Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04166 Экономика және менеджмент (бейіндік, 1,5 жыл) в ALT University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Өзгермелі жағдайларда басқару дағдыларына ие экономика саласында жоғары кәсіби мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы ALT University
  • Оқу мерзімі 1,5 года
  • Кредиттер көлемі 90
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Кәсіби ағылшын тілін тереңдетілген деңгейде меңгеру (тілдік емес салалар үшін), ғылыми стильдің ауызша және жазбаша түрлеріндегі грамматикалық сипаттамалары, білім беру бағдарламасына сәйкес монологтық және диалогтық формада кәсіби ауызша сөйлеу, сонымен қатар зерттеу жұмысын көрсете білу, баяндамалар, тезистер, жарияланымдар және қоғамдық талқылаулар түріндегі нәтижелер; ғылыми зерттеу нәтижелерін шет тілінде түсіндіру және ұсыну. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, кейс-әдістер, рөлдік ойындар, топтық жұмыс қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Жобаларды басқару

    Оқу процесінде білім алушы жобаның (бағдарламаның) мақсаттарын, оның міндеттерін, нысаналы функцияларын қою, құрылым мен оның өзара байланыстарын әзірлеу процесінде білім мен дағдыларды кеңейтеді және тереңдетеді, Гант диаграммасын құрады, орындаушылардың шағын ұжымдарының жұмысын ұйымдастырады, еңбекақы төлеу қорын жоспарлайды және экономикалық есептеулер негізінде басқарушылық шешімдер қабылдайды. Нақты жобада топта жұмыс істеу, кейс-есептер мен жағдайларды шешу сияқты белсенді оқыту әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Макроэкономика (жетілдірілген курс)

    Макроэкономикалық процестерді модельдеу дағдыларын дамытуға, олардың дамуын болжауға, макроэкономикалық саясаттың әсерін, макроэкономикалық тұрақтылыққа әсер ететін факторларды талдауға және қаржылық дағдарыстар мен рецессиялардың алдын алуға бағытталған. Халықаралық сауданың, валюта бағамдарының және жаһандық экономикалық оқиғалардың ұлттық экономикаға әсерін талдау. Макроэкономика саласындағы өзекті тақырыптарды, пікірталастарды және академиялық зерттеулерді зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Қаржылық менеджмент (жетілдірілген курс)

    Корпоративтік ортада да, жеке мақсаттарда да тиімді қаржылық басқару үшін құралдар мен білімді пайдалану, бизнесті тиімді басқару үшін маңызды қаржылық шешімдерді талдау және қабылдау, компания ресурстарын, соның ішінде инвестицияларды, капиталды, бюджетті және бухгалтерлік есепті басқаруды, қаржылық шешімдерге ұйымның стратегиялық дамуына әсер ету және стратегияны өзгермелі нарық жағдайына бейімдеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Инновациялық менеджмент

    Ұйымдағы инновацияларды басқару принциптерін, әдістері мен құралдарын зерттейді, инновацияның мәнін және оның қазіргі бизнес пен қоғамдағы рөлін түсінуге, құру және енгізуге бағытталған процестерді құру және басқару әдістері мен құралдары негізінде инновациялық процестерді жобалауға бағытталған. ұйымдағы инновация, шығармашылық пен инновациялық ойлауды дамыту, бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу үшін инновацияларды жасау және енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Микро-макроэкономикалық талдау

    Ресурстардың шектеулігі, жекелеген экономикалық субъектілердің мінез-құлқы кезінде шешімдердің ұтымды қабылдануы туралы білімді қалыптастырады, болашақ мамандарға микро және макро деңгейлерде болып жатқан оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды талдауға, экономикалық эволюцияның заңдылықтарын және оларды түсіндіре отырып, экономикалық ғылымда кездесетін әдіснамалық қиындықтарды зерттеуге, басқару шешімдерін экономикалық негіздеудің арнайы әдістерін қолдану дағдыларын дамытуға және олардың салдарын бағалауға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Халықаралық қаржы нарықтары

    Әлемдік қаржы нарықтарын, олардың құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттейді, әлемдік аренада қаржылық шешімдер қабылдауға қажетті аналитикалық дағдыларды дамытады, бір елдегі оқиғалар дүние жүзіндегі қаржы нарықтарына әсерін, әртүрлі елдердегі қаржы нарықтарына әсер ететін факторларды түсіну, әлемдік қаржы нарықтарындағы өзгерістерді болжау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Менеджмент

    Басқару объектісі ретінде ұйым туралы білімді қалыптастырады, басқарудағы ситуациялық және технологиялық тәсілдерді, бизнес-процестерді инжинирингтеу және реинжинирингтеуді қарастырады, басқарудың теориясы мен тәжірибесін зерттейді, менеджер мен бағыныштылардың рөлдік функцияларын зерттейді, басқаруды жоспарлау әдістерін зерттейді. стратегия, орындаушыларды жоғары өнімді жұмысқа ынталандыру, тиімді бақылауды ұйымдастыру және т.б. басқару стилі мен басқарушылық шешімдерді қабылдау тактикасын әзірлеуде практикалық дағдылар береді. Оқытудың белсенді әдістері қолданылады, мысалы, рөлдік ойындар, т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Операцияларды басқару

    Ұйым өзінің стратегиялық мақсаттарына жетуі үшін кәсіпорын қызметінің тиімділігін және операциялық процестердің тиімділігін арттыру мәселелерін зерттеуге бағытталған. Операцияларды жоспарлау, ұйымдастыру, басқару және бақылау дағдыларын және оларды үнемі жетілдіруді, ресурстарды басқаруды, өндірістік процестерді оңтайландырудың әртүрлі әдістерін қолдануды, өнім немесе қызмет сапасын басқаруды, шығындарды басқаруды, жеткізу тізбегін басқаруды және басқа функцияларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Басқарушылық кеңес беру

    Бизнесті басқару және жүргізу нысандарының ерекшеліктерін, шешу процесін және ұйымның басқару құрылымдарының жұмыс сапасын арттыру, байланыс нүктелерін анықтау мақсатында компанияның мүдделерін байланыстыру, компанияда басқарудың жаңа әдістерін дамыту, командалық жұмыстың тиімділігін анықтау, басқару персоналының қызметін талдау, соның ішінде аттестаттау және оның нәтижелері бойынша ұсыныстар әзірлеу сияқты бірқатар міндеттерді құруды зерттейді. Персоналды ынталандыру жүйелерін әзірлеу және оларды енгізу. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Көліктегі экономика және басқару

    Көліктің әртүрлі түрлеріндегі экономикалық қызмет және басқару процестерінің ерекшеліктерін қарастырады, көлік саласының дамуына әсер ететін факторларды, транзиттік әлеуетті пайдалану және әлемдік көлік жүйелеріне шығу жолдарын, инновациялық қызметті, көлік саласындағы еңбек өнімділігін арттыру факторларын, тасымалдау процесінде әртүрлі ресурстарды тұтынуды және олардың көлік қызметінің тарифтері мен құнына әсерін талдайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Саладағы экономика және басқару

    Экономика салаларының жұмыс істеу проблемаларын және олардың даму перспективаларын талдаудың негізгі тәсілдерін, әртүрлі салаларды мемлекеттік басқару мәселелерін зерделейді, шығындарды оңтайландыру және саланы басқару жөніндегі шешімдердің баламалы нұсқаларын, оларды бағалау өлшемдерін қалыптастыруды, саладағы жағдайды талдау және бағалау негізінде саланың бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдарын, салаға әсер ететін экономикалық үрдістерді болжау дағдыларын қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Адам ресурстарын басқару

    Кәсіпорынды басқарудағы адами ресурстардың орны мен рөлін, адами ресурстарды басқару стратегиясын таңдауды, персоналды іріктеу тетігін әзірлеу дағдыларын қалыптастырады, әңгімелесу өткізеді, ұжым құрады, компания қызметкерлерін ынталандырудың тиімді саясаты, адами ресурстарды басқару стратегиясының элементі ретінде бақылау функциясы, мансаптық өсу, ұжымның психологиялық климатын құру, еңбек саласындағы нормативтік құқықтық актілерді білу қарым-қатынасын қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Нарықты маркетингтік зерттеу

    Маркетологтар нарықты талдау және тұтынушылардың қажеттіліктері мен қалауларын түсіну үшін қолданатын әдістерді, құралдарды және процестерді зерттейді. Нарықтың көлемін, оның құрылымын, динамикасын және бәсекелестік ортасын анықтау, мақсатты аудиторияның күтулеріне сәйкес келетін өнімдер мен қызметтерді өндіру, олардың өнімдері мен қызметтеріне сұранысты болжау үшін деректерді пайдалану, сондай-ақ мақсатты аудиторияны таңдау, баға белгілеу және т. б. сияқты стратегиялық шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздерін, менеджменттің негізгі әлеуметтік-психологиялық мәселелерін және оларды шешу жолдарын, тұлға мен ұжымның маңызды әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін зерделеу әдістерімен танысуға, кәсіби, тұлғааралық және басқару психологиясы арқылы ішкі тұлғалық проблемаларын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2

Оқыту нәтижелері

  • Маркетингтік зерттеулер негізінде бәсекеге қабілетті инновацияларды әзірлеу және енгізу
  • Шетелдік инвесторлар үшін өнімді жылжыту және қазақстандық және халықаралық нарықтарға енгізу жөнінде ұсыныстар қалыптастыру
  • Ұйымның даму стратегиясын әзірлеу және халықаралық нарықтарға шығу үшін қаржылық және экономикалық көрсеткіштерге бағалау жүргізу
  • Бизнес-процестерді оңтайландыруға және әлемдік көлік жүйесіне интеграциялау үшін бәсекелестік стратегияларды әзірлеуге әсер ететін көлікте жаңа технологияларды енгізуді ұсыну
  • Компанияның стратегиялық құжаттарын, адам ресурстарын басқару жүйесін, өндірістік қуаттарды, бизнес-процестерді, компанияны жоспарлау және басқару үшін операциялық ортаны бағалауды жүргізу
  • Барлық ресурстарды пайдалану тиімділігін ескере отырып, инновациялық жобаны басқару кезеңдерін жоспарлау
  • Өнімді өндіру және сату процесінде ресурстардың барлық түрлерін тиімді пайдалануды ұйымдастыру
  • Стратегиялық шешімдерді әзірлеу үшін компаниядағы ресурстардың болуы туралы мәліметтерді талдау, сондай-ақ олардың жағдайын анықтау және сәйкессіздіктерді анықтау негізінде қорытындылар мен ұсыныстар жасау
  • Инвестициялық-инновациялық жобаларды әзірлеу үшін макроэкономикалық әдістерді пайдалану негізінде әртүрлі уақыт кезеңдеріне нарықтың дамуын болжау
  • Экономиканың түрлі салалары үшін инвестициялық-инновациялық жобалардың бағасы/сапасы/жаңалығы критерийлері бойынша оңтайлы нұсқаны таңдауды жүзеге асыру
  • Әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, кәсіби қызметте практикалық қолдану үшін адам ресурстарын басқарудың әртүрлі модельдерін салыстыру
Top