Ағылшын тілі мұғалімдерін даярлаудағы критикалық мәселелер

  • Aғылшын тілінде жүргізілетін бұл курстың қазақ тіліндегі аудармасы ағылшынша сөйлей алмайтындардың курсты бағалау мақсатына емес, тек қана ақпараттық мақсаттарға арналған. Бұл курс барлық деңгейдегі мектептерде тілді тиімді оқыту, оны жетілдірумен айналысатындар мектеп процестерінің интерактивті табиғаты мен оның ағылшын тілін оқытуға әсері арасындағы байланысты түсінген кезде пайда болады деген тұжырымға негізделген. Мұғалімдер мен саясаткерлерге мектептердегі тілді оқытудың күшті және әлсіз жақтарын мойындауға мүмкіндік беретін процестерді анықтау олардың ағылшын тілін оқытудың қазіргі жағдайына озық тәжірибелерді енгізуге ықпал етеді. Бұл курста жаңа білім мен зерттеулерге негізделген озық тәжірибелерді енгізудің әлеуетті агенттері болып табылатын қызметке дейінгі және қызметтегі тіл мұғалімдерін даярлаудың маңызды мәселелері қарастырылған. Докторанттар қазіргі заманғы халықаралық ЭЛТ-дағы мұғалімдердің білім берудің коммуникативті, қатысымдық және рефлексивті тәсілдерімен танысып, оларды мұғалімдерді даярлаудың негізгі жүйесіндегі стандарттарға негізделген жалпыұлттық практикамен салыстырады. Курстың көлемі жоғары оқу орындарындағы мұғалімдерді даярлау бағдарламаларына арналған оқу жоспарларын құру мәселелерінен басқа, «бағалау практикасы басшылардың, ата-аналардың, мұғалімдер мен студенттердің басымдықтарына қалай әсер етеді» сияқты сыни сұрақтарды қамтиды, бірақ олармен шектелмейді. «ELT» -дің негізгі қызығушылық білдірушілері және «мектептерде тіл мұғалімдері қалай жұмыс істей алады, осылайша мұндай практика тіл үйренудің мақсаттарына қол жеткізуге кедергі жасамай, қолдау көрсету үшін жасалуы мүмкін». Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар: 1. Қазіргі тәсілдерді ағылшын тілі мұғалімдерінің дайарлауында қолдан алады; 2. EFL мұғалімдері үшін стандартталған тесттерге ерекше мән бере отырып мұғалімдің оқу бағдарламалары мен мәнмәтіндерін сыни тұрғыдан талдай алады; 3. Мұғалімдерге арналған материалдар мен курстарды таңдап, бағалай алады.
  • Образовательная программа 8D01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top