Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04154 Маркетинг в Торайгыров университеті

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    «Басқару психологиясы» оқу пәнінің мақсаты базалық психологиялық білімді меңгеру және адамдарды басқаруда практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады.«Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады. Пәннің іргелі негізі – еңбек ұжымдарын басқару тәсілдері туралы түсінік беру; еңбектің қоғамдық процесімен таныстыру; адам ресурстарын басқарудың негізгі тәсілдерін меңгеру. Оқыту әдістері: лекция-диалог, жеке презентация, ғылыми семинар, жағдаяттық талдаулар, тестілеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Маркетинг-менеджмент

    Пәннің мақсаты – материалдық және материалдық емес өндірістің бастапқы буыны – кәсіпорынның тиімді қызмет етуін қамтамасыз ететін маркетинг принциптері бойынша басқару ғылымының маңызды мәселелері мен факторларының өзара байланысын зерттеу. Маркетинг-менеджмент: мәні және мазмұны. Маркетингті басқару процесінің негізгі кезеңдері. Маркетингтік зерттеулерді басқару. Маркетингтік талдау. Қазақстан экономикасындағы макро орта факторларының даму ерекшеліктері. Маркетинг кешенінің құралдарын басқару. Маркетингтегі баға саясатын басқару. Маркетингтегі өткізу саясатын басқару. Маркетингтегі коммуникациялық саясатты басқару. Жоспарлау маркетинг-менеджмент жүйесіндегі бақылау және аудит.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шeтeл тілі (кәcіби)

    Пәнді оқудың мақсаты – кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру үшін кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби шет тілінде сөйлеу тілін дамыту. Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Халықаралық компанияны басқару

    Пәннің мақсаты магистранттарға қазіргі заманғы басқару әдістерін, оның ішінде мемлекеттік және муниципалдық органдармен өзара іс-қимылды, халықаралық ақпараттық кеңістікте технологияларды пайдалануды, сондай-ақ компаниялармен жұмыс істеу ерекшеліктерін қолдану негізінде халықаралық компанияны басқару бойынша білім беру болып табылады. әр түрлі елдерде бизнесті жүргізетін кадрлар. Халықаралық маркетингтің мәні. Халықаралық маркетинг субъектілері. Халықаралық маркетингтік орта. Халықаралық маркетингтегі зерттеулер. Халықаралық маркетингтегі нарықты сегменттеу. Халықаралық тауар саясаты. Фирманың халықаралық нарықтағы бәсекеге қабілеттілігі. Халықаралық баға саясаты. Халықаралық маркетингтегі тауар қозғалысы. Фирманың халықаралық коммуникациялық саясаты. Сыртқы нарыққа шығу стратегиясы. Сыртқы экономикалық қызмет. Халықаралық маркетингті стратегиялық жоспарлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық жобалардың бизнес-жоспары

    Пәннің мақсаты – иннова-циялық жобаларды тиімді бизнес-жоспарлаудың ғылыми негіздері мен практикалық әдістері бойынша магистрант-тарға білім кешенін қалы-птастыру. Пән тапсырмалары: - инновациялық жобалар-ды бизнес-жоспарлаудың мәнін, құрылымын және ерекшеліктерін білу; - инновациялық салада жүзеге асырылатын инве-стициялық жобаның биз-нес-жоспарының мәні мен құрылымын түсіну. Пәнді оқу кезінде көрне-кілікті қамтамасыз етудің заманауи әдістері, оқыту-дың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кіріс, ағымдағы, межелік және қорытынды бақылаулар қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халықаралық маркетинг

    Мақсаты – қазақстандық кәсіпорындар мен шетелдік кәсіпорындар арасындағы ынтымақтастық перспективаларын зерделеу мен бағалаудың әдістемелік және қолданбалы аспектілерін қарастыру және олардың халықаралық нарықтарға шығуы үшін маркетингтік бағдарламаларды әзірлеу. Пән аясында мыналарды оқу жоспарлануда: экономиканың жаһандануы және халықаралық даму стратегиясы; кәсіпорындардың сыртқы нарыққа шығу жолдарын таңдау әдістемесі; сыртқы нарықта маркетингтік кешеннің қалыптасу ерекшеліктері. Пән интерактивті оқыту әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тауарды және қызметті зерттеу

    «Тауарлар мен қызметтерге сараптама» пәнінің мақсаты – сараптама саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру. Пән аясында мыналарды зерделеу жоспарлануда: тауарлар мен қызметтерге сараптама жүргізу саласындағы заңнамалық базаны; сапаны басқару принциптері; сараптама жүргізу үшін ақпарат алудың негізгі көздері; тауарлар мен қызметтердің сапасын сипаттайтын көрсеткіштер. Пән осы магистрантарға интерактивті оқыту әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоба-1 (салалар бойынша маркетингтік зерттеулер)

    Жобаның мақсаты маркетингтің барлық субъектілерінің тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ететін ақпараттық өнімді өндіруге, қалыптастыруға, іске асыруға байланысты мәселелер кешенін зерделеу саналады. Оқу процесінде білім алушы білуі тиіс: Ақпараттық маркетингтің негіздерін, оның нарықтық экономиканың қалыптасуындағы ерекшеліктерін; ақпараттық өнімдер мен қызметтерді қалыптастырудың негізгі мәселелерін; баға белгілеу мен ақпараттық өнімді қорғаудың негізгі мәселелерін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Өнеркәсіптік кәсіпорындардағы мақсаттық маркетинг

    Пәнді зерделеудің мақсаты – тауарлар нарығын біртұтас тұтастай алғанда тауар нарығының макросегментациясын білдіретін, оларды зерттеу принциптерінің бірі ретінде елдер мен аймақтар деңгейінде жіктеу. Стратегиялық маркетинг тұжырымдамасы. Ұйымның сыртқы ортасын стратегиялық маркетингтік талдау. Бәсекелік талдау және бәсекелестік артықшылықтарды бағалау. Ұйымның ішкі ортасын стратегиялық маркетингтік талдау. Ұйымның маркетингтік стратегияларын таңдау және қалыптастыру. Маркетингтік стратегиялар кешенін әзірлеу. Функционалдық маркетингтік стратегиялар. Маркетингтік стратегияны іске асыру және оны басқару. Стратегиялық маркетингтің Маркетинг-аудиті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдеу

    Пәннің мақсаты-start up жобаларды инвестициялық-экономикалық негіздеу үшін қажетті білім, Дағдылар мен құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пән келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: Start up жобалардың ұғымдық аппараты; Start up жобаны әзірлеу алгоритмі; негізгі капиталға, айналым қаражатына және адам ресурстарына инвестицияларды бағалау; баға белгілеу және қаржылық жоспарлау; техникалық-экономикалық көрсеткіштерді есептеу. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; гипотезаларды қою; есептеу-талдау әдісі; start up жобаны қорғау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Стратегиялық маркетинг

    Мақсаты студенттерге нарықты талдау әдістемесін меңгеру және нарықтық ортаның жағдайы мен тенденцияларын ескере отырып, маркетинг кешенін құрудың практикалық дағдыларын меңгеру. Пән шеңберінде жоспарланады: маркетингті жоспарлау әдістемесін оқып-үйрену және стратегиялық маркетингтік жоспарды дайындау және әзірлеу дағдыларын меңгеру; бизнесті дамыту көрсеткіштерін жоспарлау үшін маркетингтік ақпаратты жинау, жүйелеу және талдау әдістерін зерттеу. Пән интерактивті оқыту әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Пәннің мақсаты-индустриялық-инновациялық саясат және бәсекелестіктің жаһандануы жағдайында кәсіпорындарды басқарудың тиімді жүйесін құрудың теориялық, әдістемелік және қолданбалы аспектілерін қарастыру. Пән шеңберінде: менеджменттің қазіргі заманғы теориялық-әдіснамалық тұжырымдамаларын, Қазақстан Республикасындағы менеджмент пен халықаралық менеджменттің қазіргі заманғы үрдістерін; HR-менеджмент жүйесін қалыптастырудың қазіргі заманғы басымдықтарын зерделеу жоспарлануда. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2

Оқыту нәтижелері

  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгеру (А2, B1, B2 деңгейі), оның ішінде кәсіби салада.
  • Маркетингтік зерттеулерге негізделген тауарлар мен қызметтер нарығы дамуының жай-күйі мен серпіні туралы аналитикалық есептерді әзірлеу
  • Кәсіби қызмет саласында концептуалды білімді меңгеру
  • Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, халықаралық экономикалық мәмілелердің перспективалары мен салдарларын талдау және бағалау негізінде әлемдік нарықтардағы жағдайларды дамытуды болжау.
  • Кәсіби қызметтің мақсатын анықтайды, оларға қол жеткізудің барабар әдістері мен құралдарын таңдайды, жаңа білім алу бойынша ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бөлімшелер деңгейінде шешімдер және жауапкершілік қабылдау.
  • Ғылыми және инновациялық қызметті жүзеге асыру барысында әзірленген шешімдердің экономикалық бағасын жасау
  • Бөлімнің қызметін жоспарлау, болжамдау, шығындарды басқару және сатып алу, логистика, сатуды қоса алғанда, қызметін ұйымдастыруды жетілдіру бойынша шаралар әзірлеу.
  • Бизнес, кәсіби, ғылыми әлемдегі органикалық қоғамды құрудағы көшбасшылықты көрсету.
  • Басқару шешімдерін тиімді және ұтымды ету үшін ғылыми негізделген тұжырымдар мен техникалық-экономикалық негіздемелерге негізделген шаруашылық субъектілерінің қызметін бақылау.
Top