Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04154 Маркетинг в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Аймақтық және ұлттық деңгейдегі маркетингті дамыту міндеттерін шешуге бағытталған жоғары кәсіби маркетологтарды дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Басқару психологиясы
Маркетинг-менеджмент
Шeтeл тілі (кәcіби)
Халықаралық компанияны басқару
Инновациялық жобалардың бизнес-жоспары
Халықаралық маркетинг
Тауарды және қызметті зерттеу
Жоба-1 (салалар бойынша маркетингтік зерттеулер)
Өнеркәсіптік кәсіпорындардағы мақсаттық маркетинг
Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдеу
Стратегиялық маркетинг
Менеджмент
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгеру (А2, B1, B2 деңгейі), оның ішінде кәсіби салада.
- Маркетингтік зерттеулерге негізделген тауарлар мен қызметтер нарығы дамуының жай-күйі мен серпіні туралы аналитикалық есептерді әзірлеу
- Кәсіби қызмет саласында концептуалды білімді меңгеру
- Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, халықаралық экономикалық мәмілелердің перспективалары мен салдарларын талдау және бағалау негізінде әлемдік нарықтардағы жағдайларды дамытуды болжау.
- Кәсіби қызметтің мақсатын анықтайды, оларға қол жеткізудің барабар әдістері мен құралдарын таңдайды, жаңа білім алу бойынша ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бөлімшелер деңгейінде шешімдер және жауапкершілік қабылдау.
- Ғылыми және инновациялық қызметті жүзеге асыру барысында әзірленген шешімдердің экономикалық бағасын жасау
- Бөлімнің қызметін жоспарлау, болжамдау, шығындарды басқару және сатып алу, логистика, сатуды қоса алғанда, қызметін ұйымдастыруды жетілдіру бойынша шаралар әзірлеу.
- Бизнес, кәсіби, ғылыми әлемдегі органикалық қоғамды құрудағы көшбасшылықты көрсету.
- Басқару шешімдерін тиімді және ұтымды ету үшін ғылыми негізделген тұжырымдар мен техникалық-экономикалық негіздемелерге негізделген шаруашылық субъектілерінің қызметін бақылау.