Туристік қызмет көрсету сапасын басқару

  • Пән туристік қызметтерді сертификаттаудың қажетті стандарттары мен ережелерін, нормативтік-құқықтық құжаттарды, сондай-ақ көрсетілетін қызметтердің тиімділігін бағалау тәсілдері мен өлшемдерін зерделеуге, сапа менеджменті теориясы мен практикасының негізгі жетістіктерімен танысуға, туристік-экскурсиялық кәсіпорын қызметінің барлық салаларында осы жетістіктерді пайдаланудың практикалық дағдыларын игеруге байланысты мәселелер шеңберін қамтиды.
  • Образовательная программа 6B11111 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top