Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04116 Стратегиялық басқару және көшбасшылық в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Стратегиялық басқару және көшбасшылық саласында инновациялық, бірегей құралдар мен тәсілдерді меңгерген, көшбасшылық дағдылары бар, тиімді даму стратегиясын қалыптастыра алатын және жаһандану, Бәсекелестік және халықаралық интеграция жағдайындағы кез келген өзгерістерге жылдам жауап бере алатын жоғары білікті топ-менеджерлерді даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Өз ісін құру мақсатында бизнес заңнамасын, бизнес зерттеулер мен талдауды, кәсіпкерлікті, кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу және жүзеге асыру мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен ерекшеліктерін білімдерін көрсету
  • Кәсіпкерлік қызмет үшін бизнес зерттеулер мен аналитиканың қажетті нәтижелерін іздеу және пайдалану, аналитикалық құралдар мен заңдарды пайдалану негізінде басқарушылық шешімдер қабылдау, бизнес-процестерді ұйымдастыруға жүйелі көзқарас, кәсіпорын қызметін бағалау, бизнестің нарықтық құнын анықтау, бизнес-процестерді басқару негіздері және оларды ұтымды ұйымдастыру дағдыларын меңгеру
  • Инновациялық дамудың іргелі тұжырымдамаларын, экономикадағы жаһандық трендтерді, инновациялық кәсіпорынды басқарудың заманауи құралдарын, инновациялық және инвестициялық қызмет саласындағы проблемаларды анықтау және мәселелерді шешу дағдыларын меңгеру
  • Қазіргі экономиканың жаһандық тенденцияларын, олардың көріністерін, инновациялық және инвестициялық дамуды ескере отырып, экономикадағы жаһандық процестерді талдауды, оңтайлы шешім жолдарын анықтауды, ұйымды дамытудың стратегиялық баламаларын түсіну
  • Қаржы менеджменті, Қаржы менеджменті саласындағы білімдерін көрсету және оларды басшы ретінде тиімді басқару мақсатында компания қызметінде басқару шешімдерін қабылдау кезінде пайдалану
  • Ұйымды дамытудың стратегиялық баламаларын, стратегиялық таңдаудың мемлекет деңгейіндегі және жаһандық деңгейдегі ұйым қызметінің сәттілігіне әсерін, стратегиялық менеджменттің аналитикалық құралдарын, инвестициялар тәуекелін ескере отырып, сыртқы және ішкі ортаның белгісіздігі жағдайында басқарушылық шешімнің сапасын қамтамасыз етудің заманауи әдістерін, жаһандық экономикадағы ұйымдастырушылық өзгерістерді басқарудың заманауи тәсілдерін, персоналдың қарсылығын, стратегияларды қалыптастыруды түсіну және ұйымдастыру өзгерістерін жүргізу жоспарларын
  • Өзін-өзі тиімді басқару және команданы басқару, қаржылық және өндірістік әлеуетті, креативті, шығармашылық әлеуетті қалыптастыру, шешімдер үшін жауап беруге дайын болу, компанияның адами ресурстарын басқару және олардың қызметінің тиімділігін бағалау бойынша жұмыс дағдылары үшін басқару құзыреттерін қалыптастыру
  • Қазіргі заманғы ұйымдардағы кәсіби қызмет үшін қажетті басқару қызметіндегі эмоционалды интеллект дағдыларын қалыптастыру, келіссөздер жүргізу, әл-ауқат деңгейін арттыруға, компания процестеріне қатысуға, корпоративтік мәдениеттің технологиялары мен құралдары мен бренд менеджменті туралы түсініктерді арттыруға арналған кадрларды тарту және ұстап қалу
  • Басқарудың барлық процестерін оңтайландыру мақсатында компанияны тиімді басқару, компаниядағы келіссөздер қызметі үшін басшының оң имиджін құру бойынша өз стилін, корпоративтік мәдениетін, брендін, ұстанымын қалыптастыру дағдыларын меңгеру
  • Компанияда жобаларды тиімді басқарудың білімі мен дағдыларын, жобалық басқару негіздерін, ақпаратты өңдеу әдістерін және жобалық шешімдерді икемді қабылдауды, компанияны басқару процесін, материалдарды тапсырыс беру мен сатып алудан, маркетингтен, дайын өнімді жеткізумен, кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін және нарықта шығарылатын өнімді қамтамасыз етумен, компания ресурстарының барлық түрлерін басқарумен қалыптастыру
  • Маркетингтік коммуникация, жылжыту, жарнама, сатуды ынталандыру, пайда табуға және жобалар мен өндірістік функциялар мен міндеттерді сәтті жүзеге асыруға бағытталған кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын әзірлеу дағдыларын қолдану

Ұқсас БББ

Top