Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01140 Физикалық медицина және реабилитация ересектердің, балалардың в Қазақстан-Ресей медицина университеті

  • Физикалық медицина және реабилитация негіздері
    Несиелер: 16

    Пән медициналық оңалтудың жалпы негіздері және оның денсаулық жағдайы туралы тиісті ақпаратты түсіндіре отырып, оңалту кезіндегі сараптама туралы білімдері мен дағдыларын қалыптастырады, оңалту әлеуетін анықтау, медициналық оңалтудың әдістері мен құралдарын тағайындау және таңдау үшін қажет

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Емдік дене шынықтыру (кинезиотерапия)
    Несиелер: 18

    Пән адамның бұлшық ет қызметінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, жас физиологиясы; дені сау және ауру адамның ағзасына дене жаттығуларының әсер ету механизмі; ЕДШ әдістемелік негіздері туралы білімді қалыптастырады. Емдеу мен оңалтудың стационарлық және амбулаториялық кезеңдерінде пациенттерді оңалту жүргізу кезінде емдеу-профилактикалық мекемелерінде патологиялық жағдайларды диагностикалау, дене жүктемесін мөлшерлеу, ЕДШ әртүрлі құралдары мен нысандарын, науқастардың қозғалыс белсенділігінің режимдерін пайдалану мақсатында пациенттерді зерттеудің жалпы және функционалдық әдістерін жүргізу білімдері мен дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Функционалдық диагностика
    Несиелер: 8

    Пән ЭКГ, Холтер мониторингі, жүрек соғу жиілігінің өзгергіштігін талдау, эхокардиография, стресс-эхокардиография, АБПМ, клиникалық контексте стресс-тестілеу, ENMG жүйелі интерпретациялау дағдысы мен білімін қалыптастырады; ересектер мен балалардағы патологиялық өзгерістерді анықтау және локализациялау үшін бейнелеу әдістерінің ерекшеліктері; ересектер мен әртүрлі жастағы балалардағы спирометрия, пик ағын, оксиметрия бойынша сыртқы тыныс алу және газ алмасу қызметін бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Емдік физикалық факторлар
    Несиелер: 18

    Пән физиотерапияның жалпы негіздері, емдік физикалық факторлардың жіктелуі, физиотерапия әдістерінің мәні, олардың физикалық және биофизикалық сипаттамалары, физиологиялық және емдік әсері туралы білімді қалыптастырады. Аурулар мен жарақаттар кезінде физиотерапияны тағайындауға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді анықтау дағдыларын қалыптастырады. Жүрек-тамыр аурулары кезінде; тыныс алу органдарының аурулары кезінде; ас қорыту органдарының аурулары кезінде; бүйрек және зәр шығару аурулары кезінде; ересектер мен балалардағы тірек-қимыл аппаратының жарақаттары мен аурулары кезінде заманауи әдістерді жүргізу дағдыларын меңгереді; ересектер мен балалардағы ішперде қуысы мүшелеріне операция жасағаннан кейін; емдеу мен оңалтудың стационарлық және амбулаториялық кезеңдерінде ересектер мен балалардағы неврологиялық аурулар кезінде оңалту

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эрготерапия
    Несиелер: 10

    Пән эргореабилитация және оңалту саласындағы білім мен дағдыларды, пациентке бағытталған клиникалық бағалауды жүргізу және оңалту болжамын анықтай отырып, науқасты оңалтудың жеке жоспарын құру дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тірек-қимыл реабилитациясы
    Несиелер: 18

    Пән тірек-қимыл аппаратының аурулары мен жарақаттары кезіндегі диагностика, дифференциалды диагностика, емдеу және реабилитация бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Көрсеткіштер, қарсы көрсеткіштер және оңалту шараларына пациенттерді таңдау; науқастарды операциядан кейінгі емдеу және оңалту; оңалту жоспарын құру, оңалту процесін бақылау, оңалту процесінде науқастарды бағыттау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тірек-қимыл жүйесі аурулары кезіндегі медициналық оңалту
    Несиелер: 4

    Пән тірек-қимыл жүйесі аурулары бар пациенттерді диагностикалау, дифференциалды диагноз қою, емдеу, асқынулардың алдын алу және оңалту; пациенттерді физикалық оңалту бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Нейрореабилитация
    Несиелер: 18

    Пән бұзылған функцияларды қалпына келтірудің теориялық негіздері туралы білімді қалыптастырады; церебральды инсульт, мидың созылмалы қан тамырлары аурулары, ТБИ, шашыраңқы склероз, цирроз, перифериялық жүйке жүйесінің патологиялары, нейрохирургиялық патологиясы бар науқастарды диагностикалау, емдеу және реабилитациялау дағдылары; заманауи таразыларды пайдалана отырып, оңалту үдерісін бақылайтын оңалту жоспарын жасау, науқастарды оңалту процесіне бағыттау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Пульмонологиялық реабилитация
    Несиелер: 8

    Пән пациенттердегі тыныс алу жүйесі ауруларын және олардың қауіп факторларын диагностикалау, дифференциалды диагностикалау, емдеу және реабилитациялау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады; көрсеткіштерді, қарсы көрсеткіштерді анықтау және медициналық оңалту үшін науқастарды іріктеу; науқастарды операциядан кейінгі емдеу және оңалту; оңалту жоспарын құру, оңалту процесін бақылау, оңалту процесінде науқастарды бағыттау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дәлелді медицина
    Несиелер: 4

    Дәлелді медицинаға кіріспе – анықтама, даму тарихы, даму кезеңдері, негізгі қағидалары мен зерттеу әдістері, клиникалық эпидемиология. Дәлелді медицинаның 5 кезеңі. Дәлелді медицинадағы терминология мен құрал-жабдықтар. Клиникалық зерттеу түрлері. Ғаламтор кеңістігінде ғылыми ақпараттарды дәлелді медицина фильтрін пайдаланып іздеу. Жүйелі шолу және мета-анализ. Ғылыми мақалаларды талдау және сыни баға беру. Клиникалық жетекшілік: анықтамасы, өңдеу мен қолданысқа енгізудің негізгі қағидалапы. Денсаулық сақтау Денсаулық сақтаудың әдіс-тәсілдерін бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кардиореабилитация
    Несиелер: 8

    Пән жүрек-қантамыр ауруларының диагностикасы, дифференциалды диагностикасы, емдеу және оңалту және олардың пациенттердегі қауіп факторларының білімдері мен дағдыларын қалыптастырады; көрсеткіштерді, қарсы көрсеткіштерді анықтау және медициналық оңалту үшін науқастарды іріктеу; науқастарды операциядан кейінгі емдеу және оңалту; оңалту жоспарын құру, оңалту процесін бақылау, оңалту процесінде науқастарды бағыттау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер менеджменті
    Несиелер: 4

    Пән ғылыми зерттеу әдістемесі саласындағы білімді, ғылыми зерттеудің әдістемесін таңдау, зерттеу объектілерін таңдау және анықтау, ғылыми зерттеулердегі қателерді анықтау, ғылыми жұмыстарды, баяндамаларды, ғылыми семинарлар мен конференцияларға табысты қатысу үшін жарияланымдарды құрастыру дағдыларын қалыптастырады. олардың мамандығына қатысы; әр түрлі деңгейдегі ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру, жүргізу және ресімдеу тәртібін жүзеге асыру үшін ғылыми топта жұмыс істеу дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педиатриядағы реабилитация
    Несиелер: 12

    Пән дәлелді медицина тұрғысынан бала ағзасының жас ерекшеліктерін ескере отырып, балалық шақ ауруларын диагностикалау, реабилитациялық емдеу және алдын алу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спортшыларды оңалтудағы заманауи қағидаттар
    Несиелер: 4

    Пән диагностика, дифференциалды диагноз, емдеу, спорттық жарақаттардың асқынуларының алдын алу және спортшыларды физикалық оңалту бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    Клиникалық, зертханалық-аспаптық зерттеулердің деректерін нақты клиникалық жағдайға қатысты түсіндіреді

  • Код ON5

    Қалпына келтіру емі мен медициналық оңалтудың тиімділігін бағалайды, аурудың нәтижесі мен оның асқынуын болжайды, оңалту бағытын құрады, алдын алу іс-шараларын жүргізеді

  • Код ON4

    Нозологияға, пациенттің жай-күйінің ауырлық дәрежесіне және оңалту маршруттау шәкілі бойынша ХКФ негізінде БСФ-ның бұзылуына байланысты пациенттерге медициналық оңалтуды жүзеге асырады және әлеуетті тәуекелдерді және пациентте бар коморбидностарды ескере отырып, дәлелді медицина қағидаттарына негізделген қалпына келтіру емі мен оңалтудың қауіпсіз және тиімді әдістерін таңдайды

  • Код ON6

    Медициналық есепке алу-есеп беру құжаттамасын ресімдейді және жүргізеді, медициналық көмек көрсету сапасына сараптама жүргізеді

  • Код ON7

    Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру саласы шеңберінде әрекет етеді

  • Код ON1

    Нозологияға байланысты пациенттерге Клиникалық, зертханалық-аспаптық зерттеулерді жоспарлау және жүргізу дағдыларын қолданады; пациенттерді оңалту дағдыларын қолданады

  • Код ON10

    Зерттеу мәселелерін тұжырымдайды, алынған ғылыми деректерді талдайды, оларды жинақтайды, қорытынды жасайды және нәтижелерін өзінің клиникалық практикасында қолданады

  • Код ON8

    Пациенттермен, оның қоршаған ортасымен, әріптестерімен тиімді өзара іс-қимыл жасайды

  • Код ON9

    Кәсіпқойаралық командалар құрамындағы іс-әрекеттерді талқылайды және келіседі, нәтижелерді одан әрі жақсартудың өз нұсқаларын білдіреді және қорғайды

  • Код ON3

    Қазіргі заманғы жіктеулерге сәйкес дифференциалды диагностика жүргізу және оңалту диагнозын тұжырымдау

  • Код ON11

    Күнделікті қызметте халықаралық дерекқорларды тиімді пайдаланады, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына қатысады

Top