Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Брендинг
-
Бірқатар экономикалық, басқарушылық және қаржылық пәндердегі «Брендинг» пәні менеджменттің маркетингтік концепциясының мәнін түсінуге негізделген студенттердің нарықтық, басқарушылық және қаржылық-экономикалық ойлауын қалыптастырудың іргелі теориялық және әдістемелік негіздерінің бірі болып табылады. қазіргі заманғы кәсіпорындар. Курстың негізгі мақсаты студенттерге қалыптасудың теориялық негіздерін меңгеру, брендингтің күрделі процесін басқару болып табылады.
-
Образовательная программа 6B04110 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 5