Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04154 Маркетинг в Торайгыров университеті

Оқыту нәтижелері

  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгеру (А2, B1, B2 деңгейі), оның ішінде кәсіби салада.
  • Маркетингтік зерттеулерге негізделген тауарлар мен қызметтер нарығы дамуының жай-күйі мен серпіні туралы аналитикалық есептерді әзірлеу
  • Кәсіби қызмет саласында концептуалды білімді меңгеру
  • Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, халықаралық экономикалық мәмілелердің перспективалары мен салдарларын талдау және бағалау негізінде әлемдік нарықтардағы жағдайларды дамытуды болжау.
  • Кәсіби қызметтің мақсатын анықтайды, оларға қол жеткізудің барабар әдістері мен құралдарын таңдайды, жаңа білім алу бойынша ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бөлімшелер деңгейінде шешімдер және жауапкершілік қабылдау.
  • Ғылыми және инновациялық қызметті жүзеге асыру барысында әзірленген шешімдердің экономикалық бағасын жасау
  • Бөлімнің қызметін жоспарлау, болжамдау, шығындарды басқару және сатып алу, логистика, сатуды қоса алғанда, қызметін ұйымдастыруды жетілдіру бойынша шаралар әзірлеу.
  • Бизнес, кәсіби, ғылыми әлемдегі органикалық қоғамды құрудағы көшбасшылықты көрсету.
  • Басқару шешімдерін тиімді және ұтымды ету үшін ғылыми негізделген тұжырымдар мен техникалық-экономикалық негіздемелерге негізделген шаруашылық субъектілерінің қызметін бақылау.
Top