Маркетинг межелі

  • Оқу пәні туризм нарығында дестинацияларды қалыптастыру мен ілгерілетудің теориялық-әдіснамалық және ұйымдастырушылық-практикалық негіздерін жүйелі түрде баяндау болып табылады, елімізде, өңірде, елді мекенде, қонақжайлылық кәсіпорнында туризмді ұйымдастыру бойынша практикалық жұмыста аналитикалық шығармашылық ойлауды, маркетинг құралдарын пайдалану дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Бұл дестинацияның оңтайлы маркетингтік саясатын әзірлеудің ғылыми базасы, аймақтық туристік өнімді қалыптастыру бойынша стратегиялық және тактикалық басқару шешімдерін қабылдау негізі.
  • Образовательная программа 6B11111 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top