Туризм маркетингі және менеджменті

  • Курс нарықтық экономика жағдайында қызмет көрсету және туризм саласындағы кәсіпорындардың мінез-құлқы туралы теориялық білімді қалыптастырады. Білім алушыларды шетелдегі және ҚР-дағы менеджмент пен маркетингтің тұжырымдамалық аспектілерімен, олардың мәнімен, функциялары мен технологияларымен туризм саласындағы кәсіпорындардың маркетингтік стратегияны қалыптастыру және туристік нарықта тиімді жұмыс істеу үшін нарықтық мүмкіндіктерін айқындау негізі ретінде таныстырады.
  • Образовательная программа 6B11111 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top