Маркетингтік зерттеулер

  • «Маркетингтік зерттеулер» пәнінің теориялық курсы студенттердің маркетингтік зерттеулердің теориясы мен практикасы саласындағы білімдерін дамытады. Пәнді оқытудың негізгі мақсаты -студенттердің басқару шешімдерін қабылдау процесін ақпараттық қамтамасыз ету туралы жүйелік идеяларын қалыптастыру, сонымен қатар компанияның маркетингтік кешенін меңгеру. Маркетингтік зерттеулер - маркетингтік мәселелерді анықтау мен шешудің тиімділігін арттыруға бағытталған ақпаратты анықтау, жинау, талдау және таратудың жүйелі және объективті процесі.
  • Образовательная программа 6B04110 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top