Маркетингтік коммуникациялар

  • Бұл курстың мақсаты - студенттерге ұйымдардың стратегиялық көзқарасы, миссиясы, бренд туралы хабардар болу және бәсекелестік артықшылықты құру кезінде тиімді маркетингтік коммуникацияның маңызды рөлі туралы білім беру.Студенттер маркетингтік коммуникациялар жоспарларын пікірталастар, жобалар, викториналар, жазбаша емтихандар түрінде шығармашылық шешімдерді қолдана отырып, біріктірілген маркетингтік коммуникациялық науқанды қолдана отырып, теориялық тұжырымдамалар мен практиканың тіркесімін қолдана отырып, маркетингтік коммуникациялардың бірқатар жоспарларын талдап, бағалауды үйренеді.
  • Образовательная программа 6B04101 Экономика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 8
Top