Стратегиялық маркетинг

  • Бұл курстың негізгі мақсаты студенттерде кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын әзірлеу саласында терең білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Студенттер нарықты игеруге және тұрақты пайдаға қол жеткізуге бағытталған стратегияларды әзірлеу мақсатында халықаралық және қазақстандық компаниялар қолданатын маркетингтің негізгі құралдарымен танысады. Курс студенттерге маркетингтік стратегияларды тиімді әзірлеу мен іске асырудың кең құралдарын ұсынатын табысты жағдайларды, әлемдік және жергілікті маркетинг тәжірибесіндегі өзекті әдіснамалар мен үрдістерді талдауға баса назар аударады.
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top