Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04110 Маркетинг в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әр түрлі қызмет саласындағы ұйымдарда маркетингтің заманауи әдістері мен құралдарын енгізуге, қолдануға қабілетті және еңбек нарығы мен технологиялардың өзгермелі талаптарына бейімделу қабілеті бар жаңа формациядағы маркетологтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экономикалық теория
Қоғамға қызмет
Құқық негіздері
Сакральді Маңғыстау
Медиа сауаттылық
Ойлау дизайны
Жаһандық экология
Экономистерге арналған математика
Микроэкономика
-
2 Оқу жылы
Кәсіпкерлік
Қаржы
Кәсіби шет тілі
Статистика
Макроэкономика
Бухгалтерлік есеп
Менеджмент
Маркетинг
Эмоционалды интеллект
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі қызмет салаларындағы экономикалық білімдердің негіздерін, өндірістің қоғамдық формаларының негіздерін, субъектілердің экономикалық қатынастарын, экономикалық процестер мен құбылыстарды зерттеу әдістерін түсіндіреді.
- Тілдерді, эмоционалдық интеллектті, құқық негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, ақпараттық сауаттылықты, қоғамға қызмет ету дағдыларын, уақытты басқаруды, топтық жұмысты және академиялық жазуды пайдалана отырып, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді әрекеттеседі.
- Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарға ие бола отырып, өзіндік азаматтық-адамгершілік ұстанымын білдіреді.
- Маркетингтің стратегиялық мақсаттары мен міндеттерін компанияның жалпы мақсатты нұсқауларымен бірге негіздейді; маркетинг әдістері мен құралдарының негізінде интернет-технологиялардың мүмкіндіктерін қолдана отырып, маркетингтік зерттеулер жүргізеді.
- Нарық пен нарық конъюнктурасын талдайды, тұтынушылардың мінез-құлқын (мотивтері, қалаулары) зерттейді және бәсекелестердің қызметін, психографияның логикасын талдайды.
- Экономикалық теория негіздерін, кәсіпкерлік, жобалық ойлау, шет тілін, құқық негіздері және практикаға бағытталған арнайы курстарды пайдалана отырып, кәсіптік дағдыларын, өз ісін ұйымдастыру қабілетімен басқару дағдыларын жетілдіреді.
- Сұранысты, нарық сыйымдылығын, бәсекелестерге қатысты кәсіпорын үлесін, бәсекелестік тәуекелін бағалайды және болжайды және күрделі брендинг процесін басқарады.
- Маркетингтік зерттеулер саласындағы ақпаратты жинақтайды және түсіндіреді, кәсіби деңгейде маркетингтік қызмет саласында шешім қабылдайды.
- Инновациялық технологияларды дамыту үшін маркетинг-микс құралдарын пайдалана отырып, маркетингтік зерттеу технологияларын әзірлейді.
- Жан-жақты зерттеу нәтижелерін алатын маркетинг құралдарын анықтайды.