Туристік индустрия кәсіпорындарындағы маркетинг

  • Пәнді игерудің мақсаты студенттерді туристік фирманың маркетинг принциптерімен, функционалдық міндеттерімен және стратегияларымен таныстыру, туристік индустриядағы өткізу нарықтарын, тұтынушыларды, клиенттерді, бәсекелестерді бағалау, туристік қызметтің өнімдері мен қызметтерінің сапасын басқару және бақылау құралдарын қолдану, сондай-ақ студенттерді туризм саласында маркетингтік технологияларды қолдану бойынша нақты шешімдер қабылдауға үйрету, туристік өнімдер мен қызметтерді жылжыту дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
  • Образовательная программа 6B05203 Рекреациялық география және туризм
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top