Продакт менеджмент[minor]

  • Оқытылатын мәселелер: продакт-менеджменттің мәні мен мәні; продакт менеджменттің құрылымы мен ортасы; продакт менеджменттің әдістері мен көрсеткіштері; продакт менеджмент процестерін басқару негіздері; продакт менеджменттің жұмыс істеу механизмдерін модельдеу, зерттеу және басқару қағидаты; тауар стратегиясы; шешім қабылдау теориясының әдістері; өнімді менеджмент процестерін желілік жоспарлау және басқару; жұмыстарды ұйымдастыру стратегиясы; ұйымдастыру схемасын таңдау; қорларды жоспарлау және бақылау; өнімді менеджментті Жедел жоспарлау және бақылау. Қалыптастырылатын құзыреттер: коммуникациялық жүйелерді әзірлеу және оларды басқару дағдыларын игеру, тауарларды жылжытудың әртүрлі құралдарын Маркетингтік коммуникациялар кешеніне біріктіру, ұйымның имиджін қалыптастыру және брендтерді басқару; жаңа өнімді жасауға мүмкіндік беретін өзіндік зерттеу жұмысының дағдылары.
  • Образовательная программа 6B06103 ІТ және бағдарламалау
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top