Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04110 Маркетинг в Yessenov University

Пәндер

  • Экономикалық теория

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сакральді Маңғыстау

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Курстың мақсаты-студенттерге қазіргі әлемде жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру. Курстың мазмұнына мыналар кіреді: ЖИ және оның тарихы туралы жалпы мәліметтер; жасанды интеллектті қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен сын-қатерлерді талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру; іздеу негіздері; агенттер парадигмалары: иерархиялық парадигма, реактивті парадигма және гибридті парадигма; классикалық жоспарлау және орындау; роботтардың физикалық құрылымы; нейрондық желілер: алдын ала тарих және негіздер

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамға қызмет

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ойлау дизайны

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиа сауаттылық

    Пәннің мақсаты - медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтары материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрету. Курс жаңалықтар мәтінін жарнама мен насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі мен беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаһандық экология

    Пәннің мақсаты-биосфераның планетарлық деңгейде дамуының қазіргі тенденциялары бойынша Жаһандық экологиялық ойлаудың кәсіби білімі мен дағдыларының негізін қалау; Пән Жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыруға, жаһандық экологиялық процестер туралы хабардар болуға және жаһандық экологиялық мәселелерді шешуге бағытталған Бұл курста климат ұғымының әртүрлі аспектілері, климаттың тірі табиғатқа әсері; Биосфера эволюциясының негізгі факторлары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Микроэкономика

    Пәннің мақсаты – бұл нарық - тұтынушылар мен өндірушілердің экономикалық ойыншыларының мінез-құлқын, олардың экономикалық мақсаттарын келісу механизмін, тұтынушының мінез-құлық теориясын, фирманың теориясын, өндіріс факторларының нарық теориясын және олардың баға белгілеу мәселелерін зерттеу. Бұл курс сондай-ақ нарықтық құрылымдардың типтерін талдауды қамтиды: монополия, олигополия, монополистік бәсекелестік, бәсекелестік ортада тиімді позицияларды сақтауда олардың ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономистерге арналған математика

    Студенттердің негізгі математикалық әдістер мен экономикалық жүйелерді формальды талдау ережелерін меңгеру пәнін игерудің мақсаты. Бұл курста студенттер оңтайландырудың Негізгі математикалық әдістерімен, дөңес талдау элементтерімен, интеграция теориясымен, айырмашылық және дифференциалдық теңдеулер теориясымен танысады. Теориялық материал экономикалық жүйелерді талдауға арналған қосымшаларға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Макроэкономика

    Мақсаты - біріктірілген шамалардың өзара іс-қимыл заңдылықтарын зерттеу: бағалар мен жұмыссыздықтың жалпы деңгейі; тұтыну мен инвестициялар; жиынтық сұраныс пен жиынтық ұсыныс және олардың экономиканың өсуіне әсері. Бұл курс барлық негізгі макроэкономикалық процестерді қамтиды: ұлттық өндіріс, инфляция, жұмыспен қамту, экономиканың даму циклдігі, ұзақ мерзімді перспективадағы экономикалық өсу, Халықаралық экономика, негізгі макроэкономикалық көрсеткіштер және олардың өсу серпіні.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Статистика

    Пәннің міндеттері - бұқаралық қоғамдық құбылыстарды, статистикалық зерттеу әдістемесінің негіздерін, статистикалық зерттеу процестерінің формальды аналитикалық аппараттарын білуге арналған тиімді құралдарды меңгеру. Пәннің бағыты: студенттердің статистикалық зерттеулер жүргізу, алғашқы статистикалық мәліметтерді жинауды ұйымдастыру, оларды өңдеу және жалпылама статистикалық көрсеткіштердің көмегімен алынған нәтижелерге тәуелсіз талдау жасау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби шет тілі

    Курстың мақсаты студенттердің коммуникативтік құзыреттілікті меңгеруі болып табылады, бұл болашақта шетел тілін кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өзін-өзі бейнелеу, кәсіби білімдерін жетілдіру үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Курс грамматиканы, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Қаржы

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерге Қазақстан Республикасындағы қазіргі қаржы жүйесі, мемлекеттің қаржылық саясаты, негізгі институттардың мазмұны және қолданыстағы қаржы заңнамасы мен мемлекеттің қаржылық қызметі туралы толық теориялық және практикалық білім беру. Пәнді оқудың мақсаты - қаржы саласындағы негізгі категориялар мен ұғымдар туралы білім қалыптастыру; салықтар; қаржылық қызметтер нарығын құқықтық реттеу; бағалы қағаздар нарығын құқықтық реттеу; банк құқығы, ақша құқығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Пәннің мақсаты: Күрделі, өзгермелі ортада, жоғары белгісіздік жағдайында жұмыс істейтін ұйымды тиімді басқарудың әдістемесін, принциптерін түсінуге қол жеткізу. Бағыт. Пәнді оқу магистранттарға ұйымның жоғары тиімді жұмысын қамтамасыз ету үшін практикалық қызметте басқару дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Мазмұны. Бұл бағдарламада басқару функциялары, ұйымдағы өзгерістерді жүзеге асыру, қақтығыстарды басқару және ұйымдық мәдениет мәселелері логикалық түрде қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Маркетинг

    Пәнді оқытудың мақсаты маркетингтік қызметтің теориялық дағдыларына, маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістеріне, маркетингтің негізгі құралдарына, маркетингтік саясат саласында базалық білімдерді қалыптастыруға үйрету болып табылады. "Маркетинг" пәні-басқару саласындағы маман үшін негізгі пәндердің бірі. Маркетингті білу сұранысты пайдаланатын тауарлар өндірісін ұйымдастыруға, тұтынушыларға әсер етуге және тиімді өткізуді ұйымдастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттер бухгалтерлік есеп негіздерін, қолданыстағы стандарттарға, бухгалтерлік есеп қағидаларына, нормативтік құжаттарға сәйкес ұйымдарда оны жүргізу әдістері мен дағдыларын меңгеру. Пән бухгалтерлік есептің жалпы теориялық аспектілерін қарастырады және зерттейді: бухгалтерлік есеп тұжырымдамалары мен принциптері, бухгалтерлік ақпараттың сапалық сипаттамалары және қаржылық есептілік элементтері, бухгалтерлік баланстың құрылымы мен мазмұны, шаруашылық операциялардың әсерінен бухгалтерлік баланстағы өзгерістер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Пәннің мақсаты: эмоционалды зияткерлікті басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағы адамдардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыруға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және ұйымдастырушылық мінез-құлық

    «Көшбасшылық» пәнінің мақсаты - әлеуметтік адамгершілікті зерттейтін, топтық динамика процестері мен топты құру принциптері туралы білімдерге негізделген топтық жұмысты тиімді ұйымдастыратын ғылыми пән. «Көшбасшылық» курсының бағыты басқарушылық мәселелерді, ойлау мәдениетін, ақпаратты қабылдау, жалпылау және талдау қабілеттерін шешу үшін мотивация, көшбасшылық және күштің негізгі теорияларын қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Брендинг

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді Қазақстан экономикасы жағдайында бренд құрудың негізгі тұжырымдамалары мен модельдерімен таныстыру. Алынған құзыреттер: брендті өз бетінше бағалауға, бәсекеге қабілеттілікті талдау негізінде кәсіпорын брендін құруға, тұтынушылық құндылықтарды, стереотиптерді зерттеуге, өнімді/қызметті орналастыруға, брендті жылжытудың стратегиялық жоспарларын жасауға, брендті талдау әдістерін қолдануға, ATL, TTL және BTL маркетинг құралдарын қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Сапа менеджменті

    Пәнді игеру мақсаттары кәсіпорынның коммерциялық қызметін ұйымдастыру, табысты жүргізу және бәсекеге қабілетті өнім шығару үшін қажетті сапа менеджменті жүйелерінің принциптері мен әдістерін игеру. Курс сапа менеджменті теориясы мен практикасы саласындағы негізгі мәселелерді, сондай-ақ стандарт талаптарын түсіндіруге байланысты практикалық мәселелерді қоса алғанда, сапа негізінде ұйымның менеджмент жүйесін дамытудың негізгі кезеңдерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Зерттеулерге кіріспе

    Курстың мақсаты студенттерде басқару, экономика, қаржы және бизнес саласында математикалық модельдерді құру кезінде математикалық тіл мен математикалық символиканы пайдалану дағдыларын қалыптастыру; студенттердің практикалық және теориялық есептерді шешудің негізгі ұғымдары мен экономикалық-математикалық әдістерін меңгеру; студенттерді есептеу нәтижелерін талдауға және түсіндіруге және алынған қорытындыларды негіздеуге үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мерчендайзинг

    «Мерчендайзинг» пәнін оқып-үйренудің мақсаты - сауда саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. Пәннің міндеттері: ассортименттік саясатты қалыптастыру; жабдықты, бөлімдерді, бөлімдерді, тауарларды ақпараттық қолдаумен және сауда алаңында жағдайларды қалыптастырумен үйлестіре отырып, ең оңтайлы және ыңғайлы орналастыру; дүкеннің қолайлы атмосферасын құру; тауарлар мен олардың маркаларын сатуды ынталандыру; сату аймағының және тауарларды орналастырудың рационалды схемасын әзірлеу және жүзеге асыру; жекелеген тауарларды немесе олардың кешендерін жылжытуға арналған тауарлар құралдары мен әдістерін әзірлеу және қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Интернет маркетинг

    "Интернет-маркетинг" пәні студенттердің кез келген меншік нысанындағы кәсіпорындарда маркетолог-мамандар ретінде табысты қызмет етуі үшін қажетті білім, білік және дағдыларды алуына ықпал етеді. Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің кәсіпорын нарығына жылжуда интернет - технологиялардың мүмкіндіктерін қолдану саласындағы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • SMM маркетинг

    Пән клиенттерді әлеуметтік желілерден тарту, әлеуметтік желілердегі жарнамалық кампанияларды әзірлеу және ұйымдастыру, мақсатты жарнаманы орнату және модерациялау, мақсатты трафикті арттыру және басқару бойынша білім алуға бағытталған. Құзыреттер: әлеуметтік желілерде жарнамалық кампанияны әзірлеу және ұйымдастыру қағидаларын білу; жарнамалық кампанияны, мазмұнды дамыта білу және әлеуметтік желілерде мақсатты жарнама орнату; әлеуметтік желілерде тауарлар мен қызметтерді жылжытуға арналған жеке құралдар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Стратегиялық маркетинг

    Пәнді игерудің мақсаттары кәсіпорынның қызметін басқару процесінде стратегиялық маркетингтің рөлін көрсету, маркетингтің аналитикалық аспектілерін зерттеуге, нарыққа бағытталған кәсіпорынның даму стратегиясын жасау үшін маркетингтік ақпаратты алу және талдау процесіне ықпал ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Тұтынушының мінез-құлқы

    «Тұтынушының мінез-құлқы» пәнін оқып үйренудің мақсаты студенттердің зерттеу, сараптау және қазіргі нарықтағы мінез-құлқына әсер ету құзіреттілігін қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны ғылыми негіздеу және тұтынушы мінез-құлқын модельдеу саласындағы дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Тайм-менеджмент

    "Тайм-менеджмент" пәнінің мақсаты-уақыт ресурстарын басқару, жеке тиімділікті арттыру, ұйымдастыру және уақытты тиімді пайдалану саласындағы құралдарды игеру. "Тайм-менеджмент" пәнін оқу бағыты уақытты басқарудың дербес жүйесін, сонымен қатар орындаушылардың жұмыс уақытын оңтайландыру мақсатында техникаларды және тайм-менеджменттің тәсілдерін меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • PR менеджменті

    Болашақ кәсіби қызмет үшін қажетті көлемде ұйымның басқару, маркетинг және коммуникациялық саясатының құрамдас бөлігі ретінде қоғамдық қатынастар және жарнама саласындағы маман қызметінің негізгі бағыттары туралы студенттердің теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік логистика/

    Пән маркетинг пен логистиканың өзара байланысының тұжырымдамалары мен қағидаттарын білуге; маркетингтік стратегиялар мен бағыттарды ескере отырып, тарату жүйелерін ұйымдастыру бойынша басқарушылық шешімдер қабылдауға; маркетинг міндеттерімен тиімді логистикалық тарату жүйелерін құру дағдыларын игеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Нейромаркетинг

    «Нейромаркетинг» пәні – бейнелер, дыбыстар, иістер және т.б. арқылы әртүрлі психофизиологиялық механизмдерге әсер ету арқылы сатып алу тәртібін түсінуге және басқаруға мүмкіндік беретін жаңа пәнаралық тәсіл. Психографияның логикасын талдайды және тұтынушы тәжірибесін оңтайландыру үшін когнитивті бұрмалауларды пайдаланады. .

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Халықаралық маркетинг

    «Халықаралық маркетинг» пәнін игерудің мақсаты - ұлттық экономиканың интернационалдануы мен әлемдік нарықтардың жаһандануының кәсіпорындардың қызметіне әсерін зерттеу, сонымен қатар студенттердің теория және білім саласындағы білім қорын қалыптастыру халықаралық маркетинг практикасы, өз бетінше даму дағдылары мен дағдыларын алу. Пәнді оқып үйрену студенттерде қазіргі заманғы бизнестегі табысты жұмыс үшін қажет болатын маркетингтік ойлауды қалыптастыруға ықпал етуі керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Сандық байланыс саласындағы стартаптар

    Пәнді меңгерудің міндеттері – студенттердің цифрлық коммуникациялар саласындағы инновациялық ілгерілету, жаңа компаниялардың жұмыс істеуі мен дамуын реттейтін қағидалар мен нормалар туралы білімдері мен идеяларын қалыптастыру. Оқу процесі цифрлық коммуникациялар саласындағы стартаптарды құрудың негізгі кезеңдерін ашуға мүмкіндік беретін дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Маркетингті басқару

    «Маркетинг басқару» пәнінің мақсаты болашақ мамандарға маркетинг менеджментінің теориясы мен практикасы туралы білім беру, оларды болашақ кәсіби қызметінде сәтті қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу бағыттары - нарықтық жағдайда ұйымның маркетингтік қызметін басқару туралы білім береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Digital-маркетинг

    Пәннің негізгі мақсаты-заманауи маркетингтік ойлауды қалыптастыруға, digital-маркетинг стратегияларын әзірлеуге және өзекті тәсілдерді, әдістер мен құралдарды іс жүзінде қолдануға белсенді қатысуға мүмкіндік беретін білім мен құзыреттерді алуға ықпал ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік зерттеулер

    «Маркетингтік зерттеулер» пәнінің теориялық курсы студенттердің маркетингтік зерттеулердің теориясы мен практикасы саласындағы білімдерін дамытады. Пәнді оқытудың негізгі мақсаты -студенттердің басқару шешімдерін қабылдау процесін ақпараттық қамтамасыз ету туралы жүйелік идеяларын қалыптастыру, сонымен қатар компанияның маркетингтік кешенін меңгеру. Маркетингтік зерттеулер - маркетингтік мәселелерді анықтау мен шешудің тиімділігін арттыруға бағытталған ақпаратты анықтау, жинау, талдау және таратудың жүйелі және объективті процесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі қызмет салаларындағы экономикалық білімдердің негіздерін, өндірістің қоғамдық формаларының негіздерін, субъектілердің экономикалық қатынастарын, экономикалық процестер мен құбылыстарды зерттеу әдістерін түсіндіреді.
  • Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарға ие бола отырып, өзіндік азаматтық-адамгершілік ұстанымын білдіреді.
  • Маркетингтік зерттеулер саласындағы ақпаратты жинақтайды және түсіндіреді, кәсіби деңгейде маркетингтік қызмет саласында шешім қабылдайды.
  • Маркетингтің стратегиялық мақсаттары мен міндеттерін компанияның жалпы мақсатты нұсқауларымен бірге негіздейді; маркетинг әдістері мен құралдарының негізінде интернет-технологиялардың мүмкіндіктерін қолдана отырып, маркетингтік зерттеулер жүргізеді.
  • Нарық пен нарық конъюнктурасын талдайды, тұтынушылардың мінез-құлқын (мотивтері, қалаулары) зерттейді және бәсекелестердің қызметін, психографияның логикасын талдайды.
  • Сұранысты, нарық сыйымдылығын, бәсекелестерге қатысты кәсіпорын үлесін, бәсекелестік тәуекелін бағалайды және болжайды және күрделі брендинг процесін басқарады.
  • Экономикалық теория негіздерін, кәсіпкерлік, жобалық ойлау, шет тілін, құқық негіздері және практикаға бағытталған арнайы курстарды пайдалана отырып, кәсіптік дағдыларын, өз ісін ұйымдастыру қабілетімен басқару дағдыларын жетілдіреді.
  • Тілдерді, эмоционалдық интеллектті, құқық негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, ақпараттық сауаттылықты, қоғамға қызмет ету дағдыларын, уақытты басқаруды, топтық жұмысты және академиялық жазуды пайдалана отырып, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді әрекеттеседі.
  • Инновациялық технологияларды дамыту үшін маркетинг-микс құралдарын пайдалана отырып, маркетингтік зерттеу технологияларын әзірлейді.
  • Жан-жақты зерттеу нәтижелерін алатын маркетинг құралдарын анықтайды.
Top