Туризмдегі бренд-менеджмент

  • Курс болашақ мамандарда пәннің арнайы терминологиясы, тауар белгілері мен брендинг саласындағы нормативтік-құқықтық реттеу, жаңа брендті әзірлеу және нарыққа шығару әдістері, қолданыстағы брендті басқару әдістері, брендті басқару әдістері мен құралдарын қолдану дағдылары, брендтің құнын бағалау, брендинг арқылы кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін басқарудың тиімділігін арттыру жолдарын іздеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
  • Образовательная программа 6B11111 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top