Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01507 Цифрлық педагогика (IP) в Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Информатика және білім беруді цифрландыру саласында терең білімі бар және білім беру ортасында цифрлық технологияларды қолдануға және цифрлық дәуірде білім беру саласын одан әрі дамытуға дайын магистрлерді даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Басқару психологиясы
Ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістері
Жоғары мектеп педагогикасы
Математикалық модельдеудегі компьютерлік есептеу технологиялары
Ғылыми зерттеулердегі цифрлық технологиялар
Ақпараттық қауіпсіздік негіздері
Шет тілі ( кәсіби)
Ғылым тарихы және философиясы
Цифрлық білім беру ресурстарын жобалау және әзірлеу
Функционалды бағдарламалау
Қашықтықтан оқыту кезінде цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу және пайдалану
Білім беруді зерттеу этикасы (Академиялық жазу)
Білім берудегі Steam тәсілдері
Виртуалды және аралас оқыту
Game Design-ға кіріспе
Сандық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
-
2 Оқу жылы
Оқушылардың оқу жетістіктерінің цифрлық аналитикасы
Роботтарды жобалау және бағдарламалау
Онлайн білім берудегі машиналық оқыту
Сандық білім беру ортасындағы педагогикалық дизайн
Білім беруді цифрландыру жағдайында информатиканы оқыту әдістемесі
Жасанды интеллект, үлкен деректер және бұлтты есептеу
Информатиканы оқытудағы қашықтықтан білім беру технологиялары
Педагогикалық менеджмент және цифрлық маркетинг
Білім беру мазмұнын дамытудың сандық құралдары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- оқу процесінің тиімділігін жақсартуға қабілетті, теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын қолдана алатын, зерттеу және практикалық мәселелерді шешу үшін мамандық бойынша білімді және пәнаралық білімді синтездейтін әртүрлі цифрлық құралдар, бағдарламалық платформалар мен технологиялар туралы түсіну
- зерттелетін саладағы ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру білім беруді ақпараттандыру және информатиканы оқыту әдістемесі бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу, өз бетінше және ғылыми ұжым құрамында жаңа ғылыми және қолданбалы нәтижелер алу, цифрлық педагогика саласында ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын қолдану, бұл оларға білім беруді дамытуға үлес қосуға мүмкіндік береді
- әртүрлі ақпарат көздерінен ақпаратты талдау, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиісті қорытындыларды сауатты тұжырымдау және академиялық жазу дағдыларын қолдану
- білім беру қызметінде озық технологияларды пайдалану және өзінің кәсіби қызметінде информатика және білім беруді цифрландыру саласында терең білімді қолдану, цифрлық технологияларды, интерактивті қосымшаларды, виртуалды және толықтырылған шындықты пайдаланатын оқытудың инновациялық әдістемелерін әзірлеу және енгізу
- білім беру жүйесінде информатиканы оқыту әдістемесін бейімдеумен қолдану, психология және педагогика негіздерін пайдалану, оқыту және тәрбие қызметін жүзеге асыру, оқу жұмысының жаңа әдістемелері мен инновациялық нысандарын әзірлеу, пайдалану дағдыларын көрсету
- оқытуды даралау және даралау құралдарын әзірлеу және пайдалану, цифрлық сервистер мен құралдарды пайдалана отырып, білім беру жобаларын құру және іске асыру, цифрлық құралдарды оқу бағдарламаларына біріктіру, цифрлық білім беру ресурстары мен оқу материалдарын жасау
- ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет дағдыларын өзгерту, ұжымда өз бетінше жұмыс істеу және кәсіби қызметтің ұйымдастырушылық-құқықтық негіздерін пайдалану
- кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы білімді құрылымдау және интеграциялау және оларды кәсіби міндеттерді шешу барысында шығармашылықпен қолданады және дамытады, жеке білім беру материалдарын, онлайн курстар мен ресурстарды әзірлеу
- цифрлық деректермен жұмыс істеу, оқытудың тиімділігін бағалауды жүзеге асыру, оқу аналитикасы негізінде оқу процесін ұйымдастыру бойынша шешімдер қабылдау, заманауи цифрлық контент құру, цифрлық білім беру ортасында педагогикалық жобалау мен педагогикалық дизайнды жүзеге асыру