Дәстүрлі және сандық маркетингтік коммуникациялар

  • Курс магистранттарды цифрлық маркетингтік коммуникация негіздерімен таныстырады. Магистранттар ұйымдардың маркетингтік мақсаттарға жетуге көмектесу үшін цифрлық коммуникация стратегияларын дәстүрлі медиаға қалай біріктіре алатынын біледі. Оқуды аяқтағаннан кейін магистранттар маркетингті қалыптастыратын іргелі тенденцияларды және цифрлық экономикадағы маркетингтің жаңа талаптарын анықтай алады. Сандық маркетингтік коммуникацияның өлшенетін мақсаттары мен стратегияларын әзірлеу және заманауи цифрлық байланыс құралдарын пайдалану.
  • Образовательная программа 7M04104 MBA Денсаулық сақтаудағы менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top