Нарықты маркетингтік зерттеу

  • Маркетологтар нарықты талдау және тұтынушылардың қажеттіліктері мен қалауларын түсіну үшін қолданатын әдістерді, құралдарды және процестерді зерттейді. Нарықтың көлемін, оның құрылымын, динамикасын және бәсекелестік ортасын анықтау, мақсатты аудиторияның күтулеріне сәйкес келетін өнімдер мен қызметтерді өндіру, олардың өнімдері мен қызметтеріне сұранысты болжау үшін деректерді пайдалану, сондай-ақ мақсатты аудиторияны таңдау, баға белгілеу және т. б. сияқты стратегиялық шешімдер қабылдау.
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top