Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04116 Стратегиялық басқару және көшбасшылық в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Стратегиялық басқару және көшбасшылық саласында инновациялық, бірегей құралдар мен тәсілдерді меңгерген, көшбасшылық дағдылары бар, тиімді даму стратегиясын қалыптастыра алатын және жаһандану, Бәсекелестік және халықаралық интеграция жағдайындағы кез келген өзгерістерге жылдам жауап бере алатын жоғары білікті топ-менеджерлерді даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Инновациялық кәсіпкерлік

    Курс кәсіпорындардың инновациялық дамуының іргелі тұжырымдамалары, жаңа технологияларды енгізу саласындағы кәсіпкерлік қызметтің заманауи тәсілдері мен әдістері туралы білімді, инновациялық кәсіпорынды басқарудың заманауи құралдарын пайдалану, басқару процестерін жетілдіру, экономикалық тиімділігі жоғары инновацияларды енгізу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикадағы жаһандық трендтер

    Пәнді оқу қаржылық, материалдық, еңбек және басқа ресурстардың қозғалысы, әлемдік нарықта сұраныс пен ұсыныстың қалыптасуы, халықаралық компаниялардың қызметін қарастыру сияқты қазіргі экономиканың әлемдік тенденциялары туралы білім алуға бағытталған. дүниежүзілік экономикаға айтарлықтай әсер ететін, олардың көріністері, шешімдері және одан әрі даму перспективаларын айқындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесі

    Курс кәсіпкерлік туралы білімді кеңейтуге және нақтылауға, кәсіпкерлік қызметтің заманауи тәсілдерін, тұжырымдамаларын, түрлері мен ерекшеліктерін, өз бизнесін құру дағдыларын дамытуға, бизнес-жоспарларды әзірлеуге және оларды әрі қарай жүзеге асыру үшін жобаларды дайындауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорынның диагностикасы және бизнесті бағалау

    Курстың мақсаты – кәсіпорынның қызметін бағалау, негізгі қаржылық көрсеткіштерді талдау, өндірістік-шаруашылық қызметті бағалау, компанияның нарықтық құнын бағалау және капиталдандыру, бизнестің барлық құрамдас бөліктерінің, бизнес-процестер мен ресурстардың коммерциялық тартымдылығын бағалау ағындар дағдыларын беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес заңнамасы

    Пән кәсіпкерлік қызметтегі заңнамалық жүйені зерделеуге, қазіргі экономикалық жағдайларда кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу мен жүзеге асыру мәселелерін қарастыруға, кәсіпкерлікті жүргізудің заңнамалық негіздеріне, басқарушылық қызметке, есеп беруге, салық және еңбек заңнамасына қатысты жеке мәселелерді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаһандық экономиканы талдау

    Пән дүниежүзілік экономикалық процестерді және елдер арасындағы экономикалық қатынастардың дамуын, материалдық, ақпараттық, қаржылық, еңбек және басқа да ағындардың қозғалысын, жиынтық сұраныс пен жиынтық ұсынысты қалыптастыруды, нарықтардың өзара тәуелділігін, экономикалық қатынастардың дамуын жан-жақты түсінуге, ұлттық және халықаралық деңгейдегі экономикалық құбылыстар арасындағы байланыстарға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес-зерттеу

    Пәннің мақсаты – экономика мен бизнестің әртүрлі салаларында ғылыми зерттеулерді сауатты жүргізуге үйрету, негізгі экономикалық және бизнес-процестердің мәнін, зерттеу әдістерін, экономикалық ойлауды дамытуға бағытталған заманауи тәсілдерді, басқарушылық көзқарасты, қорытындылар мен ұсыныстарды, осы білімдерді тәжірибеде қолдануға мүмкіндік беретін бизнесті дамытудың өзекті мәселелерің оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жеткізілім тізбегі және бизнес-процестер

    Курс жеткізу тізбегіне кіретін кәсіпорынның бизнес-процестерін ұйымдастырудың жүйелі тәсілін түсінуге және пайдалануға, тәуекелдерді азайту және компания үшін өлшенетін экономикалық әсерге қол жеткізу мақсатында логистикалық байланыстарды, барлық бизнес-процестерді басқару процестерін жақсартуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару шешімдері

    Пән сыртқы және ішкі ортадағы белгісіздік жағдайында қабылданатын басқару шешімдерінің сапасын қамтамасыз етудің нарықтық факторларды және компания қызметіне инвестициялау тәуекелін ескере отырып, қазіргі заманғы әдістерін зерделеуге және қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өзгерістерді басқару

    Пәннің мақсаты-ұйымдастырушылық қызмет саласында теориялық негіздерді қалыптастыру, басқарудың заманауи тәсілдерін зерттеу ұйымдық өзгерістермен, ұйымдағы өзгерістерді жүргізу әдістерімен, персоналдың қарсылығымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырумен, сондай-ақ ұйымдық өзгерістерді жүргізу стратегиялары мен жоспарларын қалыптастырумен айналысады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Стратегиялық менеджмент

    Курстың мақсаты стратегиялық басқару процесі туралы теориялық ережелерді зерделеу және ұйымның даму стратегиясын әзірлеу мен іске асырудың практикалық дағдыларын алу, компанияның бизнес-миссиясын тұжырымдау және стратегиялық мақсаттарды әзірлеу, компанияның сәттілігі мен бәсекелестік артықшылықтарының салалық негізгі факторларын анықтау, компанияның бизнес бірліктерін анықтау және олар үшін бәсекелестік стратегияларды әзірлеу және стратегияны іске асыру әдістерін негіздеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Инвестициялар мен инновациялар

    Курстың мақсаты – компанияның инновациялық және инвестициялық қызметінің өзекті мәселелерін анықтау, инвестициялық қызметтің мәнін түсіну, инновациялық басқару және олардың тиімділігін бағалау бойынша ғылыми-практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Адам ресурстарын басқару

    Курстың мақсаты компанияның адам ресурстарын басқару жүйесін қалыптастыру, кадрлық жұмысты Стратегиялық жоспарлау, персоналды басқару технологиясы, оның дамуы, персонал қызметінің тиімділігін бағалау және ұйымдастырушылық даму бойынша білім мен жұмыс дағдыларын беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Компаниядағы Well-being мәдениеті

    Курстың мақсаты – ұжымдағы әл-ауқаттың жалпы деңгейін арттыруға, компанияның жұмыс процестеріне қатысуға және компания ресурстарының барлық түрлерін сәтті басқаруға арналған кадрларды тартуға және сақтауға бағытталған бағдарламалар мен шетелдік тәжірибені зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бизнес процестерді басқару

    Курс бизнес-процестерді басқару және ұйымдастыру негіздерін зерделеуге, бизнес-процестерді құру мен талдаудың әдістері мен үлгілерін қарастыруға, оларды ұтымды ұйымдастыру қажеттілігіне және заманауи компаниялардағы бизнес-процестерді басқару саласындағы практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өзін-өзі басқару және тиімді басшылық

    Курс магистранттардың өзін-өзі жүзеге асыруға дайындығын, шығармашылық әлеуеті мен шығармашылық ойлау қабілетін пайдалануға, стандартты емес жағдайларда әрекет етуге, қабылданған шешімдер үшін жауапкершілікті қабылдауға дайындықты қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар өз әлеуетін басқарудың заманауи тәсілдерін, топтық менеджментті, команданы қалай құруға және команданы басқаруға болатындығын зерттейді. Магистранттар менеджмент дағдыларын меңгереді, тиімді көшбасшылық технологияларын игереді, соның ішінде шешім қабылдау және олар үшін жауапкершілікті сезіну, өзін-өзі бағалауды жүзеге асыру және компанияның бүкіл командасының жұмысын бағалау әдістерің біле алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Эмоционалды интеллект

    Пәнді оқытудың мақсаты - басқарушылық қызметте эмоционалды интеллект технологияларын қолдану саласындағы теориялық және практикалық білімді, дағдыларды қалыптастыру, қазіргі ұйымдардағы менеджердің кәсіби қызметіне қажетті жаңа құзыреттілікті қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Заманауи басшының тиімді дағдылары

    Пән заманауи іскерлік шындықта өзін және ұжымды немесе ұжымды тиімді басқару үшін басқару құзыреттерін дамытуға бағытталған. Магистранттар кәсіпорындағы барлық процестерді жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қаржыны басқару

    Курстың мақсаты-қаржыны басқару саласындағы білімді кеңейту, қаржылық менеджменттің негізгі көрсеткіштерін есептеу техникасын үйрету және оларды Қаржы-шаруашылық қызмет саласындағы басқару шешімдерін қабылдау кезінде пайдалану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • ҚР ұйымдарында тағылымдамадан өту

    Ғылыми тағылымдаманың мақсаты жоғары оқу орнынан кейінгі білім алушылардың құзыреттілігін арттыру, олардың ғылыми ұйымдарда және/немесе тиісті салалар немесе қызмет салалары ұйымдарында инновациялық технологиялармен және өндірістің жаңа түрлерімен танысу нәтижесінде алынған кәсіби білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру және бекіту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Маркетингтік коммуникациялар

    Бұл курстың негізгі мақсаты маркетингтік коммуникация дағдыларын, соның ішінде жарнамалау, жарнама, сатуды ынталандыру және қоғамдық қатынастар элементтерін Мұқият таныстыру және практикалық қолдану болып табылады. Студенттер маркетингтік мақсаттарға жету үшін тиімді коммуникациялық жоспарларды әзірлеу және жүзеге асыру дағдыларын дамыта отырып, аудиторияға әсер ету стратегиялары туралы терең түсінік алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Стратегиялық маркетинг

    Бұл курстың негізгі мақсаты студенттерде кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын әзірлеу саласында терең білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Студенттер нарықты игеруге және тұрақты пайдаға қол жеткізуге бағытталған стратегияларды әзірлеу мақсатында халықаралық және қазақстандық компаниялар қолданатын маркетингтің негізгі құралдарымен танысады. Курс студенттерге маркетингтік стратегияларды тиімді әзірлеу мен іске асырудың кең құралдарын ұсынатын табысты жағдайларды, әлемдік және жергілікті маркетинг тәжірибесіндегі өзекті әдіснамалар мен үрдістерді талдауға баса назар аударады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өндірістік менеджмент

    Бұл курстың негізгі міндеті студенттерде кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін және нарықта шығарылатын өнімді қамтамасыз етудің кешенді жүйесі туралы терең түсінік қалыптастыру болып табылады. Студенттер компанияның ресурстарын басқарудың нақты құралдарын игереді, олар тек ағымдағы тиімділікті ғана емес, сонымен бірге ұзақ мерзімді тұрақтылықты да қамтамасыз етеді. Оқыту барысында заманауи үрдістер мен стратегияларды талдауға баса назар аударылады, бұл студенттерге бизнестің жалпы бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал ете отырып, басқару мен шешім қабылдаудың бірегей тәсілдерін әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Корпоративтік мәдениет және брендинг

    Пәнді оқудың мақсаты – корпоративтік мәдениет пен бренд менеджментінің соңғы технологиялары мен құралдары, жетекші компаниялардағы жылжыту және брендті басқару мысалдары туралы түсінік қалыптастыру. Магистранттар табыс факторы ретінде бренд қалыптастыру негіздерін және корпоративтік мәдениет элементтерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жобалық басқару трендтері

    Қарастырылып отырған пән жобалық менеджменттің эволюциясын талдауға бағытталған. Ол күнделікті алгоритмдік жүйелерден интеллектуалды, икемді есептерді шешуге қабілетті ауысуды ғана емес, сонымен қатар олардың ақпаратты өңдеу және білімді жинақтау қабілетіне де назар аударады. Аналитика қазіргі заманғы жобалық менеджменттегі инновациялық басқарушылық тәсілдің перспективаларын аша отырып, үрдістердің кең спектрін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жобаларды басқару

    "Жобаларды басқару" пәні студенттерге жобаларды тиімді басқару үшін қажетті әдістер, құралдар мен стратегиялар туралы терең білім береді. Курс жоспарлау, іске асыру және бақылауды қоса алғанда, жобалық циклдің барлық кезеңдерін қамтиды, студенттерге жобалық мақсаттарға сәтті қол жеткізу және топпен және ресурстармен тиімді өзара әрекеттесу үшін жан-жақты дағдыларды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетелде тағылымдамадан өту

    Магистранттың шетелдік ғылыми тағылымдамасы шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерделеу, сондай-ақ бизнес әкімшілендіру мен бизнес-аналитиканың практикалық дағдыларын бекіту, ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеу мен практикалық қызметте эксперименттік деректерді өңдеу және түсіндіру мақсатында жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Операциялық менеджмент

    "Операциялық менеджмент" пәні студенттерге ұйымдағы операциялық процестерді жоспарлау, үйлестіру және басқару туралы негізгі білім береді. Оқыту өндірісті оңтайландырудан ресурстарды тиімді басқаруға дейінгі тақырыптарды қамтиды, бұл студенттерге бизнес-процестерді оңтайландыру және ұйымның жоғары өнімділігін қамтамасыз ету дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Іскерлік келіссөздерді басқару теориясы мен практикасы

    Бұл курстың мақсаты тек келіссөздер жүргізу және келіссөздер процестерін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға ғана емес, тереңдетуге де бағытталған. Студенттер тек қатысушының рөліне ғана емес, сонымен қатар компаниялардағы жобалар шеңберіндегі келіссөздерді ұйымдастырушыға да оқытылады, бұл оларға тиімді қарым-қатынас жасауға, келісімдерге қол жеткізуге және тиімді коммуникациялар мен келіссөздер арқылы жобаларды сәтті басқаруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басшының жеке бренді

    Курс көшбасшының, менеджердің имиджін қалыптастыратын, компанияның тиімді дамуына, ресурстар мен ресурстарды оңтайлы пайдалануға ықпал ететін көшбасшының жеке қасиеттерін, стилін, ерекше белгілерін, нарықтағы мүмкіндіктер, идеялары мен ұстанымдарын дамыту бойынша дағдыларды білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Өз ісін құру мақсатында бизнес заңнамасын, бизнес зерттеулер мен талдауды, кәсіпкерлікті, кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу және жүзеге асыру мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен ерекшеліктерін білімдерін көрсету
  • Кәсіпкерлік қызмет үшін бизнес зерттеулер мен аналитиканың қажетті нәтижелерін іздеу және пайдалану, аналитикалық құралдар мен заңдарды пайдалану негізінде басқарушылық шешімдер қабылдау, бизнес-процестерді ұйымдастыруға жүйелі көзқарас, кәсіпорын қызметін бағалау, бизнестің нарықтық құнын анықтау, бизнес-процестерді басқару негіздері және оларды ұтымды ұйымдастыру дағдыларын меңгеру
  • Инновациялық дамудың іргелі тұжырымдамаларын, экономикадағы жаһандық трендтерді, инновациялық кәсіпорынды басқарудың заманауи құралдарын, инновациялық және инвестициялық қызмет саласындағы проблемаларды анықтау және мәселелерді шешу дағдыларын меңгеру
  • Қазіргі экономиканың жаһандық тенденцияларын, олардың көріністерін, инновациялық және инвестициялық дамуды ескере отырып, экономикадағы жаһандық процестерді талдауды, оңтайлы шешім жолдарын анықтауды, ұйымды дамытудың стратегиялық баламаларын түсіну
  • Қаржы менеджменті, Қаржы менеджменті саласындағы білімдерін көрсету және оларды басшы ретінде тиімді басқару мақсатында компания қызметінде басқару шешімдерін қабылдау кезінде пайдалану
  • Ұйымды дамытудың стратегиялық баламаларын, стратегиялық таңдаудың мемлекет деңгейіндегі және жаһандық деңгейдегі ұйым қызметінің сәттілігіне әсерін, стратегиялық менеджменттің аналитикалық құралдарын, инвестициялар тәуекелін ескере отырып, сыртқы және ішкі ортаның белгісіздігі жағдайында басқарушылық шешімнің сапасын қамтамасыз етудің заманауи әдістерін, жаһандық экономикадағы ұйымдастырушылық өзгерістерді басқарудың заманауи тәсілдерін, персоналдың қарсылығын, стратегияларды қалыптастыруды түсіну және ұйымдастыру өзгерістерін жүргізу жоспарларын
  • Өзін-өзі тиімді басқару және команданы басқару, қаржылық және өндірістік әлеуетті, креативті, шығармашылық әлеуетті қалыптастыру, шешімдер үшін жауап беруге дайын болу, компанияның адами ресурстарын басқару және олардың қызметінің тиімділігін бағалау бойынша жұмыс дағдылары үшін басқару құзыреттерін қалыптастыру
  • Қазіргі заманғы ұйымдардағы кәсіби қызмет үшін қажетті басқару қызметіндегі эмоционалды интеллект дағдыларын қалыптастыру, келіссөздер жүргізу, әл-ауқат деңгейін арттыруға, компания процестеріне қатысуға, корпоративтік мәдениеттің технологиялары мен құралдары мен бренд менеджменті туралы түсініктерді арттыруға арналған кадрларды тарту және ұстап қалу
  • Басқарудың барлық процестерін оңтайландыру мақсатында компанияны тиімді басқару, компаниядағы келіссөздер қызметі үшін басшының оң имиджін құру бойынша өз стилін, корпоративтік мәдениетін, брендін, ұстанымын қалыптастыру дағдыларын меңгеру
  • Компанияда жобаларды тиімді басқарудың білімі мен дағдыларын, жобалық басқару негіздерін, ақпаратты өңдеу әдістерін және жобалық шешімдерді икемді қабылдауды, компанияны басқару процесін, материалдарды тапсырыс беру мен сатып алудан, маркетингтен, дайын өнімді жеткізумен, кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін және нарықта шығарылатын өнімді қамтамасыз етумен, компания ресурстарының барлық түрлерін басқарумен қалыптастыру
  • Маркетингтік коммуникация, жылжыту, жарнама, сатуды ынталандыру, пайда табуға және жобалар мен өндірістік функциялар мен міндеттерді сәтті жүзеге асыруға бағытталған кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын әзірлеу дағдыларын қолдану
Top