Жоба-1 (салалар бойынша маркетингтік зерттеулер)

  • Жобаның мақсаты маркетингтің барлық субъектілерінің тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ететін ақпараттық өнімді өндіруге, қалыптастыруға, іске асыруға байланысты мәселелер кешенін зерделеу саналады. Оқу процесінде білім алушы білуі тиіс: Ақпараттық маркетингтің негіздерін, оның нарықтық экономиканың қалыптасуындағы ерекшеліктерін; ақпараттық өнімдер мен қызметтерді қалыптастырудың негізгі мәселелерін; баға белгілеу мен ақпараттық өнімді қорғаудың негізгі мәселелерін.
  • Образовательная программа 7M04154 Маркетинг
  • Несиелер 2
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top