Спорттағы қоғаммен байланыс

  • Пән дене мәдениеті мен спорт саласындағы маркетинг пен қоғаммен байланыстарды анықтайды. Спорттық маркетингтегі ақпараттық байланыс құралдарымен қарым-қатынастарын талдайды. Дағдарыс жағдайындағы ақпаратты басқаруды қорытындылайды, спортшының имиджін құруды қайта қарастырады. Дағдарыс жағдайында ақпаратты басқаруға және аймақтың имиджін қалыптастыруға және корпоративтік имиджді құруды үйретеді. Әлеуметтік байланыс арқылы спорттағы қоғамдық қатынастардың әсерін зерттеуге баулыйды.
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top