәдени-тарихи ерекшелігі ретінде Қазақстанның этномәдени әртүрлілігі туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық және белсенді туризм
Курс экологиялық саяхаттарды ұйымдастырудың принциптері мен ережелері туралы жүйелі білім, Белсенді саяхаттардың әлеуметтік құндылығы және оларды ұйымдастыру технологиясы туралы кешенді білім негізінде студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жылдам тамақтануды ұйымдастыру
Курсты зерделеу білім алушыларға қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының өндірістік қызметін ұйымдастыруда оның жұмысының тұрақтылығын, бәсекеге қабілеттілігін арттыруды және шығарылатын өнім сапасын айтарлықтай жақсартуды қамтамасыз ететін қажетті білім мен практикалық дағдыларды алуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмдегі қажылық
Курс студенттерде діни кешен туралы теориялық және практикалық білім жүйесін қалыптастырады және болашақ мамандарды әртүрлі елдердегі діни туризммен, оның практикалық ұйымдастырылуының ерекшеліктерімен, әртүрлі елдердегі дін географиясы мен қажылық туризмін талдау білімі мен қабілеттерімен таныстырады, студенттердің осы пәннің материалын игеру бойынша өзіндік жұмыс дағдыларын дамытады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аумақтық туризм
Курс туризм және туристік қызмет, туристік қызметті реттеу және басқару саласындағы теориялық және қолданбалы зерттеулерден тұрады, өңірлерде туризмнің әртүрлі түрлерін дамыту тәжірибесі мен мүмкіндіктері, табиғи ортадағы туризмді дамыту мәселелері, туристік қызметте тарихи-мәдени әлеуетті пайдалану мүмкіндіктері, өңірлік туристік өнімді ілгерілету және танымал ету мәселелері қамтылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан туризмі
Пән туристік ресурстармен және Қазақстан өңірлерінің туристік әлеуетінің ерекшеліктерімен таныстырады; ішкі туризмді дамыту үшін нормативтік-құқықтық құжаттарды; өңірлер бойынша әлеуметтік-экономикалық индикаторларды; орналастыру орындарын, санаторий-курорттық мекемелерді, ерекше қорғалатын аумақтарды; тарифтер мен баға индекстерін, жолаушыларды көлікпен тасымалдауды; туристік инфрақұрылымды; Қаржы-шаруашылық қызметі бойынша негізгі көрсеткіштерді қарайды туризм саласында; өңірдің ресурстары мен әлеуетін бағалау әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экскурсиялық маршрутты құру методикасы
Пән шеңберінде: тұтынушылардың талаптарына жауап беретін туристік-экскурсиялық өнімдерді қалыптастыру және өткізу процестерін ұйымдастыру мен басқаруға; тұтынушылардың талаптарына сәйкес келетін экскурсиялық өнімдер мен қызметтердің жекелеген түрлерін әзірлеу мен іске асыруда тактикалық және стратегиялық шешімдер қабылдауға; экскурсиялық қызметтердің жекелеген түрлерін жобалаудың өндірістік процестерін ұйымдастыруға және басқаруға байланысты мәселелер шеңбері зерделенеді; экскурсиялық қызметтер нарығын, бәсекелестік ортаны жүйелі талдау, тұтынушылардың сұранысын мониторингтеу және қалыптастыру мақсатында экскурсиялық қызметтер нарығының дамуын болжау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
MICE және event басқару
Пән MICE-туризм саласындағы теориялық және практикалық негіздер мен дағдыларды игеруді, сондай-ақ іскерлік туризмді, когрессиялық-көрме туризмін, қызметтер нарығындағы сұраныс пен ұсынысты дамыту ерекшеліктерін зерделеуді көздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдер туризмі
Курс білім алушыларда: туристік жорықтар мен экскурсиялық маршруттарды өткізудің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін; балалардың Жасын, дене бітімін және басқа да ерекшеліктерін ескере отырып, күрделілігі әртүрлі санаттағы маршруттарда табиғи орта жағдайында топпен жұмыс істеу үшін; экскурсиялық жорықтар мен маршруттарды өткізу жөніндегі балалар орталықтарында жұмыс істеу үшін; жасөспірімдерді даярлау үшін қажетті білімдерді, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады лагерьде және далада өмір сүруге.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Іскери ағылшын тілі
Пән бизнес лексикасын, іскерлік сөйлеуді, іскерлік стильдің ерекшеліктерін одан әрі зерделеуге, зерттелетін тақырып бойынша диалог дағдыларын, монологты қолдануға; ағылшын тілінде іскерлік сөйлеуді түсінуге, іскерлік әңгіме жүргізу дағдыларын қолдануға; бизнес жүргізу, ресми-іскерлік құжаттаманы жасау саласындағы білімді көрсетуге; іскерлік келіссөздер жүргізу дағдыларын қолдануға; алған білімдерін ағылшын тілінде қолдануға бағытталған. бизнес саласы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Іскерлік туризм
Пән персоналды басқарудың заманауи технологиялары негізінде, оның ішінде мәдениетаралық ортада және туризмдегі халықаралық менеджментте тұлғааралық, топтық және ұйымдастырушылық коммуникацияларды жобалау кезінде іскерлік іс-шараларды ұйымдастыру, жанжалды жағдайларды шешу саласындағы білім жүйесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экскурсовод-гидтің жұмысын ұйымдастыру
Бұл курс экскурсиялық-көрмелік қызметті және экскурсанттар үшін әртүрлі тақырыптарға экскурсиялар өткізуді әзірлеу мен қалыптастыруды, Экскурсоводтаудың жалпы әдіснамалық мәселелерін қалыптастыруды зерделейді және ашады; пәнді оқыту нәтижесінде білім алушылар әртүрлі тақырыптарға сыныптамалық экскурсияларды талдау және бағалау қабілетіне ие болуы, сондай-ақ экскурсияларды қалыптастырудың кәсіби дағдыларын меңгеруі және экскурсия жүргізу дағдыларын меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетинг межелі
Оқу пәні туризм нарығында дестинацияларды қалыптастыру мен ілгерілетудің теориялық-әдіснамалық және ұйымдастырушылық-практикалық негіздерін жүйелі түрде баяндау болып табылады, елімізде, өңірде, елді мекенде, қонақжайлылық кәсіпорнында туризмді ұйымдастыру бойынша практикалық жұмыста аналитикалық шығармашылық ойлауды, маркетинг құралдарын пайдалану дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Бұл дестинацияның оңтайлы маркетингтік саясатын әзірлеудің ғылыми базасы, аймақтық туристік өнімді қалыптастыру бойынша стратегиялық және тактикалық басқару шешімдерін қабылдау негізі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ҚР ұлттық мүдделері
Пәннің мазмұны ұлттық қауіпсіздік теориясының категориялық - тұжырымдамалық аппаратын қарауға, пән курсының негізгі ұғымдарының мазмұнын - "ұлттық қауіпсіздік", "ұлттық мүдделер", "ұлттық қауіпсіздікке төнетін қатерлер"; "қауіпсіздікті қамтамасыз ету жүйесі", ұлттық қауіпсіздіктің жекелеген түрлерін құқықтық және ұйымдастырушылық қамтамасыз ету сипаттамаларын түсіндіруге байланысты мәселелер шеңберін қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі сақтандыру
Курс сақтандырудың теориялық және практикалық негіздерін оның туристік қызметтегі негізгі ережелерін пайдалану тұрғысынан зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар туристер мен туроператорлардың тәуекелдерін дербес бағалайды, сақтандыру тарифтерін есептеу әдістерін қолданады, сақтандыру төлемдерін, сыйлықақыларды, резервтерді есептейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туризмдегі HR
Курс туристік кәсіпорындарда адам ресурстарын басқару жүйелерінің жұмыс істеуін қалыптастыру және ұйымдастыру, кадрлық жұмысты жоспарлау, адам ресурстарын басқару және оның дамуы бойынша базалық білім мен алдын ала дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туризм және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының экономикасы
Пән туризм және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорнының экономикалық қызметінің ерекшеліктерімен таныстырады. Туристік өнім мен қонақжайлылық қызметтерін өндіру және өткізу құрылымын зерделейді; туристік, қонақ үй және мейрамхана кәсіпорнының қызметін ұйымдастыру қағидалары мен стандарттарын қарайды; туристік кәсіпорынның тұтынушыларымен, туристік, қонақ үй және мейрамхана кәсіпорнының бақылаушы органдарымен, өзге де контрагенттерімен жұмыс істеу қағидалары мен әдістемелерін айқындайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инвестициялық менеджмент
Пән білім алушыларда инвестициялық талдауды жүзеге асырудың практикалық дағдыларын, Инвестицияларды басқару саласында әзірлеу, бағалау, іріктеу және шешім қабылдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмология негіздері
Пән туризм туралы философиялық және социологиялық идеяларды, туристік қызмет саласының негізгі ұғымдарын, туристік жүйелердің құрылымы мен объектілерін, сондай-ақ тұрақты туризм тұжырымдамасын және оның осы процестегі рөлін ашуға бағытталған. Курс туризм саласының халықаралық және Ұлттық тәжірибесі мен жаһандық үрдістерін талдау арқылы туристік индустриядағы персоналдың білімінің, мансаптық өсуінің және өзін-өзі дамытуының негізгі бағыттарын ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Халықаралық қонақ үй шаруашылығы
Пән қонақжайлылық саласындағы заманауи технологияларды қолдана отырып, қонақтарға қызмет көрсету процесін әзірлеу мен іске асырудың теориялық және заңнамалық негіздері туралы білім жүйесін; қонақжайлылық саласындағы заманауи технологияларды қолдана отырып, қонақтарға қызмет көрсетуді әзірлеу және іске асыру процесінің ерекшеліктері туралы білім жүйесін; қонақжайлылық саласындағы заманауи технологияларды қолдана отырып, қонақжайлылық кәсіпорындары мамандарының лауазымдық өкілеттіктері мен қызметінің практикалық аспектілерін қонақтарға қызмет көрсетуді әзірлеу және іске асыру процесі; қонақжайлылық саласындағы заманауи технологияларды қолдана отырып, қонақтарға қызмет көрсету процесін жетілдіру саласында қабылданатын шаралардың тиімділігін бағалау дағдылары мен дағдылары; қонақжайлылық саласындағы заманауи технологияларды пайдалана отырып, қонақтарға қызмет көрсету процесін әзірлеу және іске асыру кезінде сапаны бағалау дағдылары .
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ҚР халықаралық экономикалық қатынастары және сыртқы саясаты
Курс әлемдегі халықаралық қатынастардың негізгі проблемаларымен, ұлттық қауіпсіздікті нығайту және әлем елдерімен тең құқықты негізде өзара тиімді ынтымақтастықты құру ісіндегі қазақстандық сыртқы саясаттың рөлі мен орнымен таныстырады; саясаттың институционалдық – құқықтық аспектілеріне, ең алдымен халықаралық-құқықтық форумдарға, қауымдастықтарға, БҰҰ-ның қалыптасуы мен қызметінің қағидаттарына назар аудару және халықаралық ұйымдар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік өнімдерді жобалау және жылжыту
Курс сатып алу саласындағы жобаларды іске асыруды жоспарлау экономикасы жүйесіндегі нарықтық тәсілді зерделеуге; келісімшарттық жүйе шеңберінде тиімді басқару шешімдерін қалыптастыру кезінде шешімдерді талдау және синтездеу әдіснамасын зерделеуге; жобалардың тәуекелдерін басқарудың әдістемелік негіздерін зерделеуге; көп жобалы басқарудың тиімді шешімдерін жобалау технологиясы бойынша дағдыларды дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жобалық және ғылыми-зерттеу жұмыстары
Курс білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметін Құзыретті жүзеге асырудың негізгі теориялық, технологиялық, креативті және аксиологиялық ұстанымдарын тұтас игеруіне ықпал етеді. Курс зерттеуді дұрыс жүргізуге қойылатын негізгі талаптарды, жобаны әзірлеу мен іске асырудың қарапайым ережелерін, білім мен дағдыларды практикада қолдану тәжірибесін қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Халықаралық туризмнің географиясы
Бұл пән халықаралық туризмнің қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын; туристік ағындардың географиясын; демалыс және ойын-сауық, емдеу-сауықтыру, танымдық, қажылық және діни және басқа да туризм түрлері мақсатында туризм географиясын; әлемнің жекелеген елдері мен өңірлерінде халықаралық туризмді дамытуды қарастырады. Картографиялық және статистикалық деректермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туризм индустриясындағы логистика
Пән халықаралық және ішкі туризмде логистикалық процестерді ұйымдастыруға; логистика көрсеткіштерін есептеуге; көлік логистикасының әртүрлі аспектілерінің ерекшеліктерін түсінуге; туристік кәсіпорында логистикалық процесті жоспарлау және басқару дағдыларына; логистикалық жобаны бақылаудың инновациялық әдістеріне; автоматтандырылған жаһандық жүйелерде жұмыс істеуге үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік және рекреациялық жобалау
Пәнде туристік-рекреациялық жобалаудың жүйеленген негіздері және туристік өнімді жобалаудың заманауи тәжірибелері ұсынылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туризм тарихы
Пән шеңберінде адамзат қоғамының өмірі мен қызметінде орын алатын әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретінде туризмнің тарихи тәсілі, ғылыми және практикалық негіздері зерделенетін болады. Білім алушылар туризм мен қонақжайлылықты дамытудың негізгі кезеңдерімен, әртүрлі халықтарға тән саяхат пен қонақжайлылық пен ойын-сауық дәстүрлерінің панорамасымен танысады; Туризм тарихы саласындағы практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі мемлекеттік басқару
Курс туризмді дамытуды мемлекеттік реттеу негіздерін, туризм саласындағы ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктерін, Стратегиялық жоспарлау негізінде туризмді дамытудың мемлекеттік саясатын қалыптастыру модельдерін зерделеуге, сондай-ақ білім алушыларда үнемі өзгеріп отыратын заңнаманы өз бетінше зерделеу қабілетін және кәсіби заңнаманы орындауға байланысты туындауы мүмкін құқықтық мәселелерді құзыретті және сауатты шешу қабілетін дамытуға бағытталған. міндеттері
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ауылдық туризм
Пән білім алушыларда тауарлар мен қызметтерді өндірудің баламалы секторы ретінде ауыл туризмі туралы идеяны, туристік ұсыныс туралы дәстүрлі идеяның шеңберінен шығатын жаңа агротуристік өнімдерді жасау дағдыларын, ауыл тұрғындарын жұмыспен қамтудың баламалы секторына тарту дағдыларын қалыптастырады, бұл бүкіл Қазақстан үшін өзекті болып табылатын ауылдық жерлердің әлеуметтік және экономикалық мәселелерін жақсартуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Туристік саяхаттың, туристік өнімнің инновациялық бағдарламаларын, экскурсиялық маршруттар мен әртүрлі бағыттар бойынша жобаларды (іскерлік, мәдени, спорттық, оқиғалық , этнографиялық туризм және т.б.), оның ішінде жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып жасау.
- Туризм саласында технологиялық инновациялар мен мамандандырылған бағдарламалық өнімдерді пайдаланады
- Туризм және қонақжайлылық саласындағы ғылыми-зерттеу және эксперименттік қызметке негізделген инновациялық жобаларды әзірлеу, енгізу және басқару.
- Туроператорлық және турагенттік қызметті ұйымдастыруда, үйлестіруде және жүргізуде, туристік қызметтерді құруда қаржы, бухгалтерлік, салықтық есеп және экономика саласындағы білім мен дағдыларды қолдану
- Туристік қызмет объектілерінің қызметін жоспарлаудың, ұйымдастырудың, уәждеудің және үйлестірудің негізгі әдістері мен тәсілдерін пайдаланады. Туристік өнімдер мен қызметтерді өткізу арналарын, сондай-ақ оларды, оның ішінде Интернеттің ақпараттық-телекоммуникациялық желісінде ілгерілетуді қалыптастырады
- Елдің өңірлік ерекшеліктерін, оның табиғи, мәдени, тарихи, археологиялық, архитектуралық және өлкетану, мұражай, экскурсиялық бағыттағы басқа да объектілерінің ресурстық алуан түрлілігін ескере отырып, туристердің қауіпсіздік техникасының нормалары мен ережелерін сақтай отырып, экскурсиялық маршруттар жасау. және туристік бизнесте стандарттау мен сертификаттауды реттейтін заңнамалық-нормативтік актілер мен ережелерді қолдану.
- Барлық туристік формальдылықтар мен құқықтық қамтамасыз етуді ескере отырып, туризмнің көлік-коммуникациялық базасы мен инфрақұрылымын басқарудың логистикалық жүйелерін қолдана отырып, туризмнің қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын бағалау.
- Мемлекеттік-құқықтық реттеу қағидаларын ескере отырып, туриндустрияны интернационалдандыру жағдайында Туристік кәсіпорындардың жұмыс істеуін экономикалық талдау және мониторингтеу, жоспарлау және болжау негізінде басқарушылық шешімдер қабылдау.
- Халықаралық және өңірлік туристік ағындардағы өзгерістерді болжау, ішкі, шығу және келу туризмі бойынша жаңа туристік маршруттарды, туристік өнімдер мен бағыттарды құру және ілгерілету мақсатында әлемдік және ұлттық туристік орталықтарды, сондай-ақ қауымдастықтарды қалыптастырудың тарихи кезеңдерін, процестері мен қағидаттарын талдау.
- Мемлекеттік, өңірлік деңгейлерде тиімді саясатты қалыптастыру, негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерді есептеу және туризмнің макроэкономикалық даму модельдерін меңгеру, туризмде экономикалық талдау мен экономикалық болжаудың негізгі микроэкономикалық тұжырымдамалары мен әдістерін қолдану үшін ұлттық және әлемдік экономикадағы туризмнің даму үрдістері туралы макро деңгейде білімді пайдалану мүмкіндігі.
- Кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру үшін құқықтық және экономикалық, психологиялық білім мен дағдыларды қолдану, қазіргі заманғы заңнаманы, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы, кәсіби қызметті түсіну . Шет тілін іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде қолданады, проблемалар мен шешімдерді нақты және нақты баяндайды, тұжырымдарды дәлелдейді.
- Әлемдік қонақжайлылық индустриясындағы саяси және әлеуметтік аспектілердің рөлін бағалау және ескеру әлемдік қонақжайлылық индустриясының дамуына әсер ететін негізгі экономикалық факторларды талдау және әлемдік қонақжайлылық индустриясының даму перспективаларын анықтау.