Game Design-ға кіріспе

  • Ойын дизайнының негіздері. Ойынның геймплейін дамыту: сюжет, кейіпкерлердің кейіпкерлері, механика. Ойын балансын орнату: қоңыраулар мен сыйақылар жүйесін теңестіру, ойыншының қызығушылығын басқару. Ойыншылардың мінез-құлқын талдау және болашақ жаңартуларда геймплейді жақсарту үшін деректерді пайдалану. Ойынды жүзеге асыруға арналған әртүрлі сандық технологиялар. Ойын қозғалтқыштарына шолу. Unity Engine негізгі тұжырымдамалары. Геймплей жүйелерін бағдарламалау.
  • Образовательная программа 7M01507 Цифрлық педагогика (IP)
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top