Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7R01140 Физикалық медицина және реабилитация ересектердің, балалардың в Астана медицина университеті

Пәндер

  • Емдік дене шынықтыру (кинезиотерапия)

    Стационар, емхана, дәрігерлік-дене шынықтыру диспансері, қалпынакелтіруорталығыжағдайындаемдікденешынықтырудыұйымдастырумәселелері. Физиотерапия құралдары мен формалары. Кинезитерапия кезінде пациенттің қауіпсіздігі. Кинезитерапия кезінде өмірге қауіп төндіретін жағдайлар туындаған кезде шұғыл көмек көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 18
  • Эрготерапия

    Кәсіптік терапияның түрлері. Тұрмыстық оңалту. Эрготерапиясы, оның түрлері. Эрготерапиясының әсер ету механизмдері. Кәсіптік терапияның түрлері. Тұрмыстық оңалту. Эрготерапиясы, оның түрлері. Эрготерапиясының әсер ету механизмдері. Эрготерапия әдістерін қолдана отырып, медициналық оңалту іс-шараларын жүргізу мақсатында дене функциялары мен құрылымдары бұзылған және жарақаттар, аурулар және (немесе) жай-күйлер салдарынан белсенділігі мен қатысуы шектелген пациенттердің жай-күйін бағалау (диагностикалау) әдістері. Кәсіптік терапиядағы науқастың қауіпсіздігі. Кәсіби терапияның тиімділігінде пациентпен және оның туыстарымен эмпатия мен сенімге негізделген қарым-қатынас орнатудың рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 10
  • Функционалдық диагностика

    Ағзаның функционалдық жағдайын бағалаудың халықаралық шкалалары. Қызмет етудің халықаралық жіктемесі. Функционалдық сынамалар. Оңалтудағы аспаптық зерттеу әдістері. Функционалды тестілеу кезінде пациенттің қауіпсіздігі. Функционалдық тестілеу кезінде өмірге қауіп төндіретін жағдайлар туындаған кезде шұғыл көмек көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 8
  • Терапиялық физикалық факторлар

    ҚР-да физиотерапиялық қызметті ұйымдастыру мәселелері. Физиотерапия әдістері. Импульстік электротерапия. Жергілікті дарсонвализация. Индуктотермия. УЖЖ терапиясы. СМТ және ДМТ терапиясы. ӨЖТ терапиясы. Электрлік ынталандыру. Ультрадыбыстық, дәрі-дәрмектің фонофорезі. Фототерапия. Лазерлік терапия. Термотерапия. Жылу мен емдеу орталары. Вибротерапия. Гидротерапия.Бальнеология, бальнеотерапия және бальнеотехника. Физиотерапия жүргізу кезінде қауіпсіздік техникасын сақтау. Электр жарақаты кезінде шұғыл көмек көрсете білу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 18
  • Физикалық медицина және оңалту негіздері

    Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау және медициналық оңалту саласындағы негізгі заңнамалық құжаттары: Денсаулық кодексі, ҚР халқына медициналық оңалтуды ұйымдастыру стандарты, қалпына келтіру, емдеу және медициналық оңалту қағидалары. ҚХЖ позициясынан тіршілік әрекетінің шектеулерін бағалау. Биоәлеуметтік функциялардың бұзылуын бағалауда халықаралық шкалаларды қолдану. Мультидисциплинарлық топтың жұмысын ұйымдастырудағы ФМР дәрігерінің рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 16
  • Педиатриядағы реабилитация

    Әр түрлі балаларды оңалтудағы кешенді, пәнаралық командалық тәсілдің принциптері баланың физикалық, когнитивті, психоәлеуметтік және кәсіби функцияларын барынша қалпына келтіре отырып, ғылыми негізделген теориялық білімді, клиникалық, коммуникативтік дағдыларды және кәсіби құзыреттерді пайдалана отырып, денсаулықты сақтау және мүгедектіктің қайталама асқынуларының алдын алу. Балалар мен ата-аналарға кеңес беру ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 12
  • Роботты оңалту

    Роботты оңалтудың ерекшеліктері. Жоғарғы және төменгі аяқтарға арналған роботтар арқылы ОЖЖ-нің басқа функционалды жүйелермен өзара әрекеттесуі. Экзоскелеттерді пайдалану кезіндегі пациенттердің қауіпсіздігі. Роботты оңалту бойынша ғылыми зерттеулер.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Кардиореабилитация

    Миокард инфарктісінен зардап шеккен науқастарды оңалту, жүрекке, ЖИА, артериялық гипертензиядан, кардиомиопатиядан зардап шегетін ірі тамырларға хирургиялық араласу және т.б. Кардиореабилитациядағы Кинезо және механотерапия.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 8
  • Спастикалық науқастарды оңалту

    Спастиканың себептері мен түрлері. Спастикамен кинезитерапия, гидротерапия, массаж, физиотерапия құралдарын қолдану ерекшеліктері. Спастиканы емдеуде дәрі-дәрмектерді қолдану. Спастика мәселесі бойынша ғылыми зерттеулер. Спастикалық науқастармен жұмыс жасаудағы көпсалалы топтың рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Нейрореабилитация

    Жүйке жүйесінің аурулары мен зақымдануы, инсульт кезінде, ауырБМЖ, омыртқа-жұлын жарақаты және перифериялық нервтердің және олардың өрімдерінің жарақаты, церебральды сал ауруы кезінде оңалту.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 18
  • Өкпе реабилитациясы

    Физикалық, когнитивті, психоәлеуметтік және кәсіби функцияларды барынша қалпына келтіре отырып, ғылыми негізделген теориялық білімді, клиникалық, коммуникативтік дағдыларды және кәсіби құзыреттерді пайдалана отырып, әртүрлі кезеңдерде пульмонологиялық бейіндегі пациенттерді оңалтудағы кешенді, пәнаралық командалық тәсіл принциптері, денсаулықты сақтау және мүгедектіктің қайталама асқынуларының алдын алу.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 8
  • Спортшыларды сауықтыру

    БМЖ, аяқ-қол және омыртқа жарақаттары бар спортшыларды оңалтудың ерекшеліктері. Спортшыларды қалпына келтіру үшін физикалық әдістерді қолдану. Қалпына келтіру мерзімі және спорттық болжам жасау. Спортшыларды оңалту бойынша ғылыми зерттеулер.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Тірек-қимыл аппаратын қалпына келтіру

    Жұлынның травматикалық ауруы, бас миының жарақаты, жоғарғы және төменгі аяқтың зақымдануы, күйік пен аяз кезінде оңалту. Эндопротезден, буындарды ауыстырудан кейінгі оңалту.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 18

Оқыту нәтижелері

  • ОН 2 - Науқас үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін пациентпен, оның айналасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен тиімді қарым-қатынас жасай алады.
  • ОН 1 - Шағымдарды, өмір тарихы мен ауруларды, Әлеуметтік және кәсіби тарихты ақпаратты егжей-тегжейлі талдауға, Қызмет етудің халықаралық жіктемесі (ҚХЖ) санаттары негізінде оңалту диагнозын тұжырымдауға, оңалту жоспарын тағайындауға және оңалтудың барлық кезеңдерінде дәлелді тәжірибе негізінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті.
  • ОН 8 - Оңалту көмегінің әртүрлі кезеңдерінде диагностика, емдеу және оңалту хаттамаларына сәйкес пациенттерді емдеу және оңалту жоспарларын әзірлеуге және жүзеге асыруға, оңалтудың жеке бағдарламасын тағайындауға, оңалтудың барабар құралдарын, нысандары мен әдістерін және оларды пайдаланудың реттілігін іріктеуді жүргізуге, оңалту рәсімдерін жүргізудің тиімділігі мен дұрыстығын бағалауға қабілетті.
  • ОН 4 - Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық өрісі шеңберінде өз мамандығы бойынша әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіпқойаралық командалардың құрамында жұмыс істеуге қабілетті.
  • ОН 5 - Барабар зерттеу сұрақтарын тұжырымдай алады, кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалай алады, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалана алады, зерттеу тобының жұмысына қатыса алады.
  • ОН 6 - Өз бетінше білім алуға және кәсіби команданың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті.
  • ОН 3 - Медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалауға және ең тиімді әдістерді қолдануға қабілетті.
  • ОН 7- Тіршілік әрекетін шектеу дәрежесін анықтауға, ҚХЖ және БТ ҚХЖ бойынша оңалту диагнозын негіздеуге, оңалту әлеуеті мен оңалту болжамын анықтауға, клиникалық пайымдаулар мен шешімдер жасауға, пациентке және оның туыстарына түсініктемелер мен кеңестер беруге, медициналық құжаттаманы ресімдеуге қабілетті
  • ОН 9- Өмірге қауіп төндіретін жағдайларда шұғыл медициналық көмек көрсетуге қабілетті.
  • ОН 10- Дененің дозаланған жүктемеге реакциясын бағалауға, халықаралық оңалту шкалалары бойынша бұзылған функцияларды бағалауға, кинезитерапия, гидротерапия, Физиотерапия, Медициналық массаж процедураларын жүргізуге қабілетті.
  • ОН 11- Мультидисциплинарлық топ мамандарының өзара іс-қимылын ұйымдастыруға, оның жұмысын бағыттауға және бақылауға қабілетті.
Top