Стратегиялық маркетинг

  • Мақсаты студенттерге нарықты талдау әдістемесін меңгеру және нарықтық ортаның жағдайы мен тенденцияларын ескере отырып, маркетинг кешенін құрудың практикалық дағдыларын меңгеру. Пән шеңберінде жоспарланады: маркетингті жоспарлау әдістемесін оқып-үйрену және стратегиялық маркетингтік жоспарды дайындау және әзірлеу дағдыларын меңгеру; бизнесті дамыту көрсеткіштерін жоспарлау үшін маркетингтік ақпаратты жинау, жүйелеу және талдау әдістерін зерттеу. Пән интерактивті оқыту әдістерін қолданады.
  • Образовательная программа 7M04154 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top