PR практикасы және теориясы

  • Пән жарнамалық және PR мәтіндерді өндіру моделін зерттеуге негізделген; мәтіндерді құрастыру және құру құрылымы, қойылған мақсатқа жету жолдары; жарнама және PR-мәтіндердің сипаттамасын, ҚР-дағы жарнама және PR мәтіндерді өндіру саласындағы заңнамаларды, нормативтік құжаттарды оқып үйренеді; мәтіндік және графикалық, жұмыс және презентациялық материалдардың композициялық және стилистикалық ерекшеліктерін қарастырады және оларды жарнама және PR жөніндегі маманның қызметінде қолданады. Қоғамдық мәтіндерді талдай алады; мәтіндердің креативті, тілдік-стилистикалық сипаттамалары. Көпшілік коммуникация шеңберінде жұмыс және таныстыру материалдарын әзірлейді; әртүрлі стилистиканың мәтіндерін редакциялайды; дәстүрлі және қазіргі заманғы коммуникативтік технологияларды бағалайды және олардың артықшылықтарын бөледі. Коммуникациялық кампаниялар мен іс-шараларды іске асыру бойынша жұмысты ұйымдастырады. Креативті коммуникациялық тұжырымдамаларды әзірлейді және жарнамалық және PR мәтіндерді жасайды.
  • Образовательная программа 6B03201 Журналистика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top