8D01702 Шетел тілі: екі шетел тілі в Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Шет тілдерін оқыту саласындағы мемлекеттік зерттеулердің барлық стратегияларына сәйкес, PhD докторанттарын, атап айтқанда, отандық немесе халықаралық рецензияланған журналдарда жариялау арқылы білім беру мен гуманитарлық ғылымдарға үлес қосатын түпнұсқа мазмұнды зерттеулерді дамыта, жүргізе және тарата алатын басқа тілдерде сөйлейтіндерге (TESOL) ағылшын тілін оқытуға дайындайды. Болон процесінің талаптары мен принциптеріне сәйкес, академиялық тұтастық, ғылыми әдебиеттегі қазіргі құбылыстарға сыни тұрғыдан баға беру және жаңа модельдік құбылыстар немесе кеңею перспективалары сияқты маңызды интеллектуалдық қасиеттері бар барлық ғылыми қызметінде негізгі ұғымдар мен жалпы танымдық-концептуалды құзіреттілік туралы жүйелі түрде түсінік бере алатын PhD докторларын даярлау. ұлттық білім беру мүмкіндіктері және оның тілдік білім берудің әлемдік нарықтарындағы бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шетел тілінде білім берудегі инклюзивті педагогика
Бұл курс инклюзивті мәселелердің тілдік оқыту педагогикасына қаншалықты енгізілгенін немесе оқытылатын практикум мен жоғары оқу орындарындағы оқытушы-жаттықтырушылардың қосқан үлестерін талдауға бағытталған. Инклюзивті педагогика дегеніміз жағымды оқу ортасын ынталандыратын белгілі бір практикаға жатады, бұл барлық типтегі докторанттар мен индивидттерге арналған норма. Осы курстың мазмұны белгілі бір білім қажеттіліктері бар докторанттарды тұрақты мектепке қосуды қолдайтын сыныпта арнайы педагогиканы қолдану үшін мұғалімдер қабылдаған қағидалар мен әдістер ретінде көрсетілген. Курста тілдік мұғалімдердің білім беру саласындағы инклюзивті дискурстар мен іс-әрекеттерге баса назар аударылады, олар қол жетімділік пен безендіру мәселелеріне қосымша қандай әлеуметтік-аффективті, этикалық және педагогикалық өзгерістерді қажет етеді. Курстың соңында докторанттар: Сыныптағы дискурста тілдің әлеуметтік, аффективті және этикалық аспектілерін ескере отырып, инклюзивті педагогиканы инклюзивті емес педагогикадан ажырата біледі; Инклюзивті педагогиканың негізгі мәселелерін ағылшын тілі сабағында ағылшын тілін оқу мен оқыту перспективалары бар сыни пікірталасқа енгізе алады; Қазақстан мектептеріндегі білім беру практикасындағы инклюзивті педагогиканың қазіргі жай-күйін сипаттайтын, 2000 сөзден тұратын әдебиетке APA стилінде рецензия жасай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі мұғалімдерін даярлаудағы критикалық мәселелер
Aғылшын тілінде жүргізілетін бұл курстың қазақ тіліндегі аудармасы ағылшынша сөйлей алмайтындардың курсты бағалау мақсатына емес, тек қана ақпараттық мақсаттарға арналған. Бұл курс барлық деңгейдегі мектептерде тілді тиімді оқыту, оны жетілдірумен айналысатындар мектеп процестерінің интерактивті табиғаты мен оның ағылшын тілін оқытуға әсері арасындағы байланысты түсінген кезде пайда болады деген тұжырымға негізделген. Мұғалімдер мен саясаткерлерге мектептердегі тілді оқытудың күшті және әлсіз жақтарын мойындауға мүмкіндік беретін процестерді анықтау олардың ағылшын тілін оқытудың қазіргі жағдайына озық тәжірибелерді енгізуге ықпал етеді. Бұл курста жаңа білім мен зерттеулерге негізделген озық тәжірибелерді енгізудің әлеуетті агенттері болып табылатын қызметке дейінгі және қызметтегі тіл мұғалімдерін даярлаудың маңызды мәселелері қарастырылған. Докторанттар қазіргі заманғы халықаралық ЭЛТ-дағы мұғалімдердің білім берудің коммуникативті, қатысымдық және рефлексивті тәсілдерімен танысып, оларды мұғалімдерді даярлаудың негізгі жүйесіндегі стандарттарға негізделген жалпыұлттық практикамен салыстырады. Курстың көлемі жоғары оқу орындарындағы мұғалімдерді даярлау бағдарламаларына арналған оқу жоспарларын құру мәселелерінен басқа, «бағалау практикасы басшылардың, ата-аналардың, мұғалімдер мен студенттердің басымдықтарына қалай әсер етеді» сияқты сыни сұрақтарды қамтиды, бірақ олармен шектелмейді. «ELT» -дің негізгі қызығушылық білдірушілері және «мектептерде тіл мұғалімдері қалай жұмыс істей алады, осылайша мұндай практика тіл үйренудің мақсаттарына қол жеткізуге кедергі жасамай, қолдау көрсету үшін жасалуы мүмкін». Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар: 1. Қазіргі тәсілдерді ағылшын тілі мұғалімдерінің дайарлауында қолдан алады; 2. EFL мұғалімдері үшін стандартталған тесттерге ерекше мән бере отырып мұғалімдің оқу бағдарламалары мен мәнмәтіндерін сыни тұрғыдан талдай алады; 3. Мұғалімдерге арналған материалдар мен курстарды таңдап, бағалай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Бұл курс докторанттарға сапалы зерттеу туралы негізгі түсініктерді береді; оның философиясы мен болжамдары, зерттеу әдістерінің түрлері және онымен байланысты деректерді талдау әдістері. Докторанттар тілдік білім беруді зерттеуде сапалы әдістерді қалай қолдану керектігін зерттейді. Олар әртүрлі оқылымдарды сыни тұрғыдан қарастырумен айналысады, сапалы мәліметтерді жинау мен талдаудың әдістерін анықтайды және қолданады, сапалы зерттеушілер сияқты академиялық стильде жаза бастайды. Курсты сәтті аяқтаған докторанттар: ● сапалы және сандық мәліметтерді жинайды және талдау тәсілдерінің бірқатарын сыни тұрғыдан білуді көрсете біледі; ● зерттелген әдістерге сәйкес сапалы және сандық дереккөздерді талдайды және түсіндіре біледі; ● сапалы және сандық мәліметтерден алынған нәтижелерді түсіндіреді мен жазуда қолданылатын әдістерді анықтай біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат (C1-C2)
Aғылшын тілінде жүргізілетін бұл курстың қазақ тіліндегі аудармасы ағылшынша сөйлей алмайтындардың курсты бағалау мақсатына емес, тек қана ақпараттық мақсаттарға арналған. Бұл курс C1-ден C2-ге дейінгі жоғары деңгейде меңгерген және зерттеу деңгейінде дәл және үйлесімді қарым-қатынасқа бағытталған докторанттарға арналған. Диссертациялық және ғылыми мақалаларын жазу мақсатында академиялық жазу дағдылары дамытылады деп күтілуде, олар халықаралық журналдарда жариялануы мүмкін. Бұл курста докторанттар жарияланған мақалалардағы типтік белгілерді анықтауға үйренеді. Олар өз жұмыстарын тәлімгеріне тапсыруға және кері байланыс алуға мүмкіндік алады. Сонымен қатар, олар басқа докторанттарға кері байланыс беріп, олардың жазған жұмыстары туралы пікірлер алады. Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар: 1. Академиялық жазу стилінде нақты, қысқа және ресми ағылшын тілінде нақты сөйлемдер мен біріккен абзацтар жазу үшін өз ойларын ұйымдастырa алады.. 2. Алдыңғы зерттеулер туралы есеп береді және оның дұрыс фразаларды, анық түсіндірулер мен дәлелдерді жазатын дағдыларымен бағалай алады. 3. Халықаралық академиялық оқырмандар үшін түсінікті болатын тиімді жазу модельдерін жасайды, олар негізгі тілдік ерекшеліктерді және APA немесе MLA стильдері сияқты жазу шарттарын анықтай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқа тілде сөйлейтіндерге ағылшын тілін оқытуда мәдениаралық қарым-қатынасты зерттеу
Бұл курс докторанттардың мәдениетті қарым-қатынас үшін «Басқа тілдерде сөйлейтіндерге ағылшын тілін оқыту» (TESOL) зерттеуінің әдіснамалық негіздері туралы хабардарлығын және түсінуін дамытуға бағытталған. Қазақстандық және халықаралық ғалымдардың әртүрлі мәдениаралық коммуникативті құзіреттілік модельдерінің байланысы этнография, интерактивті социолингвистикалық зерттеу, әңгіме талдауы, сыни дискурсты талдау, іс-әрекетті зерттеу және білім беру жағдайындағы кейс-стади сияқты зерттеу әдістерін бағалау үшін сыни тұрғыдан зерттеліп, талқыланады. Докторанттар тезистер мен диссертациялар тізімін сыни түрде оқып, TESOL сыныптарының жергілікті және ғаламдық контекстіндегі маңыздылығын талқылайды. Зерттеу этикасына және оның мәдениеттердегі әртүрлі түсіндірулеріне ерекше мән беріледі. Курстың соңында докторанттар: 1. TESOL-тағы мәдениаралық қарым-қатынасты зерттеудің әртүрлі әдістерін ажырата білу, шынайылықты, сенімділікті, объективтілікті, сенімділікті қамтамасыз ету үшін зерттеу этикасына сәйкес келетін процестерді анықтай біле алады; 2. Сұхбат, байқау немесе анкета сияқты деректерді жинауды зерттеу құралымен мәдениаралық байланыс үшін шағын көлемді зерттеу жобасын жоспарлайды және жасай алады; 3. 2000 сөз көлеміндегі баяндаманы APA стилінде жазып, рецензиялай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орындарында CLIL-тәсілі және жобалық оқыту
Курстың мақсаты - жобалық негізде оқыту (PBL) және мазмұнды және тілдік интеграцияланған оқыту (CLIL) тәсілдерінің көмегімен жоғары оқу орындарында шет тілі оқытушыларының пәнаралық ынтымақтастыққа қосатын үлестері туралы хабардар болуын дамыту. PBL - бұл докторанттарға бағытталған оқыту әдісі, ол докторанттарға өмірлеріне сәйкес құралдар арқылы білім мен дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Екі әдіс те танымдық, рефлексиялық, автономды, шынайы, бірлескен, мәдени және коммуникативті оқытуды зерттеудің проблемасы ретінде анықталған маңызды мазмұнға баса назар аударады. Егер ағылшын тілі қосымша тіл ретінде оқытылатын болса, PBL және CLIL әдістемелері бір-бірін толықтырады. Бұл тәсілдерді дәстүрлі оқытумен салыстыра отырып, докторанттар Қазақстандағы білім беру мәнмәтініне қатысты жеке көзқарас қалыптастыру үшін ағылшын тілі мұғалімдерін даярлау бағдарламаларын алдын-ала зерттейді. Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар: 1. CLIL немесе PBL әдіснамасындағы оқытушы модулінің және қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді әсерлерге баса назар аударатын дәстүрлі мұғалімге бағытталған модульдің айырмашылықтарын анықтай алады; 2. CLIL немесе PBL сабағын сыни тұрғыдан бақылап, талдай алады (немесе бейнежазба нұсқасы) және шынайы академиялық пікірталастарда байқалған тәжірибеге жауап бере алады; 3. Жоба негізінде оқыту немесе CLIL негізінде бір апталық оқу модулінің дамуы мен енгізілуін бақылайды немесе бағыттай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тілдік білім берудегі басқару және көшбасшылық
Aғылшын тілінде жүргізілетін бұл курстың қазақ тіліндегі аудармасы ағылшынша сөйлей алмайтындардың курсты бағалау мақсатына емес, тек қана ақпараттық мақсаттарға арналған. Докторанттарға арналған бұл курс білім берудің әртүрлі аспектілері туралы түсініктерін дамытуға мақсат қоюмен бірге оқыту, көшбасшылық және тілдік білімге ерекше көңіл бөлетін басқару жүйесіне бағытталған. Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар: 1. Мұғалімдер, тәлімгерлер, үйлестірушілер, директордың орынбасарлары немесе директорлар ретінде әртүрлі білім беру ұйымдарындағы ағылшын тілі мұғалімдерінің көшбасшылық қызметінің негізгі көрсеткіштерін анықтай біледі; 2. Тілдік білім берудегі саясатты енгізу және іске асыру процестеріне жауап ретінде көшбасшылықтың және басқарудың тиімді сапаларының қазіргі талаптарын талдай біледі; 3. Білім берудегі көшбасшылыққа жеке көзқарасын, Қазақстандық білім берудегі мүмкін және нақты сценарийлер контексіне байланысты мысалдарды көрсете отырып, сипаттама қағазын жаза біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көптілді білім берудегі ерекше тақырыптар
Бұл курс қазіргі кездегі жаһанданған әлемде көптілділік пен әртүрлілік норма болып саналатын лингвистикалық және мәдени әр түрлі балалардың сауаттылығын қолдауға арналған тіл саясатына сәйкес келеді. «Білім беру саласындағы қазақ-орыс-ағылшын тілдерінің үштұғырлығы» деп аталатын Қазақстанның жақында жүргізілген реформалары - көптілді білім берудің осындай саясатының бірі. Бұл курста екі тілділіктің, көптілділіктің педагогикалық, социолингвистикалық және психологиялық аспектілерін, көптілді алғашқы тілді меңгеру, көп тілді аймақтардағы көп тілді саясат пен білім берудің жаһандық перспективаларын оқытуға, оқуға және зерттеуге қатысты белгілі тақырыптар қарастырылған. Сондай-ақ, докторанттарға көптілді ойдың қалай жұмыс істейтіні туралы, сонымен қатар осы оқушылардың ресурстарын қалай пайдалану керектігі туралы білуге және осы ресурстарды пайдалану үшін сыныптық стратегияға бейімделуге қажетті ақпарат ұсынылған. Білім беру саласындағы шындықты зерттеу барысында маңызды мәселелер туындайды деп күтілуде. Курстың соңында сәтті докторанттар 1. Көптілділіктің негізгі терминдері мен түсініктерін, үшінші тілді меңгеру туралы білетіндіктерін көрсете алады; 2. Көп тілді сыныптарда ағылшын тілін оқыту мен оқыту перспективалары бар негізгі мәселелерді сыни пікірталасқа енгізе алады; 3. Қазақстандағы көп тілді білім беру саясатының тәжірибесін жинақтайтын 2000 сөзден тұратын әдебиетке APA стилінде рецензия жасай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Проблемаларды диагностикалау және анықтау, алдын-алу шараларын қабылдауға және қолдануға ықпал ету үшін әдебиеттер мен әртүрлі оқыту және оқу орталарына сыни тұрғыдан талдау жасау.
- Интеллектуалды зерттеуші мен педагогтың академиялық тұтастығы, жаһандық перспективалары және тілдік білім берудегі метамәдени құзыреттілік талаптарына жауап беру үшін ағылшын тілін шет тілін оқытумен байланысты мәселелерді шешуде стратегиялық, тактикалық және іс-қимыл жоспарларын әзірлеу және қолдану.
- TESOL-дегі саясат пен практиканы оқыту және зерттеу кезінде мәдениаралық құзыреттілік мақсатында ағылшын тілін оқытудың сапасы туралы ойлау және бағалау.
- Белгілі бір лингвомәдениеті бар оқушыларға ағылшын тілін оқытудың қазіргі заманғы концепциясында оқу бағдарламалары мен курстық материалдарды жобалау, бейімдеу, бағалау және енгізу.
- TESOL мамандандырылған курсын тілді оқыту бағдарламасында оқыту кезінде деректерге негізделген шешім қабылдау мен есеп беруді дамыту және қолдану.
- Бакалавриат студенттерінің академиялық және әлеуметтік өмірінде жетістік дағдыларын дамытуға ықпал ететін пәнаралық және бірлескен курстық жобаларды құру және басқару.
- Академиялық және академиялық емес, ауызша және жазбаша сөйлесулерде сөйлесу үшін ағылшын тілінің дамыған деңгейін қолдану.
- Деректер жинау мен талдауда сапалы және / немесе сандық әдістер қолданылған маңызды зерттеу ұсыныстарын әзірлеу, қорғау және жетілдіру.
- Ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау, жүзеге асыру және жетекшінің басшылығымен мұқият тексеру.
- Зерттеу кезінде қолданылатын келісім нысандары, сауалнамалар немесе статистикалық бағдарламалар сияқты тиісті зерттеу құралдарын таңдау, бейімдеу немесе жасау.
- Зерттеудің мүдделі тараптарымен байланыс орнату, деректерді тарату, жинау және талдауды басқару немесе онлайн режимінде оқыту және қалыпты онлайн конференциялар өткізу сияқты түрлі мақсаттар үшін тиісті сандық технологияны тиімді таңдап алу және енгізу.
- Халықаралық ғалымдардың аудиториясын қызықтыратын рецензияланған журналдарға мақалалар жазу және жіберу.