Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05203 Рекреациялық география және туризм в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бакалаврларды туристік-рекреациялық салада жұмыс істеуге, рекреациялық география және туризм саласында теориялық білімі бар; деректерді жинау мен талдаудың заманауи әдістерін меңгерген; туристік-рекреациялық әлеуетке баға бере алатын, экскурсия жүргізудің әртүрлі технологияларын қолдана алатын және алған білімдерін туристік қызметтер нарығының үнемі өсіп келе жатқан талаптарына сәйкес практикада қолдана алатын бакалаврларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B052 Жер туралы ғылым
  • Дайындық бағыты 6B052 Қоршаған орта

Пәндер

  • Топырақтану негіздері

    Пәнді меңгеру мақсаты – табиғаттың дербес денесі ретінде топырақтың құрылымы, құрамы және қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру, топырақтың географиялық таралуы, оның пайда болу және даму заңдылықтары туралы түсінік беру, топырақ генезисі теориясының негізгі мәселелері, Қазақстан мен ТМД табиғи аймақтары мен аймақтарының топырақ жамылғысы, топырақтың табиғаттағы қызметі мен рөлі, экологиялық жағдайы, топырақты қорғау және тиімді пайдалану туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы биология

    Пәнді игерудің мақсаты – тірі жүйелердің қасиеттері, өмірдің тарихи дамуы, планетарлық процестердегі биотаның рөлі туралы тұтас түсінік беру, ағзалар арасындағы өзара әрекеттесуді ашу және олардың жеке топтарының биосферадағы рөлін анықтау, кеңістіктегі де, уақыттағы да өзгеретін экологиялық ортаға байланысты тірі табиғаттың өзгеруін көрсету. Сондай-ақ өсімдіктер, жануарлар және басқа организмдер қауымдастығының географиялық таралуы мен орналасу заңдылықтарын анықтау және кәсіби пәндерді зерттеуге негіз беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы жертану

    Пәнді игерудің мақсаты – құрамдас бөліктері тығыз өзара әрекеттесе отырып, үздіксіз дамитын Жер планетасы біртұтас материалдық жүйе ретінде идеяны қалыптастыру, Жерді ғарыштық дене ретінде сипаттау, жердің құрамдас қабықтарын зерттеуге ықпал ету, физикалық географияның дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру және студенттерді физикалық географияның келесі курстарын қабылдау үшін қажетті біліммен қамтамасыз ету болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы химия

    Пәнді игерудің мақсаты – құрамдас бөліктері тығыз өзара әрекеттесе отырып, үздіксіз дамитын Жер планетасы біртұтас материалдық жүйе ретінде идеяны қалыптастыру, Жерді ғарыштық дене ретінде сипаттау, жердің құрамдас қабықтарын зерттеуге ықпал ету, физикалық географияның дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру және студенттерді физикалық географияның келесі курстарын қабылдау үшін қажетті біліммен қамтамасыз ету болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Туристік қызметтің негіздері

    Пәнді оқудың міндеттері: туристік қызмет ерекшеліктерін зерттеу, студенттерді туризм саласындағы терминологиямен, туризмді дамыту негіздерімен, туристік кәсіпорын қызметінің негіздерімен және қазіргі заманғы тенденциялармен таныстыру, туристік саланы дамытуда туризм саласындағы қарым-қатынас ережелерін қалыптастыру, туристік өнімді қалыптастыру және насихаттау технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру, нормативтік, анықтамалық және әдістемелік материалдарды пайдалану, адамдарды басқару және командада жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геология және геоморфология негіздері

    Пәнді меңгерудің мақсаты: геология және геоморфология ғылым ретінде, олардың зерттеу әдістерімен, Жердің құрылымы мен жасы, оның Күн жүйесінің басқа планеталар арасындағы орны туралы негізгі мәліметтерімен таныстыру; экзогендік және эндогендік процестер туралы білімдерін қалыптастыру; жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтерін және олардың даму заңдылықтарын; қазіргі тектоникалық түсініктер; геологиялық зерттеудің негізгі әдістерімен таныстыру, жер қыртысының материалдық құрамы – минералдар мен тау жыныстары және олардың түзілуі туралы алғашқы мәліметтер, геологиялық процестердің маңызды заңдылықтарын қарастыру, Жердің негізгі құрылымдық элементтерінің жалпы сипаттамасымен, олардың құрылымы мен эволюциясымен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және экологиялық факторлардың әрекет ету заңдылықтарымен танысуға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімді қалыптастыруға, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру

    Пән креативті, шығармашылық ойлауды дамытуға, бизнес-идеяларды қалыптастыру әдістерін, бизнес-модель құру принциптерін зерделеуге, оның тиімділігін бағалауға, ғылыми-техникалық әзірлемелерді коммерцияландыруға, стартап жобасын құру және іске асыру мақсатында бірегей кәсіпкерлік бастамаларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен дағдыларды пайдалану жаңа идеяларды қалыптастыруға, дамудың инновациялық жолдарын ұсынуға, оларды стейкхолдерлер алдында сауатты ұсынуға, кәсіби міндеттерді қораптан тыс және тиімді шешуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама

    Пән бизнес ортаны, бизнесті дамытудың құқықтық аспектілерін, кәсіпкерлік қызмет бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша заңнамалық базаны зерделеуге бағытталған. Алынған біліктер мен дағдыларды пайдалану бәсекелестік жағдайында бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді басқаруға және шешуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы Заңнама білімін практикалық қызметте қолдануға, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың шарттары мен түрлерін ажыратуға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қандай шараларын қолдануға болатынын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби шет тілі

    Пәннің мақсаты оқытудың алдыңғы сатысында (бакалавриат) қол жеткізілген шет тілін меңгеру деңгейін арттыру және шетелдік әріптестермен және әріптестермен қарым-қатынас жасау кезінде кәсіби және ғылыми қызмет салаларының әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ шет тіліндегі ресурстарды пайдалана отырып, когнитивті және зерттеу біліктерін дамыту үшін шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті деңгейін меңгеру болып табылады. Пәннің міндеттері: Білім беруді және өз бетінше білім алуды жалғастыру мақсатында, ең алдымен таңдалған мамандық шеңберінде оқытылатын шет тілін пайдалану; қарым-қатынас тақырыптары мен салаларына сәйкес жаңа тілдік құралдарды, осы құралдармен коммуникативтік мақсаттарда жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дүниежүзінің экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің шет елдердің әлеуметтік-экономикалық географиясының дамуының негізгі тенденциялары туралы, қазіргі заманның маңызды аймақтық және жаһандық мәселелерін шешудегі экономикалық-географиялық тәсілдің маңыздылығы туралы, экономикалық және әлеуметтік географияның ғылыми ілімдері, теориялары мен тұжырымдамалары, отандық және шетелдік мектептердің ғылыми идеялары, экономикалық-географиялық талдау әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру, пәнді оқу барысында алған білімдері мен дағдыларын тәжірибеде қолдана білу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ландшафттану

    Пәнді игерудің мақсаты геожүйелердің негізгі қасиеттері, географиялық қабықтың аймақтық және жергілікті дифференциациясының заңдылықтары, Ландшафттардың жіктелуі және оның морфологиялық бірліктері, ландшафт компоненттері мен ландшафт түзуші факторлар, ландшафттарды оқшаулау принциптері және олардың морфологиялық бірліктері, ландшафттағы заттардың биогендік және абиогендік айналымының негізгі заңдылықтары, табиғи-аумақтық кешендердің құрылымы, олардың қызметі, динамикасы мен эволюциясы, ҚР аумақтарын ландшафты аудандастыру мәселелерін қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Метеорология және климатология

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің атмосфераның құрылымы, ауа массаларының қозғалысы, радиациялық және жылу балансы, метеорологиялық элементтер (температура, ауа ылғалдылығы, жауын-шашын, ылғалдың булануы, желдің бағыты мен жылдамдығы, т.б.) туралы, климат және олардың өзгеру болжамдары, метеорологиялық мәліметтерді өлшеу әдістері мен техникалық құралдары туралы білімдерін қалыптастыру; пәнді оқу барысында алған білімдері мен дағдыларын тәжірибеде қолдана білу қабілеттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Туризм географиясы

    Пәнді меңгеру мақсаты туристік орталықтар мен аймақтардың қалыптасу заңдылықтарын анықтау; олардың аймақтық және халықаралық мамандануын анықтау; олардың дамуының негізгі факторларын анықтау; олардың географиялық орналасуын және жекелеген аймақтар мен елдердің нақты әлеуметтік-экономикалық және табиғи жағдайларында қызмет ету механизмін сипаттау; туристік аудандастыруды дамыту (аймақтық қалыптасу жағдайлары мен факторларын, заңдылықтары мен принциптерін зерттеу); туристік формациялардың таксономиялық құрылымын негіздеу; жекелеген аймақтар мен елдердің туристік ресурстарын сараптау; Қазақстан Республикасындағы туризмді дамытудың ұлттық және аймақтық ерекшеліктерін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Картография және топография негіздері

    Пәнді меңгеру мақсаты географиялық карталар мен картографиялық туындылардың негізгі түрлері мен типтері туралы, негізгі картографиялық проекцияларды құрастыру әдісі бойынша жіктеу туралы білімді қалыптастыру; тақырыптық жоспарлар мен карталарды құру және пайдалану үшін негізгі технологияларды, соның ішінде компьютерлік технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру; топография және картография саласындағы білімді, орта мектепте география пәнін оқытуда және ғылыми зерттеулерде қолдану болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Гидрология

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің гидросфераның және оның құрамдас бөліктерінің негізгі қасиеттері: мұхиттар, теңіздер, өзендер, мұздықтар, көлдер мен су қоймалары, батпақты сулары туралы, гидросферада болып жатқан процестердің жалпы заңдылықтары, гидросфераның планетаның басқа қабықтарымен (сфераларымен) байланысы туралы білімдерін қалыптастыру, су объектілерін зерттеу әдістерін қолдану және су объектілерінің гидрологиялық режимінің негізгі көрсеткіштерін есептеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзі тарихы

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің бойында тарихи білім, оның негіздері, әлемдік тарихи процестің заңдылықтары, даму жолдарының алуан түрлілігі туралы жүйеленген түсінік қалыптастыру; дүниежүзілік тарихтың негізгі кезеңдері, оның бетбұрыс сәттері туралы түсінік қалыптастыру; тарихтың жаһандық, өңірлік және т. б. деңгейлердегі барысына әсер ететін әлеуметтік-саяси, экономикалық және идеологиялық факторларды анықтау, студенттердің бойында әлемдік тарихи процестің мәдени-тарихи ерекшелігі туралы кешенді түсінік қалыптастыру болып табылады.; болашақ кәсіби қызмет саласына байланысты тарихи мәселелер шеңберіне кіріспе; тарихи ақпаратты алу, талдау және жалпылаудың негізгі дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Туризмнің тұрақты дамуын математикалық модельдеу

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаттары аймақтық туризмнің тұрақты дамуының математикалық үлгілерін қалыптастыру және оларды қолдаушы құралдарды әзірлеу, аймақтық туристік кластердің тұрақты дамуын қамтамасыз ететін факторларды анықтау; өңірлік туристік кластерді дамытудың оңтайлы сценарийлерін және негізгі даму факторларын анықтау; өңірлік туристік кластердің даму деңгейін болжауға және басқару шешімдерінің аймақтың экономикалық, экологиялық және әлеуметтік тұрақтылығына әсерін бағалауға мүмкіндік беретін тұрақты туризмді дамыту моделін әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Табиғатты туристік-рекреациялық пайдалану

    «Туристік және рекреациялық табиғатты пайдалану» пәнін меңгерудің мақсаты – туризм мен қоршаған ортаның өзара байланысын зерттеу, рекреацияның дамуына байланысты процестер мен құбылыстардың кеңістіктік көрінісі туралы түсініктерді қалыптастыру, конструктивті ойлауды дамыту. кеңістікте рекреациялық қызметті оңтайлы ұйымдастыру бойынша ұсыныстар әзірлеу, аумақтық-рекреациялық жүйелерді тұрақты дамыту, туризммен және рекреациялық табиғатты пайдаланумен байланысты әлеуметтік маңызды мәселелерді талдау қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Рекреациялық география

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді Ел ішіндегі және жекелеген объектілердегі рекреациялық ресурстарды аумақтық (кеңістіктік) бөлу жүйесімен таныстыру, ресейлік және әлемдік ауқымда маңызы бар объектілер туралы білім алу, сондай-ақ оларды ұқыпты және ұтымды пайдалану мен туристік қызметте қолдануға тәрбиелеу; туристік аудандастырудың сипаты мен ерекшеліктері туралы, оны қайта қарау тәсілдері туралы білім алу және Қазақстанның туристік-рекреациялық аудандары мен аймақтарының қазіргі заманғы торын зерделеу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Туризмнің экономикасы мен статистикасы

    Пәнді меңгерудің мақсаты – туристік нарықтың құрылымы, туристік индустрияның экономикалық функциялары, баға белгілеу ерекшеліктері, туристік нарықтағы сұраныс пен ұсыныс көрсеткіштері туралы түсінік қалыптастыру; әртүрлі салалардағы қызметтің тиімділігін бағалауда экономикалық білім негіздерін, халықаралық және ішкі туризмді, туристік сапарларды, туристік кірістер мен шығыстарды, туристік индустрия кәсіпорындарының қызметін талдауда жалпы статистика әдістерін қолдана білу; туристік кәсіпорын қызметінің тиімділігін бағалау, туристік өнімнің өзіндік құнын есептеу, нарықтық экономика жағдайында туристік кәсіпорынның даму стратегиясын жасау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дүниежүзінің саяси географиясы

    Пәнді меңгеру мақсаты –дүние жүзінің саяси географиясының қалыптасуы, дүние жүзінің саяси картасының қалыптасуы, саяси география бойынша сыртқы және ішкі саяси ойлардың теориясы мен тұжырымдамасы, географиялық орны туралы, мемлекеттердің өзара қарым-қатынасы, әлемдік аренадағы саяси күштердің қазіргі кездегі позициясы мен орны, географиялық мемлекеттану контекстінде әлемдік саяси процестің негізгі заңдылықтары мен тенденциялары туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Туристік индустрия кәсіпорындарындағы менеджмент

    Пәнді игерудің мақсаттары студенттерді туристік индустрияны басқаруды ұйымдастырумен, отандық және шетелдік туристік фирмаларда қолданылатын басқарудың негізгі әдістерімен, принциптерімен және функцияларымен таныстыру, сондай-ақ студенттерді туристік индустрия кәсіпорындарын ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктері мен проблемаларын анықтауға, басқару шешімдерін әзірлеуге және қабылдауға, ұжымдағы жанжалдарды анықтауға, шешуге, тапсырмаларды делегациялауға, туристік индустрияны басқарудың заманауи тәсілдерін қолдануға үйрету болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық географиясының дамуының негізгі тенденциялары туралы түсініктерін қалыптастыру; Қазақстан Республикасының қазіргі әлеуметтік-экономикалық жағдайының ерекшеліктерімен таныстыру, ішкі табиғи-ресурстық әлеуетін, экономикалық-географиялық жағдайын, еңбек ресурстарын және экономиканың қалыптасқан салалық және аумақтық құрылымын қарастыру, Қазақстан Республикасының территориясының саралануын зерделеу республиканың әлеуметтік-экономикалық даму деңгейі бойынша, алған білімдерін орта мектепте география пәнін оқытуда және ғылыми ізденістерде пайдалана білу дағдыларына баулу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаның геохимиясы мен геофизика

    Пәнді меңгерудің мақсаты – жер бетіндегі химиялық элементтердің пайда болу тарихы, қоршаған ортадағы химиялық элементтердің миграциясының процестері туралы, жер қыртысының, гидросфераның, атмосфераның және тірі заттың химиялық құрамы туралы түсінік қалыптастыру, және олардағы химиялық және физикалық процестердің жалпы заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; биосфераның химиялық ұйымдастырылуын сақтау және қорғау мәселесін шешу үшін, қоршаған ортаны ластанудан бақылау және қорғау әдістерін жасау және жетілдіру үшін геохимия мен геофизиканың маңыздылығын көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясы

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық географиясының дамуының негізгі тенденциялары туралы түсініктерін қалыптастыру; Қазақстан Республикасының қазіргі әлеуметтік-экономикалық жағдайының ерекшеліктерімен танысу, ішкі табиғи-ресурстық әлеуетін, экономикалық-географиялық жағдайын, еңбек ресурстарын және экономиканың қалыптасқан салалық және аумақтық құрылымын қарастыру, Қазақстан Республикасының территориясының саралануын зерделеу; республиканың әлеуметтік-экономикалық даму деңгейі бойынша, алған білімдерін орта мектепте география пәнін оқытуда және ғылыми ізденістерде пайдалана білу дағдыларына баулу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сервис және туризмдегі қоғаммен байланыс

    Пәнді зерделеудің мақсаты мүдделерді үйлестіру негізінде және студенттерді қоғамдық қатынастарды басқару саласында мамандандырумен қамтамасыз етуде азаматтармен және ұйымдармен қоғамдық қатынастар субъектілерінің өзара іс - қимыл заңдылықтарын зерделеу, қоғаммен байланысты дамытудың қазіргі заманғы тенденцияларымен туризмге таныстыру, PR – қызметте басқару жүйесін құрудың әдіснамалық принциптері, PR-қызметті мемлекеттік реттеу принциптері болып табылады, туризмдегі қоғаммен байланыстың негізгі әдістері мен құралдарын практикада қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ауыл шаруашылығын дамыту географиясы: жаһандық үрдістер, аймақтық контрастар

    Пәнді меңгерудің мақсаты – кеңістікте әртүрлі типтегі ауыл шаруашылығы объектілерінің дамуы мен орналасуын, мұндай орналастырудың себептері мен факторларын, жер қорының құрылымы мен өнімділігін, дүние жүзінің қазіргі агрогеографиясын, функционалдық рөлін зерттеу болып табылады; әртүрлі елдердің халық шаруашылығын дамытудағы ауыл шаруашылығы, әртүрлі елдердің аумақтық және салалық құрылымының аймақтық ерекшеліктерін анықтай отырып, алған білімдерін орта мектепте география пәнін оқытуда пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы географиялық әдістер

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаты – ғылыми географиялық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін ашу, студенттерді өз бетінше кешенді физикалық-географиялық зерттеулер жүргізе білуге дайындау; табиғи және табиғи-антропогендік геожүйелерді кешенді физикалық-географиялық зерттеу әдістерімен және қазіргі физикалық географияның ақпараттық базасымен таныстыру, мектепте географияны оқытуда және ғылыми мәселелерді шешуде географиялық әдістерді тәжірибеде қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Туризм индустриясы кәсіпорындарының экономикасы

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттерге туризм мен қонақжайлылықты салааралық кешен ретінде және оның қызмет ету ерекшеліктерін, туристік және қонақ үй қызметтері нарығының құрылымын, бәсекелестік және баға саясатының логикасын, біртұтас көзқарасын түсіндіру, пәннің негізгі теориялық ұғымдары мен терминологиялық аппаратын; туристік кәсіпорындардың қызметін ұйымдастыру және басқару; туристік кәсіпорынның құрылымы; туристік бизнестің ұйымдық-құқықтық нысандары; туристік индустрия кәсіпорындарының туристік өнімді басқаруда, әзірлеуде және енгізуде заманауи технологияларды қолдану; кәсіпорындағы қызметті жоспарлау және бизнес-жоспарлау туралы білім беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Туризмдегі жарнама

    "Туризмдегі жарнама" пәнін меңгерудің мақсаты студенттерді туристік қызметтер жарнамасының мақсаттары мен міндеттерімен, ҚР-дағы және шетелдегі туристік фирмаларда жарнамалық науқандарды өткізу ерекшеліктерімен таныстыру, сондай-ақ студенттерге жарнама заңдарын, фирмалық стиль мен ұрандарды, жарнама түрлерін үйрету, жарнамалық бюджетті әзірлеу туралы шешім қабылдау, жарнамалық өтініштің мазмұны және тұтынушылар арасында туристік қызметтер туралы ақпаратты тарату құралдары болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Туризм технологиясы және аумақтық ұйымдастыру (түрлері бойынша)

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттер арасында туризмнің түрлерінің технологиялық ерекшеліктері мен аумақтық ұйымдастырылуы туралы теориялық білім жүйесін қалыптастыру, туризмнің бұқаралық және арнайы түрлерін қалыптастырудың мотивациялық, әлеуметтік және психологиялық негіздерін зерттеу; ұйымдастыру ерекшеліктерін, туризмнің әртүрлі түрлерін дамытудың негізгі ерекшеліктері мен мәселелерін зерттеу; туризмнің жекелеген түрлері шеңберінде негізгі туристік бағыттардың аумақтық ұйымдастырылуын және инфрақұрылымын зерделеу; Қазақстан Республикасындағы және дүние жүзі елдеріндегі қазіргі жағдайдағы туризмнің әртүрлі түрлерінің дамуының негізгі тенденцияларын анықтау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туристік индустрия кәсіпорындарындағы маркетинг

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді туристік фирманың маркетинг принциптерімен, функционалдық міндеттерімен және стратегияларымен таныстыру, туристік индустриядағы өткізу нарықтарын, тұтынушыларды, клиенттерді, бәсекелестерді бағалау, туристік қызметтің өнімдері мен қызметтерінің сапасын басқару және бақылау құралдарын қолдану, сондай-ақ студенттерді туризм саласында маркетингтік технологияларды қолдану бойынша нақты шешімдер қабылдауға үйрету, туристік өнімдер мен қызметтерді жылжыту дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлемдік экономика географиясы

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаты – макро-, мезо- және микрогеографиялық деңгейде әлемдік экономикалық жүйе дамуының динамикасы мен кеңістіктік заңдылықтарын талдау саласындағы білімді қалыптастыру; дүние жүзінің өндіргіш күштерінің аумақтық ұйымдастырылуы туралы түсінік қалыптастыру, дүниежүзілік шаруашылық географиясы саласындағы аналитикалық іс-әрекет дағдыларын қалыптастыру, мектепте географияның әлеуметтік-экономикалық циклін оқытуға қажетті табиғи-ресурстық әлеуетінің, әлемдік шаруашылықтың салалық және аумақтық құрылымдарының сипаттамаларымен, сонымен қатар практикалық іс-әрекеттермен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Пәнді меңгерудің мақсаты – Қазақстан Республикасының табиғи ерекшеліктері, табиғи кешендері мен ландшафттарының даму тарихы, табиғи және антропогендік өзгерістер факторлары туралы тұтас білім беру; Қазақстан Республикасы аумағының жалпы дамуы және зерттелу тарихы туралы, аймақтық және жергілікті деңгейдегі геожүйелердің кеңістіктік-уақыттық ұйымдастырылу ерекшеліктері, физикалық-географиялық аудандастыру әдістері және принциптері туралы студенттердің білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халық географиясы

    Пәнді меңгерудің мақсаттары халық географиясының теориялық және практикалық негіздері, халық географиясының даму тарихы, халықты және демографиялық процестерді зерттеудің қазіргі әдістері туралы білімдерін қалыптастыру, демографиялық географияның жалпы және аймақтық ерекшеліктері, көші-қон, этникалық процестер, отырықшылық және урбанизация процестері туралы дағдыларды қалыптастыру, алған білімдерін мектепте география пәнін оқытуда, сонымен қатар практикалық іс-әрекеттерде қолдануға үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоэкологиялық мәліметтерді өңдеудің геоақпараттық технологиялары

    Пәнді меңгерудің мақсаты кеңістіктік мәліметтерді цифрлық модельдеу бойынша білім алу және меңгеру, географиялық және геоэкологиялық зерттеулерде геоақпараттық технологияларды қолдану принциптерін оқып үйрену. Курсты оқу барысында студент кеңістіктік мәліметтерді цифрлық модельдеу бойынша білім алады; зерттеуде геоақпараттық технологияларды қолдану принциптерін оқып үйренеді, ландшафттарды зерттеу құралдарының бірі ретінде геоақпараттық жүйелерді құру әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көлік және инфрақұрылым географиясы

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаттары материалдық өндіріс саласы және инфрақұрылымның маңызды құрамдас бөлігі ретінде көлік туралы білім жүйесін құру, экономиканың аумақтық құрылымы жүйесіндегі көліктегі аумақтық айырмашылықтарды анықтайтын заңдылықтар мен факторларды зерттеу; табиғи жағдайлардың, табиғи-географиялық ортаның көлікке әсер ету мәселелерін зерттеу; әртүрлі көлік түрлерінің орналасуы мен жұмысын зерттеу; көлік желілерінің құрылымын талдау; әртүрлі аймақтар мен елдердегі көлік жүйелерінің дамуы мен қызметін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғатты рекреациялық пайдалану экономикасы

    Оқу пәнін меңгерудің міндеттері рекреациялық табиғатты пайдалану саласындағы экономикалық заңдылықтардың әрекет ету ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы заманауи ғылыми түсініктерді қалыптастыру; рекреациялық табиғатты пайдаланудың негізгі ұғымдары, категориялары туралы білімдерін қалыптастыру; рекреациялық табиғатты пайдаланудың табиғи ортаға әсер ету заңдылықтарын белгілеу, табиғатты ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау технологияларын әзірлеу және қолдану қабілеті; рекреациялық табиғатты пайдаланудың қоршаған ортаға әсерін бағалау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ГАЖ-технологияларды қолдану арқылы аймақтық талдау әдістері

    Оқу пәнін меңгерудің міндеттері студенттерге ГАЖ технологияларын, қашықтықтан зондтау және картографиялық зерттеу әдістерін қолдана отырып, аймақтанудың заманауи әдістерін үйрету, аймақтық жүйенің құрылымы мен функциялары, оны талдау әдістері мен аналитикалық модельдері туралы білімдерін қалыптастыру; экономикалық және кеңістіктік байланыстарды құрайтын аймақтың, аймақтың халық жүйесінің құрылымы мен динамикасын, шаруашылық салаларының аумақтық ұйымдастырылуын және олардың кешендерін талдау негіздері бойынша білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоурбанистика

    Пәнді меңгерудің мақсаты қала орталықтарының жұмыс істеуі мен дамуымен байланысты мәселелерді зерттеу, қаланың географиялық орналасуының ерекшеліктері, қалаларды жобалау негіздері, қалалардың типологиясы мен классификациясы туралы білімдерді қалыптастыру; урбанизацияның ерекшеліктері, тарихи және заманауи контексте қала және қалалық ортамен жұмыс істеу принциптері, пәнді игеру кезінде алған білімдерін педагогикалық және ғылыми қызметте пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаға әсерді бағалау

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаттары - белгіленген шаруашылық және басқа да қызметтің ОЖ-ға әсерін бағалау бойынша білім негіздерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнамаға сәйкес ҚР ОЖ-ға әсер етуді бағалау тәртібі мен рәсімдерін зерделеу. Студенттер ҚОӘБ және ЭЭ процедураларының нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуін, ҚОӘБ әлеуметтік-экономикалық аспектілерін, ҚОӘБ негізгі бөлімдерінің мазмұнын, қоршаған ортаның барлық компоненттеріне және жалпы ландшафтқа (ҚОӘБ) әсер етуді бағалауды жүргізудің принциптері мен әдістерін, медициналық-әлеуметтік бағалауларды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР және әлемнің табиғи және мәдени мұрасы

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаттары мұра феноменін, адамзаттың маңызды ресурстарының бірі ретінде табиғи және мәдени мұраны сақтау және тиімді пайдалану стратегияларын зерттеу, оның әлеуметтік-экономикалық және әлеуметтік-мәдени дамуын, қалыптасуын анықтау, жаһандық құбылыс ретіндегі табиғи және мәдени мұра туралы студенттердің заманауи ғылыми идеяларын және оны тұрақты даму үшін басқару дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның киелі географиясы және топонимика

    Курс жас ұрпаққа қалыптасу және даму тарихы, аймақтың археологиялық ескерткіштері, халықтың этноәлеуметтік және этносаяси тарихы, өлкенің тарихи тұлғаларының рөлі мен орны, сакралды география (топонимика, ономастика) мәселелері арқылы өзінің кіші Отаны туралы толық және терең білім алуға көмектесу мақсатында киелі жерлерді зерттеудің негізгі мәселелерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік-рекреациялық жобалау негіздері

    Пәннің мақсаты: студенттердің аймақтық туристік-рекреациялық бағдарламаларды әзірлеу мен қаржыландырудың ерекшелігі мен технологиясын зерттеу негізінде туристік-рекреациялық саладағы жобалық қызметті зерттеумен байланысты құзіреттіліктерін қалыптастыру. Міндеттері: Туристік-рекреациялық жобалау процесін басқару туралы жүйеленген білім алу; туристік-рекреациялық жобалаудың практикалық дағдыларын, туристік-рекреациялық жобаны әзірлеу әдістері мен тәсілдерін меңгеру; Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорнын құру немесе дамыту кезінде жобалық талдау жүргізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі көліктік қамтамасыз ету және логистика

    Пәнді меңгерудің мақсаты - туризм индустриясының тиімді қызмет етуінің маңызды элементтерінің бірі болып табылатын туризмдегі көлік қызметі мен логистика негіздерін оқу; туристік пәндердің жалпы кешеніндегі көлік қызметінің орнын анықтау; көлік қызметінің негізгі түрлерін зерделеу және студенттерді көлік қызметі процесінің негізгі қатысушыларымен таныстыру; әлемнің негізгі көлік жүйелері туралы түсінік беру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Туристік қызметті құқықтық қамтамасыз ету

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің білім беру бағдарламасын меңгеру кезеңдерін сипаттайтын жалпы мәдени және жалпы кәсіптік құзыреттіліктерін қалыптастыру және туристік қызметті реттейтін заңнамалық және нормативтік аспектілердің дамуын қамтамасыз ету; әлеуметтік-мәдени сервис және туризм саласындағы халықаралық және отандық нормашығармашылықты перспективалық бағалау үшін зерттеу дағдыларын игеру болып табылады. Курстың практикалық бөлігі туристік және сервистік қызмет ауқымында білікті нормативтік-құқықтық білім алу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлемдік мәдениет және өнер

    Пәннің мақсаты: студенттердің ғылыми деңгейін арттыру, жеке тұлғаның шығармашылық дамуы және оның өзін-өзі қалыптастыруын жүзеге асыру. Пәннің міндеттері әлемдік мәдениет пен өнер туралы жүйелі түсініктерді дамыту; әлемдік мәдениеттің негізгі мәселелерін талдау; тарихи-типологиялық дискурста әлемдік мәдениет пен өнердің даму заңдылықтарын зерттеу; мәдениет құбылыстары туралы эмпирикалық білімді өзектендіру және өнердің материалдық және нақты құбылыстарына контекстік көзқарасты қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Картографиялық жалпылаудың негізгі факторлары мен түрлерін, картаның тілін, оның құрылымы мен грамматикасын, картографиялау тәсілдерін, карталардың ақпараттық қасиеттерін білу; топографиялық карталардың мазмұны бойынша жер бедерінің географиялық сипаттамасын орындай білу, карталар мен схемаларда сандық және сапалық ақпаратты графикалық түрде көрсете білу; нүктенің географиялық координаттары бойынша топографиялық карта парағының номенклатурасын анықтау; аспаптарды пайдалана отырып, жер бедерін түсіруді жүргізу; ғылыми және білім беру қызметінде зерттеудің картографиялық әдісін қолдану; аэротүсірілімдерді топографиялық дешифрлеуді орындау; картографиялық проекцияларды тану.
  • Тұтынушылардың сұраныстарына сәйкес келетін туристік өнімдердің әртүрлі түрлеріне арналған стратегиялар мен бағдарламаларды ұйымдастырудың және іске асырудың теориялық негіздерін, туристік индустриядағы сату жүйесінің технологиялары мен жалпы заңдылықтарын, туризм индустриясының негізгі субъектілері, туроператор қызметінің рөлі мен мәні, туроператор қызметінің міндеттері, турды жобалау және жоспарлау тәртібі, турлардың әртүрлі түрлерін ұйымдастыру ерекшеліктері, турлардың қызмет көрсету кластарына, туристік сапарларда Көлік құралдарын пайдалану ерекшеліктері, туристік қызметті және туристік тасымалдауды құқықтық реттеудің құқықтық негіздері мен ерекшеліктерін білу; қоғаммен байланыстың мәні мен міндеттерін талдай отырып туристік кәсіпорынның жарнамалық қызметін жоспарлау бойынша жұмысты ұйымдастыра алу.
  • Физикалық-географиялық зерттеулердің заманауи әдістерін, бағдарламалық құралдарын, ГАЖ ортасында тақырыптық карталарды құру және пайдалану, деректер қоры мен геодеректерді картографиялау және жобалау әдістері мен технологияларын меңгеру.
  • Жалпы биология негіздері, табиғатты оңтайлы пайдалану және табиғатты қорғау принциптері туралы білімді көрсету және негізгі түсініктерді қолдану, негізгі биогеографиялық заңдар мен олардың әрекет ету шекаралары туралы түсінікке ие болу; биогеоценоздар мен жалпы биосфера компоненттері арасындағы әртүрлі қатынастарды анықтау және тұжырымдау; химияның іргелі бөлімдерінің негізгі теорияларын меңгеру.
  • Әлемдік тарих, әлемдік мәдениет және өнер туралы білімдерін, олардың даму заңдылықтарын, маңызды кезеңдер мен дәуірлерді, талдаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін, әртүрлі дәуірлердің және қазіргі заманғы өнердің мәдени өмірін зерделеу және бағалау критерийлерін көрсету; басқа елдер мен халықтардың мәдениеті мен әдет-ғұрыптарын білу; қазіргі заманғы әлеуметтік-мәдени қызметтің тарихы мен мәдениеті, жетекші бағыттары туралы қазіргі білімді ұйымдастыру-басқару жұмысында қолдану.
  • Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы білу; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыру.
  • Әлемнің және ҚР физикалық географиясының жалпы және теориялық негіздерін, ҚР аумағын физикалық-географиялық зерттеу және аудандастыру кезеңдері туралы, қалаларды жобалау негіздерін, қалалардың типологиясы мен жіктелуін, әлем өңірлеріндегі урбанизацияның қазіргі заманғы ерекшеліктерін білу; экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның теориялық негіздері туралы білімдерін көрсету, қазіргі демографиялық құбылыстар мен процестер, демографиялық болжау мен демографиялық саясаттың теориялық негіздері туралы негізгі терминдерді, ұғымдарды, категорияларды, факторларды, үрдістер мен заңдылықтарды, ауыл шаруашылығы мен қоршаған географиялық орта арасындағы қатынастарды меңгеру.
  • Қоғам мен табиғаттың өзара іс-қимылы міндеттерін шешуде рекреациялық география мен туризм географиясының орнын, географияның қолданбалы бағыттарының принциптері мен әдістерін, ҚР негізгі қасиетті, мәдени, тарихи және табиғи ескерткіштерін, ҚР географиялық атауларын (топонимдерін), олардың мағынасын, құрылымын, шығу тегін, жалпы географиялық және арнайы топонимикалық терминдерді білу; географиялық білімді практикалық міндеттерді шешуде қолдану; адамның шаруашылық қызметінің қоршаған ортаға әсерінің салдарын бағалау; туристік-рекреациялық жобалаудың, аумақтарды игерудің және дамытудың заманауи технологияларын меңгеру.
  • Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч-презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдану.
  • Экологиялық қызметтерді және экологиялық залалды қоса алғанда, табиғи игіліктерді бағалаудың негізгі тәсілдері, рекреациялық жүктемені бағалаудың әдістемелік тәсілдері; рекреация және туризм тұрғысынан табиғат пайдалануды дамытудың табиғи және экологиялық факторларын айқындау; рекреациялық табиғат пайдалану экономикасы саласындағы практикалық міндеттерді шешу үшін теориялық білімді қолдану; рекреациялық жүктемені бағалау және экологиялық-экономикалық талдау әдістері дағдыларын меңгеру .
  • Менеджменттің классикалық және заманауи тұжырымдамаларының мазмұнын, басқару шешімдерін қабылдау әдістерін, персоналды басқарудың теориялық және әдіснамалық тәсілдерін, персоналды басқарудың әлеуметтік-психологиялық және экономикалық ерекшеліктерін, туристік индустрияның ұйымдастырушылық негіздерін, туристік саланың құрылымын, туристік қызметке қатысушылар арасындағы құқықтық және экономикалық қатынастардың ерекшеліктерін, туризм экономикасы курсының пәнін, принциптері мен міндеттерін, туризмді экономикаға, туристік ұйымның құрылымына, туризмді ұйымдастыруды дамытуды жоспарлау әдістеріне әсер ету салдарын білу; туристік қызметтің шарттық құжаттамасын жасау; туристік өнімнің қажетті құрылымы мен мазмұнын құзыретті айқындау; туризмде қызметтерді брондаудың халықаралық жүйелерін қолдану; туризмде қызмет көрсетудің қазіргі заманғы технологияларын бейімдеу және дамыту; түрлі салалардағы қызмет нәтижелерінің тиімділігін бағалау әдістерін, туристік ұйымның қызметін құру және перспективалық дамыту әдістерін меңгеру.
  • Ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды дұрыс, дәлелді және анық құра білу, кәсіби және тұлғааралық коммуникацияда шет тілі білімін қолдануға қабілетті болу.
  • География, географиялық қабық, геоморфология, метеорология, гидрология, топырақтану, ландшафттану негіздері, ландшафттық-геоэкологиялық жобалау, мониторинг және сараптама әдістері туралы негізгі жалпы кәсіби теориялық білімді меңгеру; қоршаған ортадағы химиялық элементтердің таралуы туралы, тропосферадағы, гидросферадағы, педосферадағы химиялық және физикалық процестердің жалпы заңдылықтары туралы түсінікке ие болу; геосфералар мен тірі заттардың химиялық құрамын, көші-қон нысандарын және химиялық элементтердің қоршаған ортада болуының физика-химиялық жағдайларын білу; жаһандық және өңірлік геоэкологиялық проблемаларды шешу.
  • Мәдениеттің құндылық-семантикалық бірлігі және оның даму заңдылықтары, жекелеген дәуірлер мен халықтардың өнері, әр түрлі дәуірлердегі өнердің негізгі бағыттары мен стильдері, әлемдік және отандық мәдениет және олардың дамуындағы өнер туралы білімдерін көрсету; кәсіби қызметте мәдениет құбылыстары, материалдың контекстік көзқарасын және өнердің нақты құбылыстарын қалыптастыру туралы білімді қолдану.
Top