Әдебиеттанымдық зерттеулердің теориялық-методологиялық негіздерінің дамуы

  • Жүйелі ойлау, инновациялық танымдық, инициативтік, өзіндік шығармашылық; филологиялық пәндерді оқытуды жоғары теориялық және әдістемелік деңгейде ұйымдастыру; игерген білімінің тұтас кешенін және компетенттік аспектідегі біліктілігін іс жүзінде қолдану; әдеби параметрлерді еркін білуі, логикасына және таңдау қабілетіне сүйене отырып, ауызша және жазбаша ғылым тілінің стилін таңдау.
  • Образовательная программа 8D02302 Қазақ филологиясы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top